To νέο λογότυπο του Θεάτρου Ριάλτο

Μια ανάσα πριν την καινούρια χρονιά το θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αλλάζει όψη στο οπτικό και έντυπο υλικό του και μ΄ενα επίσης ανανεωμένο περιεχόμενο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της νέας οικονομικής κατάστασης, με φαντασία και ευρηματικότητα.


Νεο Λογότυπο

Το αρχικό λογότυπο του θεάτρου (1999) που είχε ταυτιστεί με την  ιστορία του παλιού σινεμά, την πόλη και τους ανθρώπους  της, καθιερώθηκε σχετικά εύκολα ως σήμα κατατεθέν του πολιτιστικού οργανισμού Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ.

Με δεδομένα ωστόσο την ανανεωμένη εταιρική εικόνα του Συνεργατικού Ταμιευτηρίου Λεμεσού και το γεγονός ότι το Θέατρο ΡΙΑΛΤΟ αποτελεί δημιούργημα και πολιτιστική προσφορά του, προκηρύχθηκε διαγωνισμός (Ιούλιος 2012) για μια νέα εταιρική ταυτότητα, που θα συνδέει αφενός το θέατρο με τη μητρική εταιρεία και χορηγό του και αφετέρου με μια πιο  σύγχρονη αισθητική.

Το -μέσα από τη διαδικασία του διαγωνισμού- επιλεγμένο λογότυπο υπογράφουν οι Αchim Wieland & Navid Gholipour.

Σε σχετικό δελτίο, αναφέρεται πως το λογότυπο ενώνει στοιχεία από την ιστορία του θεάτρου και αναδεικνύει τη σχέση με τη μητρική εταιρεία.

Οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι: «Το Θέατρο Ριάλτο με το κομψό και ξεχωριστό λογότυπο / υπογραφή του συνοδεύει την μακρά ιστορία του. Ο νέος σχεδιασμός του λογότυπου όχι μόνο λαμβάνει υπόψη το πλούσιο, ιστορικό υπόβαθρο του, αλλά ενδυναμώνει τη διαχρονική μορφή, μέσω μικρών τυπογραφικών προσαρμογών, με μια πιο σύγχρονη χρωματική παλέτα και την προσθήκη μιας σημαντικής γραμμής, υπογραμμίζοντας στην εταιρική ταυτότητα του τον κύριο υποστηρικτή του το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού.

Σεβόμενοι το καθιερωμένο εικονογραφικό του σήμα και την προβολή του αρχικού συμβόλου, η νέα οπτική ισορροπία που υποστηρίζει τη σύνθεση, δείχνει την σχέση των δύο οργανισμών και πιο αποτελεσματικά καθορίζει το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού ως εταίρο και υποστηρικτή του Θεάτρου».

Έντυπο & Ηλεκτρονικό Υλικό

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν μπορούσε παρά να αποτυπωθεί και στα έντυπα του θεάτρου με κυριότερο το μηνιαίο πρόγραμμα του, του οποίου η όψη αλλάζει σημαντικά.

Καταργώντας τη μηνιαία κάρτα επεκτείνεται η αποστολή του λεπτομερέστερου  προγράμματος σε χιλιάδες ακόμα αποδέκτες του θεάτρου ενώ από τη νέα χρονιά και η ηλεκτρονική ενημέρωση ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται.

Τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter αποτελούν πλέον ένα δυνατό μέσο προβολής των παραστάσεων του θεάτρου, με το πρώτο να φτάνει στις 3000 like.

Ταυτόχρονα η ιστοσελίδα του θεάτρου, πέραν της πληροφόρησης, παρέχει την δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου που τυγχάνει αυξημένης αξιοποίησης από τους υποστηρικτές και πελάτες του θεάτρου.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ | ΠΟΛΙΤΗΣ

You May Also Like

Στο ΤΕΠΑΚ η έδρα Ψηφιακής Πολιτιστικής Κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ

Η καρδιά της παγκόσμιας Ψηφιακής Πολιτιστικής Κληρονομιάς θα χτυπάει από την Κύπρο και συγκεκριμένα ...

Νέος διευθυντής στον ΘΟΚ

Νέο διευθυντή έχει από σήμερα ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου. Πρόκειται για τον Γιώργο Παπαγεωργίου, ...

Δημοσιεύθηκε η μακρά λίστα των υποψηφίων για τα βραβεία Booker

Το βιβλίο της Ρέιτσελ Κασκ «Second Place», το «Bewilderment» του Ρίτσαρντ Πάουερς και το ...

11 έργα του Πικάσο θα πωληθούν από τον MGM Resorts

Ο όμιλος MGM Resorts, που δραστηριοποιείται στους τομείς της ψυχαγωγίας και της φιλοξενίας σχεδιάζει να ...

Το παιδί από το πουθενά

Άλκη Ζέη Εκδόσεις Μεταίχμιο Πήρα το βιβλίο στα χέρια μου κι όπως πάντα μέσα ...

Προβάλλονται στο Σικάγο οι «Πολυαγαπημένες Μέρες»

Το βραβευμένο δημιουργικό ντοκιμαντέρ «Πολυαγαπημένες Μέρες», των Κωνσταντίνου Πατσαλίδη και Γιώργου Αβραάμ, επιστρέφει στην ...

X