Η « Ντροπή» του Στιβ ΜακΚουίν φαβορί για το Χρυσό Λιοντάρι

Γράφει ο Ιάκωβος Γωγάκης

Έργο βγαλμένο από τον σύγχρονο τρόπο ζωής στις μεγάλες πόλεις. Από τον περιθωριακό αστισμό, που θέλει τον άνθρωπο μόνο, να μάχεται με τις ακατέργαστες φοβίες του, και την ανικανότητα του να έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με την πραγματικότητα και την αδυναμία του να ξεφύγει.

Ο Στιβ ΜακΚουίν ένας νεαρός μαύρος βρετανός σκηνοθέτης που πριν μερικά χρόνια με την « Πείνα» έδειξε ένα άλλο είδος περιθωριακής ζωής, έρχεται στην Βενετία, και επιτυγχάνει να συγκλονίσει, με την ιστορία ενός 30αρη με επιτυχημένη επαγγελματική ζωή, που όμως πίσω από την ισορροπημένη προσωπικότητα κρύβει έντεχνα την μοναχικότητα του, τον εθισμό του στο εύκολο σεξ και στην κοκαΐνη. Όταν εμφανίζεται να μείνει μαζί του για λίγο η αδερφή του, τότε ο συμβιβασμός είναι οδυνηρός για αυτόν. Θα βυθιστεί ,θα χαθεί ,και με αμηχανία θα αντιληφθεί πως ο μικρόκοσμος του δεν αντιπροσωπεύει τίποτα άλλο από την δυστυχία του. Η Νέα Υόρκη ( εκει που διαδραματίζεται το έργο) συνδέεται με κάθε μεγάλη πόλη, που οι άνθρωποι αποξενώνονται ,μαθαίνουν ως ρομπότ να ζουν χωρίς να αγαπούν. Σπουδαία η ερμηνεία του Μαικλ Φασμπίντερ και της Κάρι Μούλιγκαν που κρατούν τους 2 βασικούς ρόλους. Μια ταινία που έρχεται να ξεγυμνώσει την σύγχρονη ατομική και σεξουαλική πραγματικότητα. Μεγάλης αξίας φιλμ, με δεδομένα πολλά βραβεία τους επόμενους μήνες.

Ο Άλ Πατσίνο παρέλαβε το βραβείο για την προσφορά του στην 7η τέχνη.

Πρόκειται για τον ηθοποιό με τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ και με μόνο σε μια ταινία να το κερδίζει στο « Άρωμα Γυναίκας». Γενικά δεν συμβαίνει συχνά να τον τιμούν , και οι διοργανωτές του φετινού φεστιβάλ Βενετίας αποφάσισαν να το πράξουν επι της ευκαιρίας του ολοκαίνουργιου ντοκιμαντέρ του.

Η λατρεία του Αλ Πατσίνο για τον Όσκαρ Ουαιλντ είναι γνωστή , και με το θεατρικό Wilde Salome τον τιμά δεόντως. Το ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε , εξιστορεί μέσα κυρίως από τις διηγήσεις του Πατσίνο τις μικρές απόκρυφες στιγμές του Βρετανού συγγραφέα. Ο Πατσινο ταξιδεύει στην Αγγλία, επισκέπτεται το σπίτι του, μιλάει με μελετητές του έργου του, και με τον τραγουδιστή Μπόνο που τρέφει και αυτός την ίδια αγάπη για τον Ουάιλντ. Δυστυχώς από ένα σημείο και μετά το ντοκΙμαντέρ, αφήνει τον Ουάιλντ και εστιάζει στον ίδιο τον Πατσίνο.. Ο διάσημος ηθοποιός δίνει χώρο στην υπέροχη Τζέσικα Τσαστέιν την οποία» τρώει» με τα μάτια του, και δεν κρύβει ούτε στο ντοκιμαντέρ ούτε στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε τον θαυμασμό του για την νεαρή ηθοποιό, που ενσαρκώνει την Σαλώμη.

You May Also Like

Ελεύθερη πρόσβαση αναγνωστών που “μένουν σπίτι” σε 1,4 εκατομμύρια βιβλία

Αντιμετωπίζοντας τη συνεχιζόμενη κρίση του κορωνοϊού και τη δυσκολία να γεμίζουμε δημιουργικά τον χρόνο ...

Μαρία Χορς 1921-2015

Η εμβληματική χορογράφος των τελετών Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας άφησε την τελευταία της πνοή ...

Ξεκινά σήμερα το Συνέδριο για τον Ιάννη Ξενάκη

Στην παρουσία διεθνών μελετητών του έργου του Ιάννη Ξενάκη [1922-2001], αλλά και ανθρώπων που ...

Τα βραβεία του 1ου Dot.on.the.map Industry Days

Εν μέσω πανδημίας και καταργώντας τα φυσικά σύνορα, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογραφικές Μέρες και ...

«Κύπρος, θάλασσα και φάροι», έκθεση στην Πάφο

Μια μόνιμη έκθεση με τίτλο «Κύπρος, θάλασσα και φάροι: μια διαχρονική ιστορία» εγκαινιάζει την ...

Οι 56 ταινίες του φετινού ακυρωμένου Φεστιβάλ των Καννών

Μπορεί το Φεστιβάλ των Καννών να ακύρωσε τη διεξαγωγή του για φέτος λόγω της ...

X