Παίρνει διαστάσεις ο ισχυρισμός του Δημήτρη Γέρου περί πλαστού έργου

Δεν σχολιάζει τίποτα προτού μιλήσει με τους δικηγόρους του ο Νίκος Ψαθάρης, διευθυντής του Οίκου Δημοπρασιών Ψαθάρη, σχετικά με τους ισχυρισμούς του γνωστού καλλιτέχνη Δημήτρη Γέρου πως ένα έργο που δημοπρατήθηκε στη Λευκωσία και φέρει την υπογραφή του, είναι πλαστό.

Η όλη ιστορία ξεκίνησε όταν ο Δημήτρης Γέρος απέστειλε e-mail σε κυπριακό ΜΜΕ, στο οποίο ισχυρίζεται πως ανακάλυψε τυχαία στο διαδίκτυο έναν πίνακα που φέρει το όνομά του αλλά είναι πλαστός και ο οποίος δημοπρατήθηκε από τον Οίκο Ψαθάρη.

Σε αυτό το email αλλά και με δηλώσεις του σε κυπριακή εφημερίδα, ο Δ. Γέρος αναφέρει πως το φερόμενο ως πλαστό έργο είναι «κραυγαλέα πλαστό» και διασύρει τη φήμη του.

Εδώ, το αυθεντικό έργο του Δημήτρη Γέρου, το οποίο υπάρχει σε δύο-τρεις παραλλαγές. Στην πρώτη φωτογραφία πάνω, το έργο που δημοπρατήθηκε στη Λευκωσία.

 

Το «Παράθυρο» επικοινώνησε με τον κ. Ψαθάρη ο οποίος δεν θέλησε να σχολιάσει οτιδήποτε προτού μιλήσει με τον δικηγόρο του και μάς παρέπεμψε στην δήλωση που έκανε και στην ηλεκτρονική έκδοση της Καθημερινής: «ο Οίκος Δημοπρασιών Ψαθάρης Λτδ. πάντα προβαίνει σε έλεγχο όλων των έργων πριν από κάθε δημοπρασία του. Μέχρι σήμερα δεν είχαμε θέμα με αμφισβήτηση έργων που δημοπρατήθηκαν. Κατά την εξέταση του συγκεκριμένου έργου δεν διαπιστώθηκαν μορφικά και τεχνοτροπικά στοιχεία που να εγείρουν επιφυλάξεις ως προς την αυθεντικότητα του και δεν υφίσταται πρόθεση δυσφήμησης του έργου κανενός καλλιτέχνη». 

Άφησε πάντως να νοηθεί ότι προτίθεται να κινηθεί νομικά ενώ το ίδιο έχει ήδη δηλώσει και ο Δημήτρης Γέρος.

You May Also Like

«It’s the political economy, stupid!» Έκθεση και Ημερίδα

Μια διεθνής έκθεση και μια ημερίδα με τίτλο It’s the political economy, stupid που ...

Τελευταίο αντίο σήμερα στον Νίκο Θέμελη

Ο λογοτέχνης, ο πολιτικός, ο στοχαστής Νίκος Θέμελης σίγασε το απόγευμα του Σαββάτου, σε ...

Η Κύπρος συναντά ξανά το ακορντεόν

Γράφει Μιράντα Λυσάνδρου Μέσα σε ένα σκηνικό παντελούς σχεδόν απουσίας του ακορντεόν για πάνω ...

Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος 2013 | Αρχαίο δράμα, νέα ματιά

H Μήδεια-φλαμένκο αλλά και μετανάστρια, η Παλαιστίνια «Αντιγόνη», οι Βάκχες ως μιούζικαλ και άλλες ...

To Δοχείο και το Περιεχόμενό του

Γράφει η Μαρίνα Σχίζα Ποιο από τα δύο είναι πιο σημαντικό; Το δοχείο ή ...

Children of the riots – ντοκιμαντέρ για μια φλεγόμενη Αθήνα

Δείτε το ντοκιμαντέρ του Χρίστου Γεωργίου “Children of the Riots”, για λογαριασμό του προγράμματος Witness ...

X