12ο Καλοκαιρινό Φεστιβάλ Χορού Νέας Κίνησης Ομάδων Χορού, Χορευτών και Χορογράφων Κύπρου

Έναρξη την Παρασκευή, 17 Ιουλίου για το φετινό 12ο Καλοκαιρινό Φεστιβάλ Xορού site specific της Νέας Κίνησης Ομάδων Χορού, Χορευτών και Χορογράφων Κύπρου, το οποίο επανέρχεται με δράσεις και παραστάσεις σε Λεμεσό και Λευκωσία.

Το Φεστιβάλ θα κάνει αρχή στις 17/7 με την παράσταση WE and US in the Journey of Togetherness, του Πέτρου Κονναρή στη Λευκωσία. Οι χορευτές – performer Δέσποινα Μιχαηλίδου, Γεωργία Ανδρέου, και Πέτρος Κονναρής αφαιρούν τα περιττά… ρούχα και μάς καλούν στην Πλατεία Αγοράς του Παλιού Δημαρχείου να τους (παρ)ακολουθήσουμε.

(17, 19 & 21/7 Aποθήκη Οδού Διογένους)

SKIN, από τη Λία Χαράκη και την ομάδα πέλμα: Μπορεί κανείς να αισθανθεί μία παράσταση παρά να τη δει;

Το νέο έργο της Λίας Χαράκη είναι μία ιδιωτική παράσταση όπου ο θεατής δένει τα μάτια του μπαίνοντας σε ένα ταξίδι με οδηγό τις αισθήσεις. Ο συμμετέχοντας δε θα δει ούτε θα ξέρει τους performers αφήνοντας έτσι το έργο να υπάρχει μόνο στην αντίληψη και τη φαντασία του. Ο ίδιος γίνεται το υλικό των performer και άρα ο κύριος πρωταγωνιστής.

(18, 20 & 25/7 Sketch School of Arts & Design, Λεμεσός)

Κλικ, από την ομάδα Αέλιον: Η φωτογραφία είναι η διαιώνιση της στιγμής!

Αιχμαλωτίζεται με αυτή, μία εικόνα, μία εποχή, ένα συναίσθημα που στα δάχτυλα του φωτογράφου γίνεται κληροδότημα για τις επόμενες γενιές.

(18, 19 & 20/7 Ζήνωνος 17, Πλ. Ηρώων, Λεμεσός)

All Too Human, Χοροθέατρο Ομάδα Πέντε

Η παράσταση ασχολείται με την κατάληψη που έχει κάνει η τεχνολογία στην ανθρώπινη ύπαρξη και έχει ως αφετηρία τη φράση του Άλμπερτ Αϊνστάιν “Φοβάμαι την ημέρα που η τεχνολογία θα ξεπεράσει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση…”

(18, 22 & 24/7 Πελεκανέος, Πλησίον Ξενοδοχείου Μιστράλ, Λεμεσός)

II, της Julia Brendle

“Μια κρύα χειμωνιάτικη νύχτα, μια παρέα σκαντζόχοιροι στριμώχθηκαν κοντά κοντά για να ζεσταθούν. Όμως τα αγκάθια τους δεν τους επέτρεψαν να πλησιάσουν ο ένας τον άλλο κι έτσι πάλι απομακρύνθηκαν. Κάθε φορά λοιπόν που είχαν την ανάγκη να ζεσταθούν, συνέβαινε το δεύτερο κακό. Έτσι, πήγαιναν πίσω – μπρος από το ένα βάσανο στο άλλο, μέχρι που αποφάσισαν πως θα ήταν καλύτερο να διατηρούσαν μεταξύ τους μια κάποια απόσταση”.

Αυτό το απόσπασμα από το Parerga und Paralipomena, του Arthur Schopenhauer, αποτελεί την αφετηρία της παράστασης II.

(23, 25 & 26/7 Οδός Ειρήνης, έναντι μεγάλου Πάρκιγκ)

Trinity, του Φώτη Νικολάου

Πάνω στη συνένωση των τριών βασίζεται η χορογραφική παράσταση του Φώτη Νικολάου, που προσεγγίζει την τριαδικότητα σαν σύμπραξη τριών διαφορετικών οντοτήτων, ενώ δηλώνει ότι η συνένωση των τριών ως ένα είναι μια επέκταση του ενός σε τρία.

(24, 25 & 26/7 Eλευθερίας 123, Πρώην Αποθήκες Αγαθαγγέλου)

 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ:

“Τι δεν μπορεί να σμίξει την Αρχή με το Τέλος”, Echo Arts

Η παράσταση  είναι βασισμένη  στο βιβλίο του Ανδρέα Χριστοφίδη « Η διαδικασία του ύπνου»  και επιχειρεί  να ερευνήσει βιώματα του ιδίου συσχετίζοντάς τα με τη ζωή του εκεί,  στο Παγκύπριο Γυμνάσιο στην  Λευκωσία και τη δυαδικότητα και τα διλήμματα με τα οποία ήρθε αντιμέτωπος στη ζωή του.

(21, 24 & 26/7 Παγκύπριο Γυμνάσιο, Εκκίνηση: Αυλή Παγκυπρίου Γυμνασίου, Αριστερά της Εισόδου του Σχολείου Λευκωσία)

SEFR, Ασώματες Δυνάμεις

Άδειο από προθέσεις, αφουγκράζεται το «γεμάτο κενό», φτάνοντας σε μιά κατάσταση που στον Ταοϊσμό ορίζεται ως wu, κενό, ή μηδέν / sefr  στα αραβικά,  όπου  όλα καταλήγουν, αλλά  και απ’ όπου όλα μπορούν να ξαναγεννηθούν. Δυό άνθρωποι, ένας  μουσικός και μιά χορεύτρια, κουβαλώντας ο καