«Είναι ένα αριστουργηματικό έργο, ένα διαμάντι. Ένα από τα πρώτα έργα που αποτέλεσαν τη μαγιά για μία πολύ μεγάλη άνθιση της νεοελληνικής θεατρικής γραφής» αναφέρει ο σκηνοθέτης της νέας παραγωγής του Θεάτρου Αντίλογος, Γιώργος Μουαΐμης, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Πολίτης 107,6» και στο πολιτιστικό ένθετο «Τι παίζει» για το έργο του Δημήτρη Κεχαΐδη, που έκανε χθες πρεμιέρα στο Flea theatre.

Το έργο έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή

«Το τάβλι» γράφτηκε στην Ελλάδα του 1972, ωστόσο αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και διαχρονικά έργα για πολλούς λόγους. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη «Είναι διαχρονικό γιατί ξεκινώντας ο συγγραφέας χρησιμοποιεί μία γλώσσα οικεία, καθημερινή, συναρπαστική, οι χαρακτήρες είναι ζωντανοί, αληθινοί, οι καταστάσεις κωμικοτραγικές, οι διάλογοι ανεπανάληπτοι, η πλοκή απολαυστική, συναρπαστική. Έχει δηλαδή όλα εκείνα τα στοιχεία που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή και είναι ένα έργο που το απολαμβάνεις γιατί εκτός των άλλων έχει και πολύ ωραία μηνύματα να μεταδώσει.»

Στο τάβλι της ζωής

Ο ηθοποιός Μάριος Στυλιανού, ο οποίος παίζει «τάβλι» επί σκηνής με τον Βασίλη Παφίτη, αναφέρεται με τη σειρά του σε μία τραγική κωμωδία, στην οποία οι «δύο χαρακτήρες αρχίζουν να παίζουν τάβλι όταν ουσιαστικά αρχίζουν οι σκέψεις για το τάβλι της ζωής. Κάποιος από τους δύο έχει μία ιδέα για ένα ευφάνταστο σχέδιο – όπως ο ίδιος πιστεύει- και προσπαθεί να πείσει και τον άλλο για την υλοποίησή του». Αυτό που καθιστά εντούτοις, τραγική αυτή την κωμωδία για τον ηθοποιό είναι «η ματαιοδοξία που χαρακτηρίζει τους ήρωες αυτούς και η ώθηση τους να κάνουν κάτι για να κερδίσουν χρήματα. Υπάρχει μία τραγικότητα σε όλες αυτές τις κωμικές καταστάσεις. Μπορεί να διαδραματίζεται στη μεταπολεμική Ελλάδα το έργο αλλά και σήμερα έχουμε ένα είδος πολέμου, οικονομικού πολέμου, ο οποίος έφερε σε μία πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση κάποιους συμπολίτες μας. Και πίσω από αυτό υπάρχει το ευφάνταστο σχέδιο ‘να πιάσουμε την καλή’. Κάθε μέρα στην καθημερινότητά μας όλοι σκεφτόμαστε: ‘τι να κάνω για να πλουτίσω, για να κερδίσω λεφτά, να γίνω κάποιος’».

Συντελεστές:

Τη σκηνοθεσία του έργου υπογράφει ο Γιώργος Μουαΐμης.

Τα σκηνικά και κοστούμια φιλοτεχνεί η Μαρίζα Παρτζίλη.

Επί σκηνής οι: Μάριος Στυλιανού και Βασίλης Παφίτης

+ Παραστάσεις: Σάββατο 22 Φεβρουαρίου στις 20:30, Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου στις 20:30 και Σάββατο 29 Φεβρουαρίου στις 20:30, Σάββατο 7 Μαρτίου στις 20:30 και Κυριακή 8 Μαρτίου στις 19:00, Σάββατο 14 Μαρτίου στις 20:30 και Κυριακή 15 Μαρτίου στις 19:00. Για πληροφορίες και κρατήσεις: 99251331

 

 

  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΟΥ

    Γεννήθηκε στη Λευκωσία. Είναι απόφοιτος του κλάδου Ιστορία-Αρχαιολογία του Πανεπιστημίου Κύπρου και του μεταπτυχιακού προγράμματος Ψηφιακά Μέσα και Δημοσιογραφία του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου

You May Also Like

Ρεμπέτικο στη θεωρία και στην πράξη

Μιλώντας με τον Ευγένιο Βούλγαρη, συνονόματο του διαπρεπούς στοχαστή του Νεοελληνικού Διαφωτισμού και μεταφραστή ...

O “Εταίρος” επιστρέφει στη Λευκωσία

Η επιτυχημένη περφόρμανς επιστρέφει τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018 σε μια διπλή παράσταση (19.00 ...

O ΘΟΚ δέχεται προτάσεις για τα εργαστήρια Τετάρτης

Το Τμήμα Θεατρικής Ανάπτυξης ΘΟΚ ανακοινώνει ότι δέχεται προτάσεις/εισηγήσεις για το νέο κύκλο τρίωρων ...

ΕΞΩΣΤΗΣ | Κασσάνδρα

Μουσική: Michael Jarrell Σκηνοθεσία: Herve Loichemol Μουσική διεύθυνση: Jean Deroyer Στον ρόλο της Κασσάνδρας ...

«Womanhood 2»: μια παράσταση για τη γυναίκα

«Άμα λεμε ‘γυναίκα’ είναι σαν να λέμε ουρανός ή αέρας ή γη. Πώς να ...

ΜΙΧΑΕΛ ΧΑΡΑΡΙ : Δύο χώρες συναντιούνται όταν συναντηθούν οι κοινωνίες τους

Συνέντευξη στην Μερόπη Μωυσέως Μπορεί ο πολιτισμός μιας χώρας να αλλάξει την εικόνα που ...

X