Χίλιες και μία νύχτες

Μεγάλη ήταν η χαρά όταν, τρέχοντας από άλλη εκδήλωση, μπήκα στην Καστελιώτισσα για να αντικρίσω μια κατάμεστη αίθουσα και κόσμο πολύ να περιμένει στην ουρά για ένα εισιτήριο. Οι δύο παραστάσεις που έδωσε η ομάδα «Οκλαδόν» με τρεις ιστορίες από το παραμύθι «Χίλιες και μια νύχτες» ξεπέρασαν τις δικές μου, τουλάχιστον, προσδοκίες σχετικά με την προσέλευση. Έχουν ανάγκη, τελικά, και οι ενήλικες τα παραμύθια. Η αφηγήτρια Μαρίνα Κατσαρή και η Βερόνικα Αλωνεύτη με το μαγικό σαντούρι της -το δίδυμο της ομάδας Παραμυθίες- σκάρωσαν το παιχνίδι συμπράττοντας με τον ταλαντούχο του θεάτρου σκιών Θοδωρή Κωστιδάκη. Μαζί τους ο Γιάννης Κουτής και στην εικαστική επιμέλεια η Κατερίνα Παντέλα. Δεν την απόλαυσα την παράσταση. Μόνο η μουσική κατάφερε να με ταξιδέψει, κι αυτό ήταν κάτι. Για τα υπόλοιπα… δεν έβλεπα. «Χτυπούσε» άγρια ο ήχος από την «ψείρα» της αφηγήτριας, ενώ από θέατρο σκιών, μόνο την κορυφή της μαϊμούς κατάφερα να δω. Κι αυτό γιατί στην κατάμεστη Καστελιώτισσα η σκηνή δεν ήταν υπερυψωμένη, ούτε το περίτεχνο πανί αρκετά μεγάλο, για να δικαιολογεί, στο κάτω-κάτω, την απόφαση των διοργανωτών να βάλουν υπερβολικό αριθμό θεατών στην αίθουσα. Ακόμη κι όταν οι θέσεις είχαν εξαντληθεί, δέχτηκαν να πληρώσει κόσμος εισιτήριο και να στέκεται. Πολλή η διοργανωτική, λοιπόν, απογοήτευση. Για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, δεν το ξέρω. Δεν είχα πια όρεξη να κοιτάξω.

Ηλιάνα Ανδρεαδάκη

You May Also Like

Δύο αναγνώσεις, μια διαμαρτυρία

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως “Ένα ψάρι, για να φυλαχθεί, μένει στα βαθιά νερά. Μα ...

The X-Files

Στην αρχή ήταν ο ενθουσιασμός. Και μετά ήταν η επιφύλαξη. Για το πώς μπορεί ...

“Ζητείται ψεύτης – στη Βουλή”

Γράφει ο Μιχάλης Σταύρου Δεν είναι εύκολο να παίρνεις ένα κείμενο, το οποίο αναφέρεται ...

Namaste!

Τον ινδικό χαιρετισμό, με τις παλάμες ενωμένες μπροστά στο σώμα και την ελαφριά υπόκλιση ...

Zivania Ensemble

Χωρίς την απαιτούμενη ανταπόκριση του κοινού πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο η συνάντηση ...

Σπιρτόκουτο

Σπιρτόκουτο 1 Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Η αλήθεια είναι πως στο “γιατί” να πας ...

X