IntuNition

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως

Οφείλουμε μια ξεχωριστή αναφορά στη μουσική του Παντελή Διαμαντίδη, ο οποίος σχεδίασε τον ήχο στα έργα Tune In και IntuNition της Λίας Χαράκη. Προβληματίστηκα πολύ [προβληματισμοί του γλυκού νερού, πάντα] σχετικά με τα δύο έργα και τη νέα στροφή της χορογράφου προς την κατεύθυνση της κιναισθητικής διαίσθησης, του “εδώ και τώρα”, του διαλογισμού, του να φτάσει σε μια άλλη “κατάσταση”. Θεωρώ πως η επιλογή της για τη μουσική υπήρξε καταλύτης και στις δύο παραστάσεις, καθώς βοήθησε το κοινό να προσπαθήσει να αντιληφθεί όσα βλέπει στη σκήνη. Κι αν ήθελαν κάποιοι θεατές να χορέψουν μαζί με τους περφόρμερ, νομίζω πως το κίνητρο ήταν μάλλον η μουσική, όχι η κίνηση των σωμάτων. Το IntuNition ξεκινά με τους περφόρμερ να αγγίζουν απαλά στην πλάτη τους θεατές, προτρέποντάς τους να ακολουθήσουν την κίνησή τους, αριστερά – δεξιά. Αυτή η διάθεση για μοίρασμα εκ μέρους των περφόρμερ και δη της χορογράφου, βρίσκει ανταπόκριση στο κοινό μέσα από το άγγιγμα. Προσωπικά παραμένω αμέτοχη στην παρατήρηση της κίνησης. Αν η παράσταση ήταν βωβή, δεν θα μου έλεγε τίποτα. Γι’ αυτό θεωρώ ξεχωριστή τη μουσική του Διαμαντίδη.

You May Also Like

CY 1104

Ένα συγκλονιστικό βιβλίο γραμμένο από τη συγγραφέα Άννα Καλογήρου-Παύλου. Μια αληθινή ιστορία ενός Κύπριου ...

Ο Φορτουνάτος

Βράδυ Κυριακής στην παλιά πόλη, θεοσκότεινα και το υπό διαμόρφωση Δημοτικό Μουσείο Χαρακτικής Χαμπή ...

2.415

Στη βεράντα του νέου κτηρίου του ΘΟΚ. Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016. Ώρα 8 και ...

The audience

Οι προβολές των παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου της Αγγλίας, μέσω του NTLive, είναι ένα ...

“Unmade beds”

Γράφει ο Μιχάλης Σταύρου Η δική μου λογική όταν βλέπω μια ταινία λέει πως ...

Οι διακόσιες κλειτορίδες της Μαρίας Βοναπάρτη

Είναι ολιγοσέλιδο, διαβάζεται πανεύκολα και προσφέρει το υπόβαθρο μιας ιστορικής συνάντησης: της πριγκίπισσας και ...

X