Διεθνές Συνέδριο εις μνήμην Ιάννη Ξενάκη

Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνών Φάρος διοργανώνουν Διεθνές Συνέδριο εις μνήμη του Ιάννη Ξενάκη από την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου και μέχρι το Σάββατο 5 Νοεμβρίου.

Ακολουθεί το πρόγραμμα και βιογραφικά των συμμετεχόντων:

Το πρόγραμμα:

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου

18:00: Εγκατάσταση στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο με τίτλο UPIC-3D, από τον συνθέτη/ερμηνευτή Τύχωνα Μιχαηλίδη και τον συνθέτη/μηχανικό ήχου Jonathan Green.

Το UPIC-3D είναι μια εντυπωσιακή σκηνική παράσταση, η οποία αποτίει φόρο τιμής στο ομώνυμο σύστημα του Ιάννη Ξενάκη [UPIC]. Χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες είναι διαθέσιμες σήμερα στους μουσικούς, δίνοντάς τους τη δυνατότητα της ανάγλυφης επεξεργασίας των κυματομορφών σε ζωντανή παράσταση. Σε σκοτεινή σκηνή, ο ερμηνευτής, κρατώντας δύο «φωτεινά ραβδιά» που έφτιαξε ο ίδιος, αυτοσχεδιάζει στα πλαίσια ενός προκαθορισμένου χώρου, δημιουργώντας έτσι μια εικονική ηχητική αρχιτεκτονική στην οποία οι κυματομορφές ανακαλούνται, μεταχειρίζονται και προβάλλονται μέσω ενός ηχητικού συστήματος τριών διαστάσεων. Η θέση όπου βρίσκονται τα “φωτεινά ραβδιά”’ κάθε χρονική στιγμή, καθώς και τα επίπεδα φωτεινότητας που εκπέμπουν [τα οποία εντοπίζονται με τη χρήση δύο βιντεοκάμερων] καθορίζουν ποιες κυματομορφές θα αναπαραχθούν, την ταχύτητα αναπαραγωγής τους, την τρισδιάστατη διάχυση του ήχου, καθώς επίσης κι άλλες παραμέτρους άλλων αλγοριθμικών διεργασιών όπως σωματιδιακή σύνθεση. Ο εικονικός χώρος του ερμηνευτή αντανακλά τον πραγματικό χώρο της παράστασης ούτως ώστε, όταν τα «φωτεινά ραβδιά» είναι σε χρήση, οι ήχοι να έχουν τη δυνατότητα να διαχέονται ανάμεσα και γύρω από το κοινό με ξεκάθαρη τη σχέση αιτίας-αποτελέσματος [δράση-αντίδραση].

20:00: Συναυλία στο The Shoe Factory στη Λευκωσία [20:00] με τους Ερμή Θεοδωράκη στο πιάνο και τον Μάριο Νικολάου στα κρουστά.

«Έξι τραγούδια για σόλο πιάνο» [1951] του Ξενάκη: Ça sent le musc [Μόσχος μυρίζει], J’avais un amour autrefois [Μα είχα μιαν αγάπη], Une perdrix descendait de la montagne [Μια πέρδικα κατέβαινε], Trois moines Crétois [Τρεις καλόγεροι Κρητικοί], Aujourd’hui le ciel est noir [Σήμερα μαύρος ουρανός], Sousta, danse [Σούστα].

Herma για πιάνο [1960/61]

Rebonds A για κρουστά [1988]

Rebonds B για κρουστά [1988]

Ευρυάλη για πιάνο [1973]

Mists [Ομίχλες] για πιάνο [1980]

À r. [Hommage à Ravel] για πιάνο [1987].

 

22:00: Something Rich and Strange, προβολή ταινίας για τη ζωή και το έργο του Ιάννη Ξενάκη.

