IntuNition

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως

Οφείλουμε μια ξεχωριστή αναφορά στη μουσική του Παντελή Διαμαντίδη, ο οποίος σχεδίασε τον ήχο στα έργα Tune In και IntuNition της Λίας Χαράκη. Προβληματίστηκα πολύ [προβληματισμοί του γλυκού νερού, πάντα] σχετικά με τα δύο έργα και τη νέα στροφή της χορογράφου προς την κατεύθυνση της κιναισθητικής διαίσθησης, του “εδώ και τώρα”, του διαλογισμού, του να φτάσει σε μια άλλη “κατάσταση”. Θεωρώ πως η επιλογή της για τη μουσική υπήρξε καταλύτης και στις δύο παραστάσεις, καθώς βοήθησε το κοινό να προσπαθήσει να αντιληφθεί όσα βλέπει στη σκήνη. Κι αν ήθελαν κάποιοι θεατές να χορέψουν μαζί με τους περφόρμερ, νομίζω πως το κίνητρο ήταν μάλλον η μουσική, όχι η κίνηση των σωμάτων. Το IntuNition ξεκινά με τους περφόρμερ να αγγίζουν απαλά στην πλάτη τους θεατές, προτρέποντάς τους να ακολουθήσουν την κίνησή τους, αριστερά – δεξιά. Αυτή η διάθεση για μοίρασμα εκ μέρους των περφόρμερ και δη της χορογράφου, βρίσκει ανταπόκριση στο κοινό μέσα από το άγγιγμα. Προσωπικά παραμένω αμέτοχη στην παρατήρηση της κίνησης. Αν η παράσταση ήταν βωβή, δεν θα μου έλεγε τίποτα. Γι’ αυτό θεωρώ ξεχωριστή τη μουσική του Διαμαντίδη.

You May Also Like

“Όσα είδε ο μπάτλερ”

Κάτι δεν πήγε καλά στην παραγωγή της ΕΘΑΛ της φαρσοκωμωδίας του Τζο Όρτον. Το ...

Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας

Γράφει η Λίζα Tilford Το δραματικό ειδύλλιο «Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας» του Δ. Κορομηλά ...

Από θαύμα

Γράφει ο Γιώργος Κακούρης Η ταινία «Από θαύμα» του Μαρίνου Καρτίκκη, που προβλήθηκε στο ...

Εκκλησία Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Γιαλούσα

Πρώτη λειτουργία στην εκκλησία του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη Γιαλούσα μετά από 39 χρόνια. Επτά ...

Όνειρο Καλοκαιρινής Νύκτας

Ένα δρώμενο κατ’ εξοχήν δομημένο από επιμέρους ζεύγη. Shakespeare + Mendelssohn. Η ευαισθησία του ...

“Ζητείται ψεύτης – στη Βουλή”

Γράφει ο Μιχάλης Σταύρου Δεν είναι εύκολο να παίρνεις ένα κείμενο, το οποίο αναφέρεται ...

X