To νέο λογότυπο του Θεάτρου Ριάλτο

Μια ανάσα πριν την καινούρια χρονιά το θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αλλάζει όψη στο οπτικό και έντυπο υλικό του και μ΄ενα επίσης ανανεωμένο περιεχόμενο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της νέας οικονομικής κατάστασης, με φαντασία και ευρηματικότητα.


Νεο Λογότυπο

Το αρχικό λογότυπο του θεάτρου (1999) που είχε ταυτιστεί με την  ιστορία του παλιού σινεμά, την πόλη και τους ανθρώπους  της, καθιερώθηκε σχετικά εύκολα ως σήμα κατατεθέν του πολιτιστικού οργανισμού Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ.

Με δεδομένα ωστόσο την ανανεωμένη εταιρική εικόνα του Συνεργατικού Ταμιευτηρίου Λεμεσού και το γεγονός ότι το Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αποτελεί δημιούργημα και πολιτιστική προσφορά του, προκηρύχθηκε διαγωνισμός (Ιούλιος 2012) για μια νέα εταιρική ταυτότητα, που θα συνδέει αφενός το θέατρο με τη μητρική εταιρεία και χορηγό του και αφετέρου με μια πιο  σύγχρονη αισθητική.

Το -μέσα από τη διαδικασία του διαγωνισμού- επιλεγμένο λογότυπο υπογράφουν οι Αchim Wieland & Navid Gholipour.

Σε σχετικό δελτίο, αναφέρεται πως το λογότυπο ενώνει στοιχεία από την ιστορία του θεάτρου και αναδεικνύει τη σχέση με τη μητρική εταιρεία.

Οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι: «Το Θέατρο Ριάλτο με το κομψό και ξεχωριστό λογότυπο / υπογραφή του συνοδεύει την μακρά ιστορία του. Ο νέος σχεδιασμός του λογότυπου όχι μόνο λαμβάνει υπόψη το πλούσιο, ιστορικό υπόβαθρο του, αλλά ενδυναμώνει τη διαχρονική μορφή, μέσω μικρών τυπογραφικών προσαρμογών, με μια πιο σύγχρονη χρωματική παλέτα και την προσθήκη μιας σημαντικής γραμμής, υπογραμμίζοντας στην εταιρική ταυτότητα του τον κύριο υποστηρικτή του το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού.

Σεβόμενοι το καθιερωμένο εικονογραφικό του σήμα και την προβολή του αρχικού συμβόλου, η νέα οπτική ισορροπία που υποστηρίζει τη σύνθεση, δείχνει την σχέση των δύο οργανισμών και πιο αποτελεσματικά καθορίζει το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού ως εταίρο και υποστηρικτή του Θεάτρου».

Έντυπο & Ηλεκτρονικό Υλικό

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν μπορούσε παρά να αποτυπωθεί και στα έντυπα του θεάτρου με κυριότερο το μηνιαίο πρόγραμμα του, του οποίου η όψη αλλάζει σημαντικά.

Καταργώντας τη μηνιαία κάρτα επεκτείνεται η αποστολή του λεπτομερέστερου  προγράμματος σε χιλιάδες ακόμα αποδέκτες του θεάτρου ενώ από τη νέα χρονιά και η ηλεκτρονική ενημέρωση ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται.

Τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter αποτελούν πλέον ένα δυνατό μέσο προβολής των παραστάσεων του θεάτρου, με το πρώτο να φτάνει στις 3000 like.

Ταυτόχρονα η ιστοσελίδα του θεάτρου, πέραν της πληροφόρησης, παρέχει την δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου που τυγχάνει αυξημένης αξιοποίησης από τους υποστηρικτές και πελάτες του θεάτρου.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ | ΠΟΛΙΤΗΣ

You May Also Like

Έφυγε από τη ζωή η Γερμανίδα ηθοποιός Σουζάνε Λόταρ

Στην ηλικία των 51 ετών έφυγε από τη ζωή η σπουδαία Γερμανίδα ηθοποιός Σουζάνε ...

Αφήγηση ιστοριών από την Μαρίνα Κατσαρή

 Η αφηγήτρια Μαρίνα Κατσαρή στο νέο της εγχείρημα, «Αυταπάτες», μόνη επί σκηνής, «εισβάλλει» στις ...

Συναντήσεις αυτοσχεδιασμού, παραστατικών και εικαστικών τεχνών

Στις 27 Ιανουαρίου 2019 ξεκινά μια νέα σειρά συναντήσεων αυτοσχεδιασμού.Πρόκειται για μία συλλογική προσπάθεια συνένωσης ...

Νεκρός στο σπίτι του βρέθηκε ο γιος του Σιλβέστερ Σταλόνε

Νεκρός στο σπίτι του στο Χόλιγουντ βρέθηκε ο Σαγκ Σταλόνε, γιος του διάσημου ηθοποιού ...

Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας και Ίδρυμα Λεβέντη, σώζουν πλούτο 100 χειρογράφων

Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας με την εμβληματική Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας (Biblioteca Alexandrina), από κοινού με ...

Τα κάλαντα των Χριστουγέννων

Τα κάλαντα του Νικόλα Άσιμου, από την ταινία «Αλλος Για Τον Κορυδαλλό-Τα Βαποράκια», 1983 ...

X