Άνθρωπος συνεσταλμένος, ο Ξενάκης αποδέχθηκε, μετά από πολλές προσπάθειες, να συμμετάσχει σε αυτή την ταινία, όταν επιτέλους ανάρρωσε από μια μεγάλη περιπέτεια με την υγεία του. Το υπέροχο αυτό ντοκιμαντέρ υπογράφουν οι Mark Kidel [σκηνοθεσία] και Nouritza Matossian και Dennis Marks [παραγωγή]. Ο Ξενάκης θυμάται το σχολείο του στις Σπέτσες και τον πόλεμο που έζησε στην Αθήνα. Η έμπνευση που είχε αντλήσει στα νιάτα του από την Ελλάδα της κλασικής εποχής, οι γαλακτικές τάσεις και τα αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία της φύσης αντιπαραβάλλονται με τη μουσική του Ξενάκη, και με θαυμάσιο υλικό από τα αρχιτεκτονικά του σχέδια δίπλα στον Λε Κορμπουζιέρ, ερμηνείες με βάση τον Ήχο και το Φως και συναρπαστικές συνεντεύξεις στο στούντιο του στο Παρίσι. Από τα πιο δημοφιλή ντοκιμαντέρ για τον Ξενάκη, το Something Rich and Strange [Κάτι Πλούσιο και Παράξενο] μεταδόθηκε κατ’ επανάληψη στη Γαλλία το 2001, τη χρονιά που πέθανε ο συνθέτης.

Περιλαμβάνει αποσπάσματα από τα έργα του Ξενάκη: Μεταστάσεις, Περσέφασσα, Εόντα, Cendrees, Πολύτοπο του Cluny, Πιθοπρακτά, Retours-Windungen, Terretektorh, Ορέστεια και Keqrops.

Διάρκεια: 55 λεπτά

Σκηνοθεσία: Mark Kidel / Παραγωγή:Nouritza Matossian και Dennis Marks / BBC & RM Arts

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου

10:00-18:00: Συνέδριο στο  Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο

Παρουσίαση μελετών από επιλεγμένους συμμετέχοντες και ομιλίες από τη Sharon Kanach και τον Μάκη Σολωμό

18:00: Ηχητική εγκατάσταση στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο από τον αρχιτέκτονα/σχεδιαστή Mani Mani, τον συνθέτη/σχεδιαστή ήχου Lodewijk Vos και τον μαθηματικό Daniel Hambleton.

Τα σκίτσα του έργου Μυκήνες Άλφα, του πρώτου από τα πολλά σχέδια του Ξενάκη τα οποία μεταφράστηκαν σε μουσικές συνθέσεις από το πρωτοποριακό πρόγραμμα Unité Polyagogique Informatique du CEMAMu [UPIC], υποδηλώνουν δομές με βάθος, ύψος, υφή και μάζα. Οι Μani, Vos και Hambleton επέλεξαν συγκεκριμένα τμήματα της παρτιτούρας για να συγκροτήσουν τις φυσικές ή απτές πλευρές της ηχητικής τους εγκατάστασης. Εντούτοις, όπως και στην παρτιτούρα του Μυκήνες Άλφα, η οπτική του αναπαράσταση είναι αδιαχώριστη από την ακουστική εμπειρία την οποία επιδιώκει να μεταδώσει. Συνεπώς, αυτό το τοπίο, ενδεικτικό του Ξενάκη, είναι εξοπλισμένο με κάμερες και αντηχεία τα οποία αναπαράγουν συνεχόμενα τμήματα της μουσικής που αντιπροσωπεύουν καθώς το κοινό εισέρχεται και περιφέρεται στον χώρο. Το ΜaxMSP, ένα περιβάλλον προγραμματισμού δεδομένων με χρήση αισθητήρων, θα χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει τη διάδραση μεταξύ του κοινού και του υπολογιστή: θα ερμηνεύει τα δεδομένα που θα συλλέγονται από τις κάμερες και θα περνάει τις ενδείξεις στο Ableton Live, ένα πακέτο μη γραμμικής ηχογράφησης ήχου και αναπαραγωγής.

