Ταλαιπωρίες μιας άλλης εποχής

Γράφει η Βάλια Καϊμάκη

Έχω καθυστερήσει πολύ να στείλω το κείμενο στον «Πολίτη». Όλη η ημέρα μου πηγαίνει στραβά. Γυρίζω στο σπίτι κι αποφασίζω να κάνω μερικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής, για να εμπλουτίσω το κείμενό μου. Προσπαθώ να συνδεθώ μ’ έναν απομακρυσμένο σέρβερ κι αντί να κάνω νέα σύνδεση, ζητάω από τον υπολογιστή μου να καταργήσει αυτήν που έχω… ΠΑΝΙΚΟΣ.

Τηλεφωνώ αμέσως στην εταιρεία που μου παρέχει ίντερνετ και τηλέφωνο [προσέξατε τη σειρά, ε;]. Εξηγώ το πρόβλημά μου στην κοπέλα. «Μάλιστα», μου λέει. «Μπορείτε να μου δώσετε δύο λεπτά;». Χρρρρ, χρρρρρρρ, χρρρρρ στη γραμμή. «Ευχαριστούμε που περιμένατε». «Παρακαλώ». «Θα ξεκινήσουμε κάνοντας reset στο router». «Βεβαίως», απαντώ και κάνω το reset. «Θα ήθελα να ξεκινήσετε βρίσκοντας ένα αιχμηρό αντικείμενο, μια οδοντογλυφίδα για παράδειγμα». «Μα το έκανα, αφού μου είπατε». «Μάλιστα. Μπορείτε να μου δώσετε δύο λεπτά;». Χρρρρ, χρρρρρρρ, χρρρρρ στη γραμμή. «Ευχαριστούμε που περιμένατε. Τώρα ανοίξτε έναν οποιονδήποτε browser, την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε για να πλοηγηθείτε στο διαδίκτυο, explorer, mozilla ή chrome. Καταλάβατε;».
Εσείς σίγουρα καταλάβατε πως μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να χρειαστώ login και password είχε περάσει μισή ώρα με τα «Μπορείτε να μου δώσετε δύο λεπτά;», τα «Ευχαριστούμε που περιμένατε» και τα χρρρρ, χρρρρρρρ, χρρρρρ στη γραμμή ανάμεσα σε κάθε φράση που ανταλλάσσαμε.
Για να μην τα πολυλογώ, έδωσα τον ΑΦΜ μου και τον αριθμό ταυτότητας για να μου δώσει login και password [τα οποία φυσικά δεν είχα σημειώσει όταν πρωτοέκανα τη σύνδεση]. Μου τα έδωσε; Όχι. Γιατί δεν έδωσα τον σωστό αριθμό ταυτότητας. Για την ακρίβεια, εγώ μια χαρά τον σωστό έδωσα, αυτή δεν είχε περασμένο τον σωστό στο σύστημα.

Με συνδέει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Το οποίο είχε τον σωστό αριθμό ταυτότητας. «Ωραία, δεν υπάρχει πρόβλημα, δώστε τον αριθμό στο τεχνικό σας τμήμα να μου δώσει τους κωδικούς μου». «Δεν μπορούμε να το κάνουμε, θα πρέπει να περάσετε από όποιο κατάστημά μας σας βολεύει να δώσετε φωτοτυπία της ταυτότητας;», μου λέει ο νεαρός. «Αφού την έχετε!». «Ναι, εμείς την έχουμε, αλλά όχι το τεχνικό μας τμήμα». «Ε, δώστε την». «Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, η διαδικασία προβλέπει ότι θα πρέπει να περάσετε από όποιο κατάστημά μας θέλετε να δώσετε φωτοτυπία της ταυτότητάς σας». Δεν υπάρχει. «Αφού δικό σας είναι το λάθος». «Σας καταλαβαίνω, αλλά έτσι είναι οι κανόνες». «Κοιτάξτε να δείτε, εάν περάσω από κατάστημα θα είναι για να διακόψω τη σύνδεση μαζί σας και να πάω σε άλλη εταιρεία». «Σε αυτό δεν μπορώ να σας βοηθήσω». Και συνεχίζουμε έτσι μέχρι να κλείσω συνολικά μία ώρα στο τηλέφωνο. Μέχρι που έχω την ιδέα να του ζητήσω να μου το στείλει γραπτώς. Εκεί μάλλον πανικοβλήθηκε ο νεαρός [δεν το είχε στις οδηγίες] και με συνδέει με τον προϊστάμενο του τεχνικού τμήματος, τον οποίο ζητούσα επίμονα από την πρώτη νεαρή, αλλά δεν μου τον έδινε με τίποτα.

Με δύο φράσεις, ο άνθρωπος μού εξήγησε ότι χρειάζεται περίπου μισή ώρα να περάσουν τα καινούργια μου στοιχεία στο σύστημα. Και φυσικά δεν χρειαζόταν να περάσω από κανένα κατάστημα.
Σύνολο τηλεφωνήματος 1 ώρα και 15 λεπτά! Το 2014!
Θυμήθηκα κάποια αντίστοιχα άρθρα με αντίστοιχες περιπέτειες που έγραφα πάνω από μια δεκαετία πριν [αν σας κάνει κέφι μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ: http://valiakaimaki.gr/?p=352] και σκέφτηκα ότι λίγα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε. Κάπως μεγάλωσαν οι ταχύτητες σύνδεσης, κάπως έπεσαν οι τιμές [όχι τρομερά πράγματα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο] αλλά η εξυπηρέτηση πελατών έχει μείνει το ίδιο χάλι. Καταλάβατε γιατί μας «δένουν» με ετήσια συμβόλαια;

  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ

    Το «Παράθυρο» είναι το πολιτιστικό ένθετο της εφημερίδας Πολίτης [Κύπρος] και του διαδικτυακού πόρταλ www.politis.com.cy. Ειδήσεις, συνεντεύξεις, συναντήσεις, ρεπορτάζ, ήχοι, εικόνες – κινούμενες και στατικές, κριτικές προσεγγίσεις, λοξές ματιές. Βλέπουμε το δέντρο, δεν χάνουμε το δάσος

You May Also Like

Ανεπιθύμητες επικοινωνίες

@valia_kaimaki Πριν από αρκετά χρόνια, ένας πολύ καλός μου φίλος, IT manager από τους ...

Αναγνώριση προσώπου; Όχι ευχαριστώ

Το περίμενα ότι θα γίνουν κάπως έτσι τα πράγματα, αλλά όχι και τόσο… χάλια. ...

Game of Thrones σε 1 sec

Γράφει η Βάλια Καϊμάκη | valia@inrec.gr Διάβαζα πρόσφατα ότι Βρετανοί ερευνητές σημείωσαν νέο παγκόσμιο ...

Ανήλικοι χάκερ

Ήδη από τις αρχές του χρόνου στο twitter, σε διαγωνισμούς τύπου “RT+Follow”, παρουσιάστηκε στη ...

Ευρωπαϊκές «καμπάνες» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Γράφει η Βάλια Καϊμάκη | valia@irnec.gr Οι αρχές και οι οργανώσεις καταναλωτών της ΕΕ ...

Ο Νικ Κλεγκ μας λέει για τα ωραία του Facebook

Κουβεντιάζαμε λοιπόν για το πώς μπορεί να γίνει η ενοποίηση των Instagram, WhatsApp και ...

X