To νέο λογότυπο του Θεάτρου Ριάλτο

Μια ανάσα πριν την καινούρια χρονιά το θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αλλάζει όψη στο οπτικό και έντυπο υλικό του και μ΄ενα επίσης ανανεωμένο περιεχόμενο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της νέας οικονομικής κατάστασης, με φαντασία και ευρηματικότητα.


Νεο Λογότυπο

Το αρχικό λογότυπο του θεάτρου (1999) που είχε ταυτιστεί με την  ιστορία του παλιού σινεμά, την πόλη και τους ανθρώπους  της, καθιερώθηκε σχετικά εύκολα ως σήμα κατατεθέν του πολιτιστικού οργανισμού Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ.

Με δεδομένα ωστόσο την ανανεωμένη εταιρική εικόνα του Συνεργατικού Ταμιευτηρίου Λεμεσού και το γεγονός ότι το Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αποτελεί δημιούργημα και πολιτιστική προσφορά του, προκηρύχθηκε διαγωνισμός (Ιούλιος 2012) για μια νέα εταιρική ταυτότητα, που θα συνδέει αφενός το θέατρο με τη μητρική εταιρεία και χορηγό του και αφετέρου με μια πιο  σύγχρονη αισθητική.

Το -μέσα από τη διαδικασία του διαγωνισμού- επιλεγμένο λογότυπο υπογράφουν οι Αchim Wieland & Navid Gholipour.

Σε σχετικό δελτίο, αναφέρεται πως το λογότυπο ενώνει στοιχεία από την ιστορία του θεάτρου και αναδεικνύει τη σχέση με τη μητρική εταιρεία.

Οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι: «Το Θέατρο Ριάλτο με το κομψό και ξεχωριστό λογότυπο / υπογραφή του συνοδεύει την μακρά ιστορία του. Ο νέος σχεδιασμός του λογότυπου όχι μόνο λαμβάνει υπόψη το πλούσιο, ιστορικό υπόβαθρο του, αλλά ενδυναμώνει τη διαχρονική μορφή, μέσω μικρών τυπογραφικών προσαρμογών, με μια πιο σύγχρονη χρωματική παλέτα και την προσθήκη μιας σημαντικής γραμμής, υπογραμμίζοντας στην εταιρική ταυτότητα του τον κύριο υποστηρικτή του το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού.

Σεβόμενοι το καθιερωμένο εικονογραφικό του σήμα και την προβολή του αρχικού συμβόλου, η νέα οπτική ισορροπία που υποστηρίζει τη σύνθεση, δείχνει την σχέση των δύο οργανισμών και πιο αποτελεσματικά καθορίζει το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού ως εταίρο και υποστηρικτή του Θεάτρου».

Έντυπο & Ηλεκτρονικό Υλικό

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν μπορούσε παρά να αποτυπωθεί και στα έντυπα του θεάτρου με κυριότερο το μηνιαίο πρόγραμμα του, του οποίου η όψη αλλάζει σημαντικά.

Καταργώντας τη μηνιαία κάρτα επεκτείνεται η αποστολή του λεπτομερέστερου  προγράμματος σε χιλιάδες ακόμα αποδέκτες του θεάτρου ενώ από τη νέα χρονιά και η ηλεκτρονική ενημέρωση ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται.

Τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter αποτελούν πλέον ένα δυνατό μέσο προβολής των παραστάσεων του θεάτρου, με το πρώτο να φτάνει στις 3000 like.

Ταυτόχρονα η ιστοσελίδα του θεάτρου, πέραν της πληροφόρησης, παρέχει την δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου που τυγχάνει αυξημένης αξιοποίησης από τους υποστηρικτές και πελάτες του θεάτρου.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ | ΠΟΛΙΤΗΣ

You May Also Like

BERLINALE 2017 | Πόθος και προδοσία

Βερολίνο: Γράφει ο Πανίκος Χρυσάνθου, σκηνοθέτης, Η Berlinale πλησιάζει στο τέλος της κι έχω ...

Ντομικαντέρ για τους μετανάστες στη Μεσόγειο στο 22ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Γράφει ο Νίνο Φένεκ Μικελλίδης Από το 2000 μέχρι σήμερα περισσότεροι από 22.000 μετανάστες ...

Φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Μουσικής | Open Call

Πρόσκληση για την υποβολή έργων στο 1ο Φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Μουσικής στέλνει σε νέους μουσικούς ...

“Alice: Curiouser and Curiouser”, η νέα έκθεση του Μουσείου V&A στο Λονδίνο.

Η νέα έκθεση “Alice: Curiouser and Curiouser” που διοργανώνεται από το Μουσείο Καλών Τεχνών ...

Δωρεάν παραστάσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Σήμερα γιορτάζεται διεθνώς η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου και η Cyta, χορηγός των ελεύθερων επαγγελματικών ...

Γκίκας, Κράξτον και Λι Φέρμορ στη νέα έκθεση της Λεβέντειου

Σε τρεις μεγάλους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα, έναν Έλληνα και δύο φιλέλληνες είναι αφιερωμένη ...

X