Με αυτά τα έργα ξεκινά η νέα σεζόν για τον ΘΟΚ

Τον Οκτώβριο αρχίζουν οι παραστάσεις για τα έργα της νέας σεζόν στον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου και οι πρόβες ήδη ξεκίνησαν

Με την σύμπραξη σημαντικών καλλιτεχνών και ένα διευρυμένο ρεπερτόριο, που παντρεύει το σύγχρονο με το κλασικό, ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου ξεκίνησε την Τρίτη 27 Αυγούστου τις πρόβες σε δύο εναρκτήρια έργα του για την περίοδο 2019-2020.

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ Αίθουσα Εύης Γαβριηλίδης

Η τριλογία του παραθερισμού

του Κάρλο Γκολντόνι

Σκηνοθεσία: Τάκης Τζαμαργιάς

Να κάτι που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα: να ξοδεύεις.

Με την αριστουργηματική Τριλογία του παραθερισμού, ο Κάρλο Γκολντόνι εκθέτει με πικρό χιούμορ τις συνέπειες της επιπόλαιης και ματαιόδοξης τάσης των ανθρώπων να δανείζονται και να ξοδεύουν, για να προβάλουν μια πλαστή εικόνα του εαυτού τους και να ζουν πέρα από τις οικονομικές τους δυνατότητες.

Μετά από δύο εξαιρετικές και επιτυχημένες σκηνοθεσίες του στον ΘΟΚ, (Τρίτο στεφάνι και Ο Μεγάλος περίπατος του Πέτρου), ο Τάκης Τζαμαργιάς επιστρέφει στην Κύπρο για μια κλασική κωμωδία του μεγάλου Ιταλού συγγραφέα, που μοιάζει να γράφτηκε «σήμερα». Συνεργάζεται μαζί του μια ξεχωριστή ομάδα συντελεστών και ηθοποιών.

Πρώτη παράσταση: 8 Νοεμβρίου 2019

Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας

Σκηνοθεσία-Δραματουργική επεξεργασία: Τάκης Τζαμαργιάς

Σκηνικά-Κοστούμια: Εδουάρδος Γεωργίου-Θέλμα Κασουλίδου

Μουσική: Λευτέρης Μουμτζής

Κίνηση: Μιχάλης Θεοφάνους

Σχεδιασμός φωτισμών: Γεώργιος Κουκουμάς

Βοηθός σκηνοθέτη: Χριστόδουλος Ανδρέου

Παίζουν: Προκόπης Αγαθοκλέους, Γιώργος Αναγιωτός, Νίκη Δραγούμη, Αντώνης Κατσαρής, Αναστασία-Ραφαέλλα Κονίδη, Καίτη Κωνσταντίνου, Μάριος Κωνσταντίνου, Αντωνία Χαραλάμπους

  • ΣΚΗΝΗ 018

Το κορίτσι που επιμένει

σε κείμενο του Τηλέμαχου Τσαρδάκα και μουσική του Διονύση Μπάστα

Σκηνοθεσία: Μαρίνα Βρόντη

Η ζωή είναι ωραία μόνο αν την πιστεύεις

κι αν για ό,τι αγαπάς, τολμάς να παλεύεις.

 Βασισμένο στον ελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, Το κορίτσι που επιμένει είναι ένα τρυφερό έργο μύησης, για την ομορφιά αλλά και τις δοκιμασίες ζωής, που απευθύνεται σε μικρούς (αλλά και μεγάλους) θεατές. Ένα κείμενο που μιλάει και «τραγουδάει» για τον έρωτα, την αγάπη, το όνειρο, τις δυσκολίες, την τόλμη και, κυρίως, για την επιμονή που οδηγεί στην επιτυχία.

Η Μαρίνα Βρόντη, στην πρώτη σκηνοθετική της απόπειρα στον ΘΟΚ, συνθέτει ένα όμορφο και πολύχρωμο θέαμα, με στήριγμα τη δημιουργική της ομάδα και την αστείρευτη ενέργεια έξι ταλαντούχων νέων ηθοποιών, που τραγουδούν και χορεύουν, αλλάζοντας συνεχώς ρόλους πάνω στη σκηνή.

Πρώτη παράσταση: 20 Οκτωβρίου 2019

Σκηνοθεσία: Μαρίνα Βρόντη

Σκηνικά-Κοστούμια: Γιώργος Γιάννου

Χορογραφία-Κίνηση: Χλόη Μελίδου

Μουσική διδασκαλία: Ελεονώρα Ρούσσου

Βοηθός σκηνοθέτη: Μυρτώ Κουγιάλη

Παίζουν: Δημήτρης Αντωνίου, Σαββίνα Γεωργίου, Γιώργος Ευαγόρου, Στέλιος Καλλιστράτης,

Πολυξένη Σάββα, Μυρσίνη Χριστοδούλου

Πληροφορίες: Ταμείο Θεάτρου ΘΟΚ, 77772717

  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ

    Το «Παράθυρο» είναι το πολιτιστικό ένθετο της εφημερίδας Πολίτης [Κύπρος] και του διαδικτυακού πόρταλ www.politis.com.cy. Ειδήσεις, συνεντεύξεις, συναντήσεις, ρεπορτάζ, ήχοι, εικόνες – κινούμενες και στατικές, κριτικές προσεγγίσεις, λοξές ματιές. Βλέπουμε το δέντρο, δεν χάνουμε το δάσος

You May Also Like

Η «Γκόλφω» στο θέατρο Δέντρο

To Θέατρο Δέντρο ξεκινά τη νέα σεζόν με ένα από τα εμβληματικά έργα του ...

Μικαέλλα Κάσινου: «Η Γαρυφαλλιά είναι μία γυναίκα του σήμερα»  

Συνέντευξη στην Κατερίνα Μιχάηλου Μετά το stand-up tragedy Panωλεθρία, η θεατρική ομάδα Αντίσκηνο επέστρεψε ...

Προκήρυξη 32ου Παγκύπριου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου

Ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου προκηρύσσει το 32ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου 2019 το οποίο ...

«Pανωλεθρία» στη σκηνή

Γράφει η Κατερίνα Μιχάηλου Για την οριστική απώλεια που φέρνει ένας χωρισμός από μία ...

Όσα θα δούμε στο Ξυδάδικο μέχρι το τέλος του 2019

Τις προγραμματισμένες δράσεις του μέχρι το τέλος του 2019 ανακοίνωσε το Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ...

«Τα γράμματα της Ελένης», περφόρμανς με έμπνευση την Ελένη Χαρικλείδου

Μια περφόρμανς η οποία ανταποκρίνεται στην έκθεση «ορατότητες / απηχήσεις» που πραγματοποιήθηκε στον πολυχώρο ...

X