Κλάπηκαν έργα του Γιώργου Μήλιου

Πενήντα τέσσερα έργα του Γιώργου Μήλιου έκαναν φτερά μαζί με το φορτηγό της μεταφορικής εταιρείας που τα πήγαινε στον Πόρο για τη νέα έκθεση του καλλιτέχνη που θα εγκαινιαζόταν το Σάββατο 28 Ιουλίου στην γκαλερί Citronne του νησιού.

Νωρίς το πρωί της Πέμπτης 26 Ιουλίου, ο οδηγός του φορτηγού της μεταφορικής εταιρείας έργων τέχνης του Στυλιανού Μπεργελέ [μιας από τις γνωστότερες στο χώρο] πάρκαρε το φορτηγό έξω από το σπίτι του στο Ίλιον έχοντας παραλάβει πριν από λίγο τα έργα του γνωστού καλλιτέχνη και καθηγητή χαρακτικής της ΑΣΚΤ από τις αποθήκες της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων συνομίλησαν μαζί του, ο οδηγός ανέβηκε λίγο στο διαμέρισμα του σπιτιού του για να πάρει κάτι και όταν επέστρεψε στο σημείο που είχε αφήσει το φορτηγό δεν υπήρχε τίποτα. Ληστές είχαν κλέψει το λευκό πολυτελές όχημα και μαζί μ’ αυτό και το πολύτιμο περιεχόμενο του.

Αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρχές και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, ο καλλιτέχνης, ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρείας και η ιδιοκτήτρια της γκαλερί που δύο ημέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που συνέβη!

Όπως μας ανέφεραν, τα έργα τα είχε παραλάβει ο οδηγός του φορτηγού το βράδυ της Τετάρτης 25 Ιουλίου από το σπίτι του Γιώργου Μήλιου και επρόκειτο σήμερα να μεταφερθούν στον Πόρο προκειμένου να γίνει το στήσιμο της έκθεσης.

Συγκεκριμένα εκλάπησαν 33 έργα ζωγραφικής διαφόρων διαστάσεων και 24 χαρακτικά σε πλεξιγκλάς και σε φύλλα. Επρόκειτο για τη δουλειά που θα παρουσιαζόταν στην γκαλερί του Πόρου αλλά και μέρος της δουλειάς που ο καλλιτέχνης είχε ήδη προετοιμάσει για να παρουσιαστεί το καλοκαίρι του 2013 στο κτήριο της οδού Πειραιώς του Μουσείου Μπενάκη.

«Κάνω έκκληση σ’ όποιον έκλεψε τα έργα μου να τα γυρίσει πίσω», λέει μέσα από το Βήμα on line ο καλλιτέχνης. «Πρόκειται για δουλειά πολλών χρόνων που είναι κρίμα να χαθεί. Ελπίζω ότι εκείνοι που έκαναν την κλοπή εντυπωσιάστηκαν από το μεγάλο άσπρο φορτηγό χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενό του. Ο τρόπος που έγινε το συμβάν με κάνει να πιστεύω ότι σκοπός της ληστείας δεν ήταν τα έργα αλλά το όχημα. Και δεδομένης της κρίσης που υπάρχει στην ελληνική αγορά έργων τέχνης δεν μπορώ να αντιληφθώ που θα μπορούσαν να διοχετευθούν αυτά τα έργα. Στο εξωτερικό ίσως;»

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

You May Also Like

Γιατί η Αμερική δεν ήθελε τον Άρθουρ Μίλερ

Η απάντηση δόθηκε από τον βιογράφο του στο πλαίσιο του φετινού Φεστιβάλ Βιβλίου του ...

Πέντε αγάλματα γυναικών στη Νέα Υόρκη

Η Νέα Υόρκη θα αποκτήσει πέντε αγάλματα γυναικών που έχουν συμβάλει σημαντικά στην κληρονομιά ...

«Ο κόσμος του Διαμαντή» χορεύει στα Κύπρια

Μια ξεχωριστή παραγωγή με χορογραφία εμπνευσμένη από το έργο «Ο κόσμος της Κύπρου» του ...

Ο ΘΟΚ καλεί τους νέους

Ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου σε συνεργασία με τον Οργανισμό Νεολαίας Κύπρου, εγκαινιάζουν μια σειρά ...

Τι είπε ο Κυριάκος Κενεβέζος για τον Καβάφη

«Η επένδυση στον πολιτισμό είναι το μέσο για να αντιμετωπίσουμε τους δύσκολους καιρούς που ...

ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ | Η Σαντάλ Άκερμαν και η ανατρεπτική «Ζαν Ντελμάν»

Γράφει η Δέσποινα Χριστοδούλου | @despichri Πρωτοπόρα σκηνοθέτιδα του πειραματικού κινηματογράφου, ανατρεπτική στις φιλμικές ...

X