To νέο λογότυπο του Θεάτρου Ριάλτο

Μια ανάσα πριν την καινούρια χρονιά το θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αλλάζει όψη στο οπτικό και έντυπο υλικό του και μ΄ενα επίσης ανανεωμένο περιεχόμενο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της νέας οικονομικής κατάστασης, με φαντασία και ευρηματικότητα.


Νεο Λογότυπο

Το αρχικό λογότυπο του θεάτρου (1999) που είχε ταυτιστεί με την  ιστορία του παλιού σινεμά, την πόλη και τους ανθρώπους  της, καθιερώθηκε σχετικά εύκολα ως σήμα κατατεθέν του πολιτιστικού οργανισμού Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ.

Με δεδομένα ωστόσο την ανανεωμένη εταιρική εικόνα του Συνεργατικού Ταμιευτηρίου Λεμεσού και το γεγονός ότι το Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αποτελεί δημιούργημα και πολιτιστική προσφορά του, προκηρύχθηκε διαγωνισμός (Ιούλιος 2012) για μια νέα εταιρική ταυτότητα, που θα συνδέει αφενός το θέατρο με τη μητρική εταιρεία και χορηγό του και αφετέρου με μια πιο  σύγχρονη αισθητική.

Το -μέσα από τη διαδικασία του διαγωνισμού- επιλεγμένο λογότυπο υπογράφουν οι Αchim Wieland & Navid Gholipour.

Σε σχετικό δελτίο, αναφέρεται πως το λογότυπο ενώνει στοιχεία από την ιστορία του θεάτρου και αναδεικνύει τη σχέση με τη μητρική εταιρεία.

Οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι: «Το Θέατρο Ριάλτο με το κομψό και ξεχωριστό λογότυπο / υπογραφή του συνοδεύει την μακρά ιστορία του. Ο νέος σχεδιασμός του λογότυπου όχι μόνο λαμβάνει υπόψη το πλούσιο, ιστορικό υπόβαθρο του, αλλά ενδυναμώνει τη διαχρονική μορφή, μέσω μικρών τυπογραφικών προσαρμογών, με μια πιο σύγχρονη χρωματική παλέτα και την προσθήκη μιας σημαντικής γραμμής, υπογραμμίζοντας στην εταιρική ταυτότητα του τον κύριο υποστηρικτή του το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού.

Σεβόμενοι το καθιερωμένο εικονογραφικό του σήμα και την προβολή του αρχικού συμβόλου, η νέα οπτική ισορροπία που υποστηρίζει τη σύνθεση, δείχνει την σχέση των δύο οργανισμών και πιο αποτελεσματικά καθορίζει το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού ως εταίρο και υποστηρικτή του Θεάτρου».

Έντυπο & Ηλεκτρονικό Υλικό

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν μπορούσε παρά να αποτυπωθεί και στα έντυπα του θεάτρου με κυριότερο το μηνιαίο πρόγραμμα του, του οποίου η όψη αλλάζει σημαντικά.

Καταργώντας τη μηνιαία κάρτα επεκτείνεται η αποστολή του λεπτομερέστερου  προγράμματος σε χιλιάδες ακόμα αποδέκτες του θεάτρου ενώ από τη νέα χρονιά και η ηλεκτρονική ενημέρωση ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται.

Τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter αποτελούν πλέον ένα δυνατό μέσο προβολής των παραστάσεων του θεάτρου, με το πρώτο να φτάνει στις 3000 like.

Ταυτόχρονα η ιστοσελίδα του θεάτρου, πέραν της πληροφόρησης, παρέχει την δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου που τυγχάνει αυξημένης αξιοποίησης από τους υποστηρικτές και πελάτες του θεάτρου.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ | ΠΟΛΙΤΗΣ

You May Also Like

Yποβολή προτάσεων για την Κυπριακή Πλατφόρμα Αρχαίου Δράματος

Το Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ και το Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ ενώνουν δυνάμεις για την επαναφορά ...

Ψηφιακή καταγραφή των εκκλησιών στα κατεχόμενα

Το Ινστιτούτο Κύπρου, σε συνεργασία με το Βυζαντινό Μουσείο, έχει επισήμως εγκριθεί από το ...

Tα αποτελέσματα των 25ων Παγκύπριων Σχολικών Αγώνων Θεάτρου

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα των 25ων Παγκύπριων Σχολικών Αγώνων Θεάτρου που διεξήχθησαν παγκύπρια από ...

Στην τελική ευθεία το 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Φάρος

Με το ενδιαφέρον του κοινού να σημειώνεται έμπρακτα πολύ νωρίτερα απ’ όσο άλλες χρονιές ...

Πρόσκληση του Πλάθιντο Ντομίνγκο στον 14χρονο Γιώργο Ιωάννου για να τραγουδήσουν μαζί

Πρόσκληση από τον παγκοσμίου φήμης Ισπανό τενόρο και συνθέτη Plácido Domingo έλαβε ο νεαρός ...

«Manda-la στην Κύπρο»

Το φωτογραφικό έργο «Manda-la στην Κύπρο», αναπτύχθηκε από τον Ιάπωνα φωτογράφο Masahiro Usami.Η Πολιτιστική ...

X