20:00: Συναυλία στο The Shoe Factory

Rohan de Saram / βιολοντσέλο

Άγγελος Αγγελίδης / κλαρινέτο

 Γ.Σ. Μπαχ [1685 – 1750]: Αποσπάσματα από σουίτες για βιολοντσέλο

Salvatore Sciarrino [γεν. 1947]:  Ai Limiti della Notte [1975]

Ιάννης Ξενάκης [1922 – 2001]: Kottos για σόλο βιολοντσέλο [1977] 

Ιάννης Ξενάκης [1922 – 2001]: Charisma για βιολοντσέλο και κλαρινέτο [1971] και Νόμος Άλφα για βιολοντσέλο [1965/66]

Ζόλταν Κόνταλι [1882 – 1967]: Σονάτα για σόλο βιολοντσέλο, Έργο 8 – φινάλε [1915]

 

Σάββατο 5 Νοεμβρίου

 10:00 – 13:00: Συνέδριο στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο

Παρουσίαση μελετών από επιλεγμένους συμμετέχοντες και ομιλία από τη Nouritza Matossian

 

 

Βιογραφικά

Sharon Kanach

Η Αμερικανίδα μουσικός Sharon Kanach είναι κάτοικος Γαλλίας κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Αρχικά, πήγε στο Παρίσι για να σπουδάσει υπό την καθοδήγηση της Νadia Boulanger. Δεν άργησε όμως να συναντήσει τον Ιάννη Ξενάκη, με τον οποίο συνεργάστηκε στενά, ειδικά πάνω στα γραπτά του. Πρωτίστως, μετέφρασε το Arts/Sciences: Alloys (Τέχνες/Επιστήμες:Κράματα), ακολουθούμενο από μια νέα, αναθεωρημένη και διευρυμένη έκδοση του θεμελιώδους Formalised Music (Τυποποιημένες Μουσικές) –  Eκδόσεις Pendragon. Το 2006, οι Εκδόσεις Parenthèses δημοσίευσαν το Musique de l’Architecture του Ξενάκη στα γαλλικά, του οποίου η Kanach υπήρξε συμπράττουσα συγγραφέας. Το βιβλίο κυκλοφόρησε σε ξεχωριστή έκδοση επίσης από τις Εκδόσεις Pendragon το φθινόπωρο του 2008 υπό τον τίτλο Music and Architecture. Η Κanach διετέλεσε επίσης βοηθός του Ιταλού συνθέτη Τζιακίντο Σέλσι κατά τη διάρκεια των τελευταίων δέκα χρόνων της ζωής του. Σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Actes Sud της Γαλλίας, η Kanach συντόνισε, μεταξύ του 2006 και του 2008, μια τριλογία επιλεγμένων κειμένων του Σέλσι:  Les anges sont ailleurs … (κείμενα και ανέκδοτες εργασίες για τη Μουσική και την Τέχνη), L’Homme du son (ποίηση) και Il Sogno 101 (απομνημονεύματα). Το 2012/2013 αναμένεται η κυκλοφορία ενός τόμου και των τριών αυτών βιβλίων, στα αγγλικά, από τις εκδόσεις Pendragon. Η Sharon Kanach συνεργάζεται με τις Εκδόσεις Salabert – Universal Publishing, στο Παρίσι, για την επίβλεψη της έκδοσης παρτιτούρων των δύο αυτών συνθετών.

 

Μάκης Σολωμός

O Μάκης Σολωμός γεννήθηκε το 1962 στην Ελλάδα και ζει στη Γαλλία από το 1980. Είναι καθηγητής Μουσικολογίας στο Université Paris 8. Ευρέως αναγνωρισμένος ως εμπειρογνώμονας στο έργο του Ξενάκη, συμπλήρωσε το Διδακτορικό του στην έννοια της “ηχηρότητας”, έγραψε πληθώρα άρθρων και εργασιών που αφορούν νέα ερωτήματα, διοργάνωσε πολλά συνέδρια ανά το παγκόσμιο, και ολοκλήρωσε δύο βιβλία: Iannis Xenakis – Mercuès, Εκδόσεις PO (1996, επανέκδοση 2004), και To Σύμπαν ενός ιδιότυπου δημιουργούΑθήνα, Αλεξάνδρεια (2008). Δημοσίευσε επίσης, μια λεπτομερή επεξηγηματική βιβλιογραφία με γραπτά για/από τον Ξενάκη και την πρώτη ελληνική έκδοση με τα γραπτά του ίδιου του Ξενάκη για τη Μουσική και την Αρχιτεκτονική (Κείμενα περί μουσικής και αρχιτεκτονικής Αθήνα, Ψυχογιός 2001) και διοργάνωσε, σε συνεργασία με το Cdmc και το Radio France (Παρίσι), το πρώτο Παγκόσμιο Συμπόσιο για τον Ξενάκη, το 1988, και το Συμπόσιο Ιάννης Ξενάκης, το 2005. Ο Μάκης Σολωμός είναι επίσης συγγραφέας πληθώρας εκδόσεων που αφορούν τη σύγχρονη μουσική, και συνιδρυτής του περιοδικού Filigrane Musique, esthétique, sciences, société. To καινούργιο του βιβλίο (υπό έκδοση) φέρει τον τίτλο De la musique au son. L’émergence du son dans la musique récente. Ο Μάκης Σολωμός ετοιμάζει επίσης ένα βιβλίο με θέμα την ηλεκτροακουστική μουσική του Ξενάκη.

