Οδύνη για την απώλεια Ελένης Νικοδήμου εκφράζει η Σχολή Καλών Τεχνών ΤΕΠΑΚ

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 28.8.2023
«Γεννημένη με τη στόφα του μεγάλου καλλιτέχνη, υπηρέτησε τη ζωγραφική με πάθος»

Τη βαθιά οδύνη της για την απώλεια τής Ελένης Νικοδήμου, εξέχουσας εκπροσώπου της μεταπολεμικής εικαστικής σκηνής της Κύπρου, εκφράζει, σε ανακοίνωση της, η Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ).

Σημειώνει ότι η Ελένη Νικοδήμου «γεννημένη με τη στόφα του μεγάλου καλλιτέχνη, υπηρέτησε τη ζωγραφική με πάθος, επιτυγχάνοντας να αποτυπώσει στον καμβά κάτι από τον παλιό κόσμο της Κύπρου, που στρέφει επίμονα το βλέμμα του προς το μέλλον».

Αναφέρει, επίσης, ότι «ατρόμητη, αθεράπευτα ειλικρινής, ακέραιη, γενναιόδωρη με τους νέους, η Ελένη μαγνήτιζε το συνομιλητή της με την ορμή, το συναισθηματισμό και την ευστροφία της».

Τέλος, η Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών ΤΕΠΑΚ εκφράζει τα συλλυπητήρια στο σύζυγό της Raphael Ryckx και στην υπόλοιπη οικογένειά της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κουκλοθέατρο του πολέμου | Παλαιστίνιος καλλιτέχνης μετατρέπει ερείπια και σκουπίδια σε παιχνίδια

Κουκλοθέατρο του πολέμου | Παλαιστίνιος καλλιτέχνης μετατρέπει ερείπια και σκουπίδια σε παιχνίδια

Κουκλοθέατρο του πολέμου | Παλαιστίνιος καλλιτέχνης μετατρέπει ερείπια και σκουπίδια σε παιχνίδια

Η υφυπουργός Πολιτισμού στον «Π»: «Το νομοσχέδιο του καθεστώτος καλλιτέχνη είναι το πρώτο βήμα»

Η υφυπουργός Πολιτισμού στον «Π»: «Το νομοσχέδιο του καθεστώτος καλλιτέχνη είναι το πρώτο βήμα»

Η υφυπουργός Πολιτισμού στον «Π»: «Το νομοσχέδιο του καθεστώτος καλλιτέχνη είναι το πρώτο βήμα»

Παρακαταθήκη στην ιστορία της κυπριακής τέχνης | Εικόνες και σκέψεις της Ελένης Νικήτα

Παρακαταθήκη στην ιστορία της κυπριακής τέχνης | Εικόνες και σκέψεις της Ελένης Νικήτα

Παρακαταθήκη στην ιστορία της κυπριακής τέχνης | Εικόνες και σκέψεις της Ελένης Νικήτα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα