IntuNition

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως

Οφείλουμε μια ξεχωριστή αναφορά στη μουσική του Παντελή Διαμαντίδη, ο οποίος σχεδίασε τον ήχο στα έργα Tune In και IntuNition της Λίας Χαράκη. Προβληματίστηκα πολύ [προβληματισμοί του γλυκού νερού, πάντα] σχετικά με τα δύο έργα και τη νέα στροφή της χορογράφου προς την κατεύθυνση της κιναισθητικής διαίσθησης, του “εδώ και τώρα”, του διαλογισμού, του να φτάσει σε μια άλλη “κατάσταση”. Θεωρώ πως η επιλογή της για τη μουσική υπήρξε καταλύτης και στις δύο παραστάσεις, καθώς βοήθησε το κοινό να προσπαθήσει να αντιληφθεί όσα βλέπει στη σκήνη. Κι αν ήθελαν κάποιοι θεατές να χορέψουν μαζί με τους περφόρμερ, νομίζω πως το κίνητρο ήταν μάλλον η μουσική, όχι η κίνηση των σωμάτων. Το IntuNition ξεκινά με τους περφόρμερ να αγγίζουν απαλά στην πλάτη τους θεατές, προτρέποντάς τους να ακολουθήσουν την κίνησή τους, αριστερά – δεξιά. Αυτή η διάθεση για μοίρασμα εκ μέρους των περφόρμερ και δη της χορογράφου, βρίσκει ανταπόκριση στο κοινό μέσα από το άγγιγμα. Προσωπικά παραμένω αμέτοχη στην παρατήρηση της κίνησης. Αν η παράσταση ήταν βωβή, δεν θα μου έλεγε τίποτα. Γι’ αυτό θεωρώ ξεχωριστή τη μουσική του Διαμαντίδη.

You May Also Like

Κόκκινο

Συντέμνω, ποιητική αδεία, τον τίτλο και παραθέτω εν τάχει τους κύριους συντελεστές: μετάφραση Ανθής ...

Εντυπώσεις ενός πνιγμένου

Εντυπωσιακές. Η νέα ταινία του Κύρου Παπαβασιλείου παρουσιάστηκε στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου “Κινηματογραφικές ...

Νίκος Παπάζογλου – Αύγουστος

Γράφει η Κατερίνα Στεφάνου Γιάννενα, δεκαετία του ’80. Φθινόπωρο, ο καιρός των φεστιβάλ των ...

Κύκλωπας

Γράφει η Λίζα Tilford, 10.7.2011 Καταρχήν, έχω μιαν απορία: Πολλές φορές οι θέσεις δεν ...

39 Steps

“Έρχομαι για τέταρτη φορά”. “Α, Παναγία μου! Αισθάνομαι τύψεις, να σου δώσω μια πρόσκληση;”, ...

“Unmade beds”

Γράφει ο Μιχάλης Σταύρου Η δική μου λογική όταν βλέπω μια ταινία λέει πως ...

X