 

Nouritza Matossian

Η Nouritza Matossian συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο σημαντικούς εμπειρογνώμονες της μουσικής του Ιάννη Ξενάκη. Έπειτα από δέκα χρόνια στενής συνεργασίας μαζί του, δημοσίευσε την πρώτη βιογραφία και σημαντική μελέτη πάνω στο έργο του Ξενάκη, υπό τον τίτλο Iannis Xenakis (Fayard, 1981; Kahn & Averill, 1986&1991; Εκδόσεις Moufflon, 2005). Το βιβλίο έχει αναγνωρισθεί ως μια απαραίτητη πηγή γνώσεων για φοιτητές και ερμηνευτές των έργων του Ξενάκη.  Η Matossian συνεργάστηκε με τον Dennis Marks στο ντοκιμαντέρ για τον Ξενάκη, Something Rich and Strange (Κάτι Πλούσιο και Παράξενο), για το BBC2. Μελέτησε και πήρε συνεντεύξεις από τους σημαντικότερους σύγχρονους συνθέτες, συμπεριλαμβανομένων των Μπέριο, Μπουλέζ, Στοκχάουζεν, Σέλσι. Το 1973, η Nouritza Matossian εισήγαγε για πρώτη φορά στην Κύπρο, ζωντανά, ηλεκτροακουστική και ηλεκτρονική μουσική, με το Κυπριακό Μουσικό Εργαστήρι (Cyprus Music Workshop) στη Λάπηθο, το οποίο έκανε περιοδεία στο νησί πριν την τουρκική εισβολή του 1974. Η βιογραφία της για τον Αρμενικής καταγωγής, Αμερικανό καλλιτέχνη Αρσίλ Γκόρκι, Black Angel, A Life of Arshile Gorky (Μαύρος Άγγελος, Μια Ζωή από Αρσίλ Γκόρκι, 1998, Οίκος Random) μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη – στη βραβευμένη ταινία Αραράτ του Ατόμ Εγκογιάν. Εμφανίζεται ανά το παγκόσμιο, ερμηνεύοντας τη δική της σόλο παράσταση, The Double Life of Arshile Gorky (Η Διπλή Ζωή του Αρσίλ Γκόρκι). Η Matossian δίνει διαλέξεις, εμφανίζεται στο ραδιόφωνο του BBC και γράφει για Βρετανικές εφημερίδες. Η ταινία της για τον Αρμένιο εκδότη Hrant Dink, ο οποίος δολοφονήθηκε στην Τουρκία το 2007,  A Heart of Two Nations (Καρδιά δύο εθνών) κέρδισε το Βραβείο Κοινού στο αρμενικό Φεστιβάλ ταινιών Pomegranate στο Τορόντο. Γεννημένη στην Κύπρο από Αρμένιους γονείς, η Nouritza Matossian σπούδασε Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, και Μουσική, Θέατρο και Μιμική σε Γερμανία, Ντάρτινγκτον και Παρίσι. Μιλάει εννέα γλώσσες. Επιπλέον, έχει διατελέσει Επίτιμη Ακόλουθος Πολιτισμού για την Πρεσβεία της Αρμενίας, και προασπίζει ενεργά τα ανθρώπινα δικαιώματα. Διαμένει στο Λονδίνο με την οικογένειά της – τον συνθέτη Rolf Gehlhaar και τους δύο τους γιους, Hagop και Vahakn.

