Ο κόσμος των “φαντασμάτων”

  • Το Ghost Recon Breakpoint είναι το τελευταίο παιδί της οικογένειας Ghost Recon. Για την ακρίβεια είναι το 11ο παιδί και αυτό κάτι λέει για την επιτυχία του παιχνιδιού.

    Βασικά δεν χρειάζεται συστάσεις, αλλά για όσους μπαίνουν τώρα σε ηλικία να παίζουν τέτοιου είδους παιχνίδια (θα καταλάβετε παρακάτω τι εννοώ) ας κάνουμε μια μικρή αναδρομή.

    Στο παιχνίδι πρωταγωνιστεί μια καινούργια ομάδα στρατιωτών από τις ειδικές δυνάμεις των ΗΠΑ, από την Delta Company, 1o Τάγμα, 5η Ομάδα Ειδικών Δυνάμεων, που έχει βάση το Φορτ Μπραγκ στη Νότια Καρολίνα. Όσοι ξέρουν δύο (στρατιωτικά) γράμματα καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχουν λόχοι Delta στα τάγματα των ειδικών δυνάμεων (το καθένα έχει τρεις, όχι τέσσερις λόχους), στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτος, εξ ου και η ονομασία ghost (φάντασμα). Ο ρόλος του είναι όπως και κάθε κανονικού λόχου στις ειδικές δυνάμεις: αναλαμβάνει αποστολές που είναι διαβαθμισμένες.

     

    Το παιχνίδι ετοιμάστηκε από μια ομάδα 1.000 ατόμων και είναι το πρώτο που βρίσκεται σε φανταστικό κόσμο

    Το πρώτο παιχνίδι, το Tom Clancy’s Ghost Recon, βγήκε το 2001 αλλά η δράση του είναι το 2008. Κλασικός Ψυχρός Πόλεμος: μεταφερόμαστε στη Ρωσία όπου υπερεθνικιστές παίρνουν την εξουσία και σκοπεύουν να ξαναδημιουργήσουν τη Σοβιετική Ένωση. Πρώτος στόχος τους είναι να στηρίξουν επαναστάτες στη Γεωργία και τις Βαλτικές Χώρες (αυτές μπορεί να ακούγονταν εξωτικές για τους Αμερικανούς, για μας στην Ευρώπη που η Εσθονία, η Λιθουανία και η Λετονία έγιναν μέλη της ΕΕ το 2004 το λες και κάπως αστείο). Έρχεται λοιπόν ο λόχος να πολεμήσει, την πέφτουν σε όλο τον κόσμο και κερδίζουν την τελική μάχη στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας.

    Το παιχνίδι έγινε τεράστια επιτυχία και η Ubisoft, η εταιρεία παραγωγής, επένδυσε πολλά σε αυτό. Το Breakpoint ετοιμάστηκε από μια ομάδα 1.000 ατόμων και είναι το πρώτο που βρίσκεται σε φανταστικό κόσμο, ώστε να δίνει μεγαλύτερη ελευθερία στον παίκτη. Στους κόσμους αυτούς δεν υπάρχουν φιλικά όντα, νιώθεις μόνος σου, ένας εναντίον όλων. Και αν χάσεις αρκετή ζωή, ο χαρακτήρας σου αρχίζει να κουτσαίνει ή δεν σημαδεύει πια τόσο καλά.
    Το Breakpoint είναι στην ουσία η συνέχεια των Wildlands (του προηγούμενου), ωστόσο όλοι συμφωνούν ότι η ιστορία έχει γίνει πιο ενδιαφέρουσα. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού στις μάχες είναι αρκετά ικανοποιητικοί και σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι μια καλή εμπειρία ειδικά αν παίζεις με τους φίλους σου online. Άλλωστε είναι παιχνίδι συνεργασίας, είναι φτιαγμένο για να παίζουν όλοι μαζί. Είναι επίσης ένα από τα πρώτα παιχνίδια που βγαίνουν και για την κονσόλα Stadia της Google, αλλά γι’ αυτό θα μιλήσουμε άλλη φορά.

    Εκείνο πάντως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι υπάρχουν πολλές αντιθετικές κριτικές. Ένα από τα μεγάλα site του χώρου, που στην κριτική του ήταν ιδιαίτερα αυστηρό, έλαβε από κάτω σχόλια του τύπου “δεν πρόκειται να σας ξαναδιαβάσω”, “είστε πολύ σκληροί” και άλλα τέτοια από οπαδούς του παιχνιδιού. Οι κακές κριτικές είναι, χοντρικά, ότι έχει παραπάνω glitches απ’ ό,τι επιτρέπεται. Οι καλές κριτικές είναι ότι όπως και να το κάνεις είναι ένα μέλος της οικογένειας του Tom Clancy’s Ghost Recon.

    Και μια μικρή διευκρίνιση για τους φαν των θρίλερ του Αμερικανού συγγραφέα Τομ Κλάνσι που έχει δώσει το όνομά του στη σειρά. Αντίθετα με αυτό που πιστεύουν πολλοί, δεν ξέρουμε εάν ο Κλάνσι έγραψε το πρώτο σενάριο ή όχι. Ήταν όμως συνιδρυτής του στούντιο που έκανε την πρώτη παραγωγή. Το 2008, η Ubisoft αγόρασε την εταιρεία αλλά το όνομα έμεινε.
    Καλά ταξίδια λοιπόν σε όσους παίξετε…

    You May Also Like

    Η αντεπίθεση της Apple

    Περίμενα εδώ και καιρό να δω πώς θα αντεπιτεθεί η Apple σε όλα αυτά ...

    Χαμένοι στα social

    Γράφει η Βάλια Καϊμάκη Είναι κάτι βδομάδες τώρα που έχω χάσει εντελώς την μπάλα ...

    Ιστορίες με iPhone 6s

    Στην Κύπρο, τα νέα iPhones 6s ήρθαν την Παρασκευή και την ώρα που γράφονται ...

    Η επέλαση των σάιμποργκ

    Ένα από τα πράγματα που μου αρέσει πολύ να κάνω, αρκετοί από σας το ...

    Ντοπαμίνη στα social

    Γράφει η Βάλια Καϊμάκη Ό,τι και να λέτε εσείς, εγώ θα το λέω και ...

    Γονείς στο δίκτυο

    Γράφει η Βάλια Καϊμάκη | valia@inrec.gr Ένα από τα ζητήματα που δημιουργούν τα μέσα ...

    X