Ου… Πατσιά… Ρα!

Μια γλύπτρια ερωτεύεται το γλυπτό της [κρίμα] και οι σκέψεις, τα συναισθήματα, ο φόβος, το άγνωστο την καταλαμβάνουν. Τίποτα απ’ αυτά, όμως, δεν έχει σημασία παρά μόνο γιατί αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία δούλεψε για τη νέα του μουσική σύνθεση ο Άντης Σκορδής. Δεν χρειάστηκε να καταλάβω κάτι, θα ήταν άσκοπο. Απόλαυσα τη μουσική και την εμπειρία. Δεν μ’ άρεσαν οι χορευτικές κινήσεις πίσω από το μουσαμά όπου “κρύβονταν” [;] όλοι οι μουσικοί, μαζί και ο μαέστρος και οι δύο σοπράνο. Πίσω στην εντυπωσιακή μουσική. Ήταν άδικο που δεν χειροκροτήσαμε στο τέλος, σ’ αυτή τη νέα συνθήκη που επέβαλλε ο σκηνοθέτης. Ήταν η δεύτερη φορά σε μια βδομάδα που συναντούσα σε παράσταση αυτό το σκεπτικό, του να εγκαταλείπουν τη σκηνή οι καλλιτέχνες κι ο θεατής, απλά, να φεύγει. Αυτό το απλά δεν το χώνεψα. Η επαφή του θεατή με τους παραγωγούς τέχνης ολοκληρώνεται στο χειροκρότημα. Πίσω στη σπουδαία μουσική. Κάποια στιγμή σκέφτηκα πως θα υποχωρήσει ο μουσαμάς και θα δούμε πώς παίζουν ζωντανά, εκείνη την ώρα, όλοι εκείνοι οι μουσικοί, αυτή τη μουσική. Δεν υποχώρησε. Ευτυχώς ούτε το αίσθημα ικανοποίησης από την εμπειρία του Ου…Πατσιά…Ρα!

Μερόπη Μωυσέως

You May Also Like

Η μπαλάντα της φρίκης

Της Αλίκης Μάζη Παπαγιάννη   Στον μικρό διαμορφωμένο εμφανώς με αγάπη θεατρικό χώρο, στον ...

Δον Κιχώτης του ΘΟΚ

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Η νέα παραγωγή της Κεντρικής Σκηνής ΘΟΚ έχει όλα τα ...

Αύγουστος

Είναι μερικά πράγματα στη ζωή που δεν τους μέλει να έχουν μακρύ δρόμο. Συγχωρέστε ...

Το κυπριακό θέατρο περνά κατάθλιψη;

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως “Ωραίος ο ‘πασιαμάς’ [με καλλιτεχνίζοντα μανδύα ή χωρίς], αλλά ας ...

Συμβόλαιο εργασίας

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Μην ακούτε “θέατρο” και να περιμένετε τη μαγεία του. Το ...

Η συναυλία αφιέρωμα στον Νίκο Γκάτσο

11.9.2011 Έλενα Χρ. Σάββα Όταν μιλά ένας ποιητής ακόμα και τα πουλιά σωπαίνουν. Το ...

X