Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός

Μια μεγάλη αγάπη στους Ρέππα – Παπαθανασίου έχει το Σατιρικό θέατρο κι ανεβάζει εδώ κι ένα μήνα περίπου την παράσταση “Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός”. Στην Ελλάδα της Κατοχής, δυο άτεκνα ζευγάρια προσπαθούν μάταια να “πιάσουν” παιδί με την υπόκρουση των βομβαρδισμών, όταν η Παναγία η Γλυκοφιλούσα στέλνει βοήθεια… εξ’ ουρανού. Παρά το γεγονός ότι προσεγγίζεται αφελέστατα το όλο θέμα της κατοχής, εντούτοις αυτή η σειρά παρεξηγήσεων που θα δείτε όσοι επιλέξετε την παράσταση, είναι ικανή για να σας δείξει πως η Ελλάδα έχει μπει για τα καλά στον δυτικό κόσμο και παρά τη φτώχια της, δεν συναινεί σε ναζιστικές πράξεις, δεν χειροκροτεί το Άουσβιτς. Χωρίς πολλές φανφάρες, η λιτή σκηνοθεσία της Μπεμπεδέλη [που κρατά και τον αβανταδόρικο ρόλο της Βικτωρίας και δίνει ένα ρυθμό στην παράσταση], και τα σκηνικά – κοστούμια του Κώστα Καυκαρίδη αποδίδουν εξαιρετικά την φτώχια και το κλίμα της εποχής, ενώ συμβάλλουν σημαντικά και οι προσεγμένες επιλογές των τραγουδιών της εποχής. Από ερμηνείες ευχάριστη έκπληξη η Νάτια Χαραλάμπους στο ρόλο της Λέλας, που ανέχεται τον δωσίλογο Βαγγέλη και ο νεαρός Ανδρέας Ρόζου στο ρόλο του φοβισμένου νεαρού τραυματία. Το υπόλοιπο καστ [Καυκαρίδου, Μιχαήλ, Γεωργίου] κρατάει αξιοπρεπέστατα την παράσταση. Στη σούμα θα σας περάσει με ευκολία από το δράμα στην κωμωδία σε μια -ότι πρέπει- παράσταση για την εποχή που ζούμε. Αξίζει για ένα χαλαρό απόγευμα Κυριακής…

Μιχάλης Σταύρου

You May Also Like

Τζορτζ ντερ Παρτόγ – Γιώργος Λανίτης

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Την περασμένη Πέμπτη εγκαινιάστηκε στην Πύλη Αμμοχώστου έκθεση με τις ...

Τ’ αγαπημένα

Γράφει ο Νικόλας Κυριάκου Η αγάπη είναι τέχνη. Μας το είπε και ο Έριχ Φρομ. ...

Φουσκόpolis

Τελικά, πράγματι, ένα φουσκωτό μπορεί να αλλάξει τον δημόσιο χώρο. Η πρώτη εκδήλωση του ...

Επιχορηγήσεις από τον ΘΟΚ

9.10.2011 Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Την περασμένη Δευτέρα βρέθηκα στη Νέα Σκηνή ΘΟΚ για ...

Λεωνίδας Μπαλάφας

18.9.2011 Γράφει η Μερόπη Μωυσέως Από τους καλλιτέχνες που εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό ...

Τζεμαλιγιέ

Είναι μια παράσταση πολύ προσγειωμένη, σχεδόν ταπεινή. Η ουσία της οποίας βρίσκεται στο κείμενο ...

X