Στο “The Outsider” ο ένοχος είναι ο… Κινγκ

Εάν το Netflix έχει κολλήσει στις νεανικές και δήθεν εναλλακτικές σειρές, η Disney παλεύει με τα δικά της όπλα και τους υπερήρωές της και η Apple προσπαθεί να το παίξει εναλλακτική, τότε στο HBO μένουν οι κλασικού τύπου σειρές μυστηρίου, απ’ αυτές που σου λείπουν από την τηλεόραση. Εκείνα τα στυλιζαρισμένα νεονουάρ που έχουν γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια και σου θυμίζουν τις σειρές των 80’s. Όλα αυτά, αλλά και τίποτα μαζί, είναι το “The Outsider”.

Ακούγοντας την είδηση για την τηλεοπτική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Στίβεν Κινγκ, η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάστηκε κανείς. Και αυτό γιατί ο δημιουργός ακολουθεί αντίστροφη πορεία στη μικρή οθόνη σε σχέση με τη μεγάλη (θυμίζουμε το φιάσκο με το “Under the dome”). Εδώ όμως το HBO φαίνεται να πέτυχε διάνα και έκανε όλα όσα πρέπει για να μπορέσει να μας δώσει μία από τις καλύτερες σειρές που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Το στόρι εδώ έχει να κάνει με τον αποτρόπαιο φόνο ενός 11χρονου αγοριού σε μια μικρή πόλη της Οκλαχόμα, το οποίο βρίσκουμε κατασαλιωμένο και καταδαγκωμένο μέσα στο δάσος. Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι δράστης είναι ο -υπεράνω υποψίας- προπονητής του στην ομάδα μπέιζμπολ Τζέισον Μπέιτμαν, που έβαλε και το σκηνοθετικό του χεράκι στα πρώτα επεισόδια. Και ενώ ο καλός μπάτσος τον συλλαμβάνει από το πρώτο επεισόδιο και δεν είναι σπόιλερ, η δράση ξεκινάει, αφού έχουμε το κλασικό κυνήγι της γάτας με το ποντίκι για τα επόμενα επεισόδια. Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως είναι ένοχος. Ήταν το DNA του εκεί, ήταν εκεί όταν έγινε ο φόνος. Τι είναι αυτό που θα αλλάξει την πορεία ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον σου η σειρά; Ας μην προδώσουμε άλλα στοιχεία, αφού αν ακονίσεις το μυαλό σου και μπεις στο μυαλό του Κινγκ, τότε σίγουρα θα αντιληφθείς πως δεν θα ήταν ποτέ το “Outsider” μια απλή αστυνομική σειρά. Γιατί, όπως σε όλα τα βιβλία που βάζει το χεράκι του ο δημιουργός, τίποτα δεν είναι ποτέ όπως φαίνεται. Δεν είναι μια απλή δολοφονία για να εξιχνιαστεί τόσο εύκολα.

Το σκηνικό του whodunnit στήνεται μαεστρικά, σε αυτό βοηθάει απίστευτα η σκηνοθεσία, ενώ το εξαιρετικό σετ δημιουργεί εκείνη τη μυστηριακή ατμόσφαιρα που θέλεις σε αυτού του είδους τις παραγωγές. Να πούμε την αμαρτία μας; Τζέισον Μπέιτμαν και Μπεν Μέντελσον είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δίδυμα που είδαμε στην τηλεόραση και θυμίζει έντονα τους δύο πρωταγωνιστές του “True Detective” που άφησαν τηλεοπτική ιστορία. Και είναι προφανές πως το HBO ψάχνει το next big thing για να ξαναμπεί στο παιχνίδι των σειρών. Και προς το παρόν φαίνεται πως τα καταφέρνει μια χαρά.

  • Μιχάλης Σταύρου

    Γεννήθηκε (1983), μπλα μπλα, σχολείο μπλα μπλα, πανεπιστήμιο για τα Μέσα Ενημέρωσης (Πάντειο) μπλα, μπλα, δημοσιογραφία σε τηλεόραση, sites, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο. Πλέον ενεργός «Πολίτης». Γράφει για όσα του αρέσουν και όσα τον εκνευρίζουν.

You May Also Like

Waco: Τα γεγονότα λένε πάντα την αλήθεια

Στη δεκαετία του ’90, ο David Koresh είχε πειστεί πως είναι ο αμνός του ...

Στο «Next of Kin», καλοί και κακοί γίνονται άνθρωποι

Η Mona Harcourt και η οικογένειά της ετοιμάζονται να υποδεχτούν τον αδελφό της, Kareem, ...

G. Versace: Κάθε περιουσία έχει το… έγκλημά της

Πολύκροτες υποθέσεις που άφησαν ιστορία. Αυτό ήταν το σκεπτικό του Ryan Murphy, όταν έφτιαχνε ...

Το “Unbelievable” είναι αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος του

“Δεν μπορούσα να δώσω ξανά κατάθεση. Θα με ρωτούσαν τα ίδια πράγματα και δεν ...

Whiskey Cavalier: FBI + CIA = L.F.E

Κολλημένη στα procedurals έχει μείνει η ανοιχτή ζώνη της αμερικανικής τηλεόρασης με αποτέλεσμα να ...

Το Modern love είναι μια ταμάμ ρομαντική βλακειούλα

Όλοι αντιγράφουμε… τεχνηέντως στήλες, όλοι προσπαθούμε να κάνουμε μία διαφορετική ιστορία. Σημασία έχει να ...

X