Για μια σειρά από εργαστήρια και σεμινάρια φτάνουν στη Στέγη Χορού Λεμεσού το ερχόμενο διάστημα η χορεύτρια Ευαγγελία Ράντου, η Βίκυ Παναγιωτάκη και η Φραντσέσκα Φοσκαρίνι.

Η παρουσία τους πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Ιn Contact With, το οποίο αποσκοπεί στη συνεχή επιμόρφωση των καλλιτεχνών των παραστατικών τεχνών, δίνοντας τους δυνατότητες συμμετοχής σε εργαστήρια, μαθήματα, σεμινάρια, διαλέξεις και ερευνητικά προγράμματα. Έχει ως κύριο στόχο την επαφή και τη συνεργασία των καλλιτεχνών που διαμένουν στην Κύπρο με άλλους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο και το εξωτερικό, μέσα από εξειδικευμένες θεματικές, πρακτικές και μεθοδολογίες που αφορούν στις παραστατικές τέχνες.

  • Ευαγγελία Ράντου: Blanc | A playground beyond techniques
    20-21 Απριλίου 2019, 12:00-15:00

Η επιθυμία είναι κινητήρια δύναμη. Ο κενός χώρος γίνεται πιο ελκυστικός για να δημιουργήσεις και ο μόνος κανόνας του παιχνιδιού είναι να παρατηρείς αυτό που αποκαλύπτεται όταν ανακατευεις τα φίλτρα που σε έχουν σύνθεσει. Το Blanc είναι ένα εργαστήρι που μας θέλει περισσότερο ποιητές και λίγο λιγότερο χορευτές.

Κόστος συμμετοχής: 30ΕΥΡΩ

*Το εργαστήρι απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες χορευτές, ηθοποιούς & performers ή σε σπουδαστές Ανώτερων Επαγγελματικών Σχολών Θεάτρου, Χορού και Παραστατικών Τεχνών.

Ευαγγελία Ράντου © φωτογραφία Δημήτρης Παπαιωάννου

Η Ευαγγελία Ράντου γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1977. Είναι αποφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Έχει συνεργαστεί με διάφορες ομάδες Χορού και σκηνοθέτες στην Ελλάδα & το εξωτερικό, μεταξύ άλλων με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου, στα έργα: Μήδεια 2, Πουθενά, The Garden, Origins, The Great Tamer, Τελετή Έναρξης – ΑΘΗΝΑ 2004, με τον Γιώργο Άνθιμο, στην ταινία Κινέττα, την Αθήνα Ραχήλ Τσαγγάρη στις ταινίες, Attenberg, The Capsule & 24 frames per second, ενώ από το 2005 είναι βασική συνεργάτης της Alexandra Waierstall.
Είναι συνιδρύτρια του Garage Performing Arts Center με έδρα την Κέρκυρα.

  • Βίκυ Παναγιωτάκη: Alexander Technique Seminar
    4-5 Μαΐου 2019, 10:00-14:00

Η Τεχνική Alexander αναδεικνύει τη σχέση νου και σώματος, εξετάζει, διευρύνει και προάγει τον τρόπο που εκφραζόμαστε την κάθε στιγμή. Διερευνά τις βασικές αρχές που διέπουν την ανθρώπινη κίνηση, εντοπίζει τους νοητικούς και σωματικούς περιορισμούς, τους μετασχηματίζει και επαναφέρει στο σώμα τους φυσικούς μηχανισμούς ισορροπίας και κίνησης. Η καλλιέργεια της κιναισθητικής αντίληψης και η ενίσχυση των δεξιοτήτων είναι κάποια από τα αποτελέσματα της Τεχνικής Alexander, που συμβάλλουν στο πεδίο των παραστατικών τεχνών.

Κόστος συμμετοχής: 50ΕΥΡΩ

Η Βίκυ Παναγιωτάκη έχει σπουδάσει Τεχνική Alexander (Ausbildungszentrum für F.M. AlexanderTechnik Berlin), Παιδαγωγική του Θεάτρου (Universität der Künste Berlin) Kλασικό – Σύγχρονο Χορό (Ανώτερη Σχολή Χορού Δ.Γρηγοριάδου) Αρχαιολογία (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Έχει διδάξει Χορό- Κίνηση -Αυτοσχεδιασμό στo Universität der Künste Berlin,
Ufa- Fabrik, Κρατικό Ευρωπαικό Σχολείο Βερολίνου και Τεχνική Alexander στις δραματικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου, Γ. Κιμούλη, Μοντέρνοι Καιροί, Δήλος,
Ν.Y Acting Studio, Acting Anatomy Studio, Dock 11- Berlin. Επίσης έχει διδάξει Τεχνική Alexander στο πλαίσιο παραστάσεων των F. Steckel, Ε.Λυγίζου, Α.Πανταζάρα, Χ.Φραγκούλη, Σ.Γουλιώτη , Γ.Ονησιφόρου, Α.Κωνσταντίνου.

