Remote Pafos ξανά, στις 3 – 8 Νοεμβρίου

Ένα ιδιόμορφο GPS θα σας καθοδηγήσει στην πόλη και με την άχρωμη φωνή του θα θέσει ζητήματα υπαρξιακά, κοινωνικά, πολιτικοοικονομικά. Τελικά, σε μια θεατρική παράσταση ποιοι είναι οι θεατές και ποιοι οι ηθοποιοί;

Συστήνεται ανεπιφύλακτα η συμμετοχή στο Remote Pafos, μια δουλειά της διάσημης βερολινέζικης ομάδας Rimini Protokoll, οι παραστάσεις της οποίας επαναρχίζουν στις 3 Νοεμβρίου στην Πάφο.

Η θεατρική ομάδα Rimini Protokoll ξεχωρίζει για τις παραστάσεις της στις οποίες εμπλέκονται άνθρωποι έξω από τον θεατρικό χώρο, δεν είναι δηλαδή ηθοποιοί. Συχνά για αυτή την ιδιότυπη, εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα λέγεται πως είναι «εφευρέτες ενός είδους ντοκιμαντερίστικου θεάτρου» καθώς φέρνουν την πραγματικότητα στο θέατρο. Και όσοι θα συμμετέχουν στις παραστάσεις στην Πάφο θα αντιληφθούν τι σημαίνει αυτό.

Η Rimini Protokoll ήρθε στην Πάφο στο πλαίσιο του θεσμού της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, έστησε ένα έργο στους δρόμους της πόλης και το παρουσιάζει με τους ίδιους τους θεατές ως πρωταγωνιστές.

Το αποτέλεσμα είναι μια ιδιότυπη διαδρομή στην πόλη που δεν περιλαμβάνει τα τουριστικά στερεότυπα, αλλά, αντίθετα, μια πολύ ξεχωριστή όψη της Πάφου.

Η ώρα της διαδήλωσης: Η Κύπρος ανήκει στο λαό της…

Η παράσταση συστήνεται ανεπιφύλακτα γιατί είναι μια ξεχωριστή εμπειρία την οποία χαρακτηρίζει ο ενθουσιασμός, το χιούμορ αλλά και ο προβληματισμός, τα εναλλασσόμενα συναισθήματα και οι σκέψεις που κινούνται από την ελαφρότητα στα μεγάλα ερωτήματα για τη ζωή, την ύπαρξη και τον θάνατο. Όλα αυτά, περιλαμβάνονται με τρόπο καθόλου ξεκάθαρο αλλά μάλλον αιφνιδιαστικό στην παράσταση.

Τελικά, σε μια θεατρική παράσταση ποιοι είναι οι θεατές και ποιοι οι ηθοποιοί; Πώς προσλαμβάνει κανείς μια ομάδα ανθρώπων που συμπεριφέρονται αλλοπρόσαλλα; Που χορεύουν στους δρόμους, που μοιάζουν να διαμαρτύρονται με τα κινητά ανά χείρας; Και μέχρι ποιο σημείο δεχόμαστε τυφλά «οδηγίες» από το GPS;

+ Από 3 μέχρι 8 Νοεμβρίου στις 15:30, με σημείο αφετηρίας τη Σπηλιά της Φάμπρικας. Πληροφορίες τηλ. 26932017.

  • Μερόπη Μωυσέως

    Σπούδασε στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Καλύπτει το πολιτιστικό ρεπορτάζ στο Παράθυρο της εφημερίδας Πολίτης από το 2005. Ζει στη Λευκωσία | meropi.m@politis-news.com

You May Also Like

Superimposition:Περφόρμανς στη βάση αρχιτεκτονικής σύνθεσης

Το Superimposition είναι εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική ιδέα της διαστρωμάτωσης και αποτελεί για την ...

Κύπρια 2018:«Υπηρέτης δύο αφεντάδων»

H θεατρική ομάδα Dell’Arte Projekt επιστρέφει επί σκηνής, αυτή τη φορά με αφορμή το ...

«Μια τρελλή… τρελλή σαραντάρα»: Τελευταίες παραστάσεις

Το Θέατρο «Διόνυσος», ανακοινώνει τις τελευταίες παραστάσεις της ελληνικής κωμωδίας «Μια τρελλή… τρελλή σαραντάρα» ...

Νίκος Νικολαΐδης: «Το έργο χώνει το μαχαίρι βαθιά στο κόκαλο»

«Διαχρονικά θέματα που σχετίζονται με τη σύγκρουση παλαιών και νέων αξιών, τον ρόλο του ...

«Το έργο που πάει λάθος» στο Θέατρο Ένα

Τα πατώματα πέφτουν, οι πόρτες μαγκώνουν, οι ηθοποιοί εγκλωβίζονται στον ανελκυστήρα, ένας από αυτούς ...

Ράνια Σχίζα: Η σχέση μάνας – παιδιού είναι αδιαπραγμάτευτη

Ένα από τα σημαντικότερα έργα της ελληνικής δραματουργίας, “Ο ήχος του όπλου” της Λούλας ...

X