 

Rohan de Saram

Ο Rohan de Saram  έχει εμφανισθεί με τις μεγαλύτερες ορχήστρες της Ευρώπης, των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, με μαέστρους όπως οι John Barbirolli, Adrian Boult, Zubin Mehta, Seiji Ozawa και William Steinberg. Έπειτα από την πρεμιέρα του Ritorno degli snovidenia για βιολοντσέλο και ορχήστρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Μπέριο αναφέρθηκε στον de Saram: “Η ερμηνεία σου στο Ritorno είναι εξαίσια, μα πέρα από το Ritorno, ο ήχος σου, ο τέλειος τονισμός σου, το φραζάρισμα και η τεχνική του δοξαριού σου, σε καθιστούν έναν μεγάλο ερμηνευτή οποιασδήποτε μουσικής”. Κατά συνέπεια, ο Μπέριο συνέθεσε γι’ αυτόν την τελική του Sequenza, Αρ. XIV για σόλο βιολοντσέλο, η οποία, ως φόρος τιμής στον Rohan, περιλαμβάνει μεγάλα τμήματα βασισμένα στους ρυθμούς του τυμπάνου Kandyan της Σρι Λάνκα – όργανο που ο Rohan ο ίδιος έπαιζε από την παιδική του ηλικία. Έπειτα από χρόνια συνεργασίας με το Κουαρτέτο Arditti, τον Νοέμβριο του 2005, ο Rohan de Saram επέστρεψε στη σόλο καριέρα, επιδιώκοντας μια πιο προκλητική εξερεύνηση ρεπερτορίου, συνεργατών και αιθουσών μουσικής, καθοδηγούμενος από μια βαθιά επιθυμία να ανακαλύψει νέες τάσεις, νέους συνθέτες, νέες μουσικές κουλτούρες και νέες δυνατότητες. Ως εκ τούτου, ενέπνευσε μέσω αυτής της διαδικασίας μια σημαντική διεύρυνση του ρεπερτορίου για βιολοντσέλο. Ο Rohan έχει ερμηνεύσει ένα μεγάλο φάσμα έργων, τα οποία γράφτηκαν ειδικά γι’ αυτόν – έργα για νέους συνδυασμούς οργάνων όπως φαγκότο και βιολοντσέλο (με τον Pascal Gallois), κοντραμπάσο και βιολοντσέλο (με τον Stefano Scodanibbio), φλάουτο και βιολοντσέλο (με τους Carin Levine, Richard Craig, Roberto Fabbrician), κιθάρα και βιολοντσέλο (με τους Magnus Andersson και Jonathan Leathwood). Ο νέος του ψηφιακός δίσκος, Harmonic Labyrinth (Αρμονικός Λαβύρινθος), κυκλοφόρησε από τη δισκογραφική εταιρεία First Hand τον περασμένο Αύγουστο και διατίθεται προς πώληση από το Amazon.

 

