“Κουβέντες που την Λόφου”

Κουβέντες που την Λόφου” Μία σελίδα από το έντυπο “Κουβέντες που την Λόφου” που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του φετινού Φεστιβάλ Ξαρκής, το οποίο επιχειρεί να ασχοληθεί και να µελετήσει ιστορίες που έχουν ειπωθεί για αντικείµενα, κάποια στιγµή στο παρελθόν. Ιστορίες που εξερευνούν τις σχέσεις που οι άνθρωποι δηµιουργούν µε αυτά, διατηρούν και αφηγούνται σε άλλα άτοµα. Αντικείµενα που παραµένουν έντονα στη µνήµη, πυροδοτούν αναµνήσεις καµουφλαρισµένες από τις προσωπικές µας εµπειρίες και αντιλήψεις.

Το έντυπο συντόνισε και σχεδίασε ο Όµηρος Παναγίδης µε τη βοήθεια των αποφοίτων του Τµήµατος Πολυµέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ: Γεωργία Νικολάου, Ειρήνη Παντέλα, Μιχάλη Κωνσταντίνου, Αλέξια Οδυσσέως, Έλενα Χαραλάµπους, Έλενα Χριστοδουλίδου και Μαίρη Πηλλακούρη. Η παραγωγή και εκτύπωσή του έγινε από το Εργαστήριο Σηµειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας στο Τµήµα Πολυµέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ.

+ Πληροφορίες : omiros.panayides@cut.ac.cy

  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ

    Το «Παράθυρο» είναι το πολιτιστικό ένθετο της εφημερίδας Πολίτης [Κύπρος] και του διαδικτυακού πόρταλ www.politis.com.cy. Ειδήσεις, συνεντεύξεις, συναντήσεις, ρεπορτάζ, ήχοι, εικόνες – κινούμενες και στατικές, κριτικές προσεγγίσεις, λοξές ματιές. Βλέπουμε το δέντρο, δεν χάνουμε το δάσος

You May Also Like

“The deeper you go…the deeper you go…the deeper you go…deeper you go…you go…you?”

Η μουσική του έχει εκτελεστεί στην Ευρώπη και την Αμερική από διάφορα ορχηστρικά σχήματα. ...

Πολύτιμο δώρο στην Πινακοθήκη του Λονδίνου

Η Εθνική Πινακοθήκη στο Λονδίνο πέτυχε προσφορά ύψους 22 εκατομμυρίων στερλινών για να αποκτήσει ...

gute aussichten

Τους φερέλπιδες φωτογράφους της Γερμανίας παρουσιάζει στη νέα έκθεσή του το Ινστιτούτο Γκαίτε, εγκαινιάζοντας ...

Μια Disneyland της Φρίκης

Το Βαρώσι με τα άδεια σπίτια, τα καταστήματα, τα σπασμένα παράθυρα, τα σκισμένα βιβλία ...

Κατάληψη στο κόκκινο χαλί

Γυναίκες της κινηματογραφικής βιομηχανίας με επικεφαλής τη σκηνοθέτιδα, σεναριογράφο, ηθοποιό, παραγωγό Ανιές Βαρντά και ...

“Πέτρες, μύθοι και τρέμιθοι”

Χρίστος Φουκαράς επιστρέφει εκεί που πάντα περιδιάβαζε: στη σύζευξη ανθρώπου-φύσης και στη νέα του ...

X