Κωνσταντίνος Σ. Κωνσταντίνου

Η συγκεκριμένη φωτογραφία αποτελεί μέρος του project με τίτλο “Η Πράσινη Γραμμή”. Την έβγαλα την άνοιξη του 2014 στο χωριό Τρούλλοι. Η επιλογή της συγκεκριμένης φωτογραφίας γίνεται με αφορμή τη συμμετοχή μου στην έκθεση με τίτλο “Borderlines” στο πλαίσιο του Athens Photo Festival στο Σπίτι της Κύπρου στην Αθήνα, η οποία ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή. Κατά κύριο λόγο την επέλεξα ως την αγαπημένη μου γιατί αντικατοπτρίζει την έννοια του “ορίου”, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τους κατοίκους περιοχών οι οποίες βρίσκονται εντός της πράσινης γραμμής στην Κύπρο. Μία από αυτές και το χωριό από το οποίο κατάγομαι, η Αθηένου. Σκεφτείτε λοιπόν να μεγαλώνεις ανάμεσα σε δύο στρατιωτικές γραμμές και υπό την επίβλεψη ειρηνευτικών δυνάμεων. Τότε αρχίζεις να νιώθεις την πίεση που ασκείται ατομικά, σε εσένα, από τα όρια. Όπου και αν στρέψεις το βλέμμα σου βλέπεις σημάδια στο τοπίο (τεχνητά ή μη) που σου υπενθυμίζουν ότι εδώ πρέπει να σταματήσεις: μέχρι εδώ είναι τα “όριά” σου. Ο περίπατος σε έναν λόφο με σκοπό την παρατήρηση του τοπίου και του ορίζοντα διακόπτεται από τα “όρια” τα οποία ανακόπτουν την κίνηση του βλέμματος. Παρεμβάλλονται σαν ένας μεγάλος νοητός τοίχος που σε αποτρέπει από το να δεις παραπέρα. Εκεί ακριβώς είναι το σημείο που σταματάει η “θέση – το βλέμμα” σου. Έτσι λοιπόν και στη συγκεκριμένη φωτογραφία, περπατώντας ακριβώς στο “όριο”, αντιλαμβάνεσαι αυτόν τον “αόρατο – ορατό” τοίχο ο οποίος βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του δρόμου και γνωρίζεις ότι αδυνατείς να τον παρακάμψεις, τόσο σωματικά όσο και μέσα από το βλέμμα σου.

Ημ. γέννησης: 25 Σεπτεμβρίου 1990

Σπουδές: Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών, Α.ΤΕΙ Αθήνας, 2014.

Επιρροές: Για το συγκεκριμένο φωτογραφικό project από τους Paul Seawright “Valley / Hidden”, Anthony Haughey “Disputed Territory” και τη Sophie Ristelhueber “Fait”.

High : Τίποτα δεν μπορεί να ξεχωρίσει ως Το σημείο.

Low : Όλα είναι μέρος μιας συνεχούς διαδρομής.

Tip: Δώσε χρόνο πρώτα στον εαυτό σου, μετά στο θέμα σου και, τέλος, στην τελική σου “εικόνα”.

You May Also Like

Galia Nazaryants

Οι καλύτερές μου φωτογραφίες δεν είναι κάτι που βλέπετε κάθε μέρα, είναι εικόνες που ...

Μενέλαος Πίττας

«Μισό άδειο μισό γεμάτο/Half empty half full » Φωτογραφημένη σε φιλικό σπίτι στη Λευκωσία. ...

Άντρη Ιωσήφ

Ο σκοπός δεν ήταν να απεικονίσω το πρόσωπο του ατόμου αλλά να απεικονίσω τη ...

ΒΑΣΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ABIPP, AMPA

(c)2006 Φωτογραφία Βάσου Στυλιανού Η φωτογραφία απεικονίζει αναμνηστικό κέρμα της Κεντρικής Τράπεζας του 2004 ...

Alinne Rezende

Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε στο Παρίσι, στο La Defense, το 2011. Όταν ζούσα στο ...

Γιάννης Κούρτογλου

Η φωτογραφία αυτή απεικονίζει τη στιγμή που μια κυρία ακουμπώντας με τα χέρια της ...

X