Ερμής Θεοδωράκης

Ο Ερμής Θεοδωράκης ξεκίνησε τις σπουδές του στο πιάνο, στην Αθήνα με την Νίλυαν Πέρεζ-Ιωαννίδου, το 1990. Τον Ιανουάριο του 1996, του απενεμήθη δίπλωμα Πιάνου από το Ωδείο της Μουσικής Εταιρίας Αθηνών καθώς και το ειδικό βραβείο ‘Ιάννης Ξενάκης’, για την εκτέλεση  του έργου Μists (Ομίχλες). Σπούδασε σύνθεση στην Αθήνα με τον Γιάννη Ιωαννίδη (Δίπλωμα, 2002) και Μουσικολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (Πτυχίο, 2004). Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο πιάνο στο Ωδείου του ΄Άμστερνταμ με τον Håkon Austbø (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα 2004) και συνέχισε τις σπουδές του στη σύνθεση με τον Wim Henderickx (Άμστερνταμ, Πτυχίο, 2006), και στη Λειψία με τον Claus-Steffen Mahnkopf (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα, 2009). Ο Ερμής Θεοδωράκης έχει εμφανισθεί ως σολίστ ανά το παγκόσμιο, σε χώρες όπως Ολλανδία, Αυστρία, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Γκάνα, Χιλή, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, καθώς επίσης και σε πολλές γερμανικές και ελληνικές πόλεις. Ο Θεοδωράκης δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ερμηνεία της σύγχρονης μουσικής, έχοντας εκτελέσει σε παγκόσμια πρεμιέρα έργα πολλών σύγχρονων συνθετών, και έχοντας ηχογραφήσει οκτώ σόλο ψηφιακούς δίσκους με σύγχρονη μουσική (έργα για πιάνο της Νέας Σχολής της Βιέννης, άπαντα για πιάνο του Ι. Ξενάκη, Γιάννη Ιωαννίδη, Γιώργο Σισιλιάνο, Κλάους-Στέφεν Μάνκοπφ, καθώς επίσης και έργα για πιάνο διαφόρων Ελλήνων συνθετών). Ως συνθέτης έχει γράψει έργα για μουσική δωματίου και σόλο κομμάτια τα οποία έχουν παρουσιαστεί σε Γερμανία, Ελλάδα, Ολλανδία, Βέλγιο και Χιλή. Ο Ερμής Θεοδωράκης έχει βραβευτεί από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών για την ηχογράφηση του στα άπαντα για πιάνο του Ιάννη Ξενάκη, και από την UNESCO, για την προσφορά του στη σύγχρονη ελληνική μουσική. Το 2006, απέσπασε δύο βραβεία (Βραβείο SACEM και διάκριση A. Boucourechliev) στον 7ο Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου της Ορλεάνης (Γαλλία). Το 2008, ήταν προσκεκλημένος καθηγητής του τμήματος Σύνθεσης του Πανεπιστημίου της Χιλής στο Σαντιάγο. Ο Ιάννης Ξενάκης, σε συστατική επιστολή προς τον Ερμή Θεοδωράκη, είχε δηλώσει ότι τον θεωρεί τον ιδανικό ερμηνευτή της μουσικής του.

 

 

Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Τηλ. 22713081 / www.euc.ac.cy

Ίδρυμα Τεχνών Φάρος: www.pharosartsfoundation.org

Εισιτήρια (μόνο για συναυλίες): Τηλ. 70009304 / www.pharostickets.org

You May Also Like

Νέος κύκλος αναγνώσεων κυπριακών θεατρικών έργων στο «θέατρο ένα»

Έργα από επτά Κύπριους θεατρικούς συγγραφείς θα παρουσιαστούν σε μορφή αναλογίου στο «θέατρο ένα», ...

Η θεατρική ομάδα Ιστός ζητά νέα μέλη

Μετά από δέκα σχεδόν χρόνια πετυχημένων θεατρικών παραστάσεων, η ερασιτεχνική θεατρική ομάδα ΙΣΤΟΣ ανοίγει ...

Συναυλίες του Αλκίνοου Ιωαννίδη στην Κύπρο

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης έρχεται σόλο στην Κύπρο για μια σειρά συναυλιών τον Σεπτέμβριο. Με ...

Έκθεση μαθητών του Κλάδου Καλλιτεχνικών Σπουδών της Α΄ Τεχνικής Σχολής Λεμεσού

«Της ψυχής μου το γαλάζιο… μια αποσκευή» είναι ο τίτλος της έκθεσης που παρουσιάζουν ...

Η Ατζέντα του Σ/Κ

Θέατρο, Κινηματογράφος, Μουσική, Τέχνη, σε περιμένουν κι αυτό το Σαββατοκύριακο, με πολλές εκδηλώσεις:   ...

Ρεσιτάλ πιάνου Παναγιώτη Γώγου

Έχοντας επευφημηθεί ως ένας εκπληκτικός μουσικός και ένας καλλιτέχνης που συνδυάζει ευαισθησία, φλογερό πνεύμα ...

X