  • Francesca Foscarini: Vocazione All’Asimmetria
    18-19 Μαΐου 2019,12:00-15:00

«Ο λόγος που θα μοιραστώ με τους συμμετέχοντες υλικό από τις δικές μου δημιουργίες δεν είναι απλά για να τους διδάξω μια υπάρχουσα χορογραφία αλλά για να ανακαλύψουν και να ερευνήσουν το υφιστάμενο υλικό από την αρχή», σημειώνει η Φραντσέσκα Φοσκαρίνι. Μετά την προθέρμανση, οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένο υλικό από τη χορογρφία VOCAZIONE ALL’ASIMMETRIA δίνοντας τους έτσι την ευκαιρία να προσεγγίσουν εκ νέου το υλίκο, να προτείνουν τις δικές τους ερμηνευτικές ποιότητες και βρουν το δικό τους τρόπο να το απολαύσουν μέσα από ένα προσωπικό ταξίδι ανακάλυψης.

Κόστος συμμετοχής: 30ΕΥΡΩ

Francesca Foscarini © φωτογραφία Furio Ganz

Η Francesca Foscarini είναι χορεύτρια, χορογράφος και δασκάλα του σύγχρονου χορού. Δημιούργησε τα εξής έργα: Cantando sulle ossa (Aerowaves 2012, Best solo Masdanza 2012), Grandmother (Βραβείο Equilibrio Roma 2013 Performer), Gut Gift (2014), χορογραφία της Yasmeen Godder, Good Lack (2016), Vocazione all’Asimmetria (Aerowaves 2017).
Οι τελευταίες της δημιουργίες είναι: Animale, σόλο για τον Romain Guion (συμπαραγωγή με τη Biennale Danza Venice 2018) και Oro. L’arte di resistere με τους χορευτές του έργου Dance Well Project (κίνηση και έρευνα για το Parkinson). Και για τις δύο δημιουργίες τιμήθηκε με το βραβείο Danza & Danza ως Emergent Choreographer. Κέρδισε το 2015 το βραβείο Positano ως χορεύτρια της χρονιάς στη σύγχρονη σκηνή. Οι πιο πρόσφατες συνεργασίες της ως χορεύτρια ήταν με τους Alessandro Sciarroni και Yasmeen Godder.

+ Για κρατήσεις και πληροφορίες 25340618 & project@dancehouselemesos.com

  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ

    Το «Παράθυρο» είναι το πολιτιστικό ένθετο της εφημερίδας Πολίτης [Κύπρος] και του διαδικτυακού πόρταλ www.politis.com.cy. Ειδήσεις, συνεντεύξεις, συναντήσεις, ρεπορτάζ, ήχοι, εικόνες – κινούμενες και στατικές, κριτικές προσεγγίσεις, λοξές ματιές. Βλέπουμε το δέντρο, δεν χάνουμε το δάσος

You May Also Like

Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού 2018: Ενηλικίωση in limbo

Κλείνει τα 18 φέτος, παραμένει όμως μια συγχυσμένη έφηβη η Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού, που ...

Η «Λίμνη των Κύκνων» έρχεται από τη Ρωσία…στην Κύπρο

Το διασημότερο μπαλέτο όλων των εποχών, το αριστούργημα του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι, η Λίμνη ...

Χορευτική παράσταση «Never Been Missed»

To Πολιτιστικό Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου παρουσιάζει τη χορευτική παράσταση του Παναγιώτη Τοφή με τίτλο ...

Πλατφόρμα Χορογραφίας: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις συμμετοχής στη 19η Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου 2019 δέχονται από την 1η Απριλίου οι ...

Σκέψεις για την Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού από την Νέα Κίνηση

Τι συμβαίνει όταν υπάρχουν προσδοκίες αλλά καθόλου ανοικτές ερωτήσεις;  Αναφορά στον θεσμό της Πλατφόρμας ...

4ο Διεθνές φεστιβάλ video dance Moving Images

4ο Διεθνές φεστιβάλ Moving Images: 26 επιλεγμένες τελικές συμμετοχές. Όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικές. ...

X