Ποιο σώμα;

Τετάρτη βράδυ στις αποθήκες του ΘΟΚ (βάλτε και καμιά πινακίδα), Μαρίνα Μανδρή, Νάγια Αναστασιάδου, Έλενα Παπαδοπούλου, Γιώργος Αναγιωτός αναζητούν, ανακαλύπτουν, απορρίπτουν και αποδέχονται ψυχές και σώματα, ξένους μέσα στο σώμα μας, οικείους έξω από αυτούς. Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε άτομα κάτω των 15 κι αναρωτιέμαι γιατί: το έργο είναι ένα χέρι που μπορεί να βαστάξει μια εύθραυστη ψυχή, ένα αμήχανο σώμα, κάποιον που βρέθηκε στο λάθος σώμα, χωρίς να το διαλέξει. Σκηνικά, μουσική, σκηνοθεσία υποδέχονται με ευαισθησία τους ψίθυρους του κειμένου, η Μαρίνα Μανδρή χτυπάει ρέστα στη σκηνή, αλλά δεν βρίσκει ανταπόκριση από τους συναδέλφους της που υποκύπτουν συχνά στον μανιερισμό. Κρίμα. Το έργο βασίζεται σε σημειώσεις ενός ατόμου που “πάσχει από δυσφορία φύλου”, όπως μας πληροφορεί η περίληψη που βρίσκει κανείς στην ιστοσελίδα του ΘΟΚ. Πέρα από την επιστημονική ορθότητα του όρου, διαφωνώ πολιτικά με τη χρήση του. Ταπεινή εισήγηση να αλλάξει σε “έμφυλη διαφοροποίηση”. Το θέατρο είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να γράφονται τέτοια πράγματα “ελαφρά τη καρδία”.

Νικόλας Κυριάκου

You May Also Like

Την Κυριακή έχουμε γάμο

Διάβασα το “Την Κυριακή έχουμε γάμο” του Γιάννη Ξανθούλη. Στο πρώτο μου ανάγνωσμα από ...

Παντελής Βούλγαρης @ Πανεπιστήμιο Κύπρου

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Με τον γνωστό σκηνοθέτη Παντελή Βούλγαρη επέλεξε να τιμήσει τη ...

Ο κηπουρός και ο καιροσκόπος

Η ανάγνωση είναι δύσκολο άθλημα. Αν θες να είσαι σωστός και με ανοικτές αισθήσεις ...

Into the Woods

Το «Into the Woods» το είχα υπόψη από τα φοιτητικά μου χρόνια ως ένα ...

Αλκίνοος Ιωαννίδης [2]

Δεν ξέρω τι πήγε στραβά στην περσινή συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη που την θυμάμαι ...

Το κυπριακό θέατρο περνά κατάθλιψη;

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως “Ωραίος ο ‘πασιαμάς’ [με καλλιτεχνίζοντα μανδύα ή χωρίς], αλλά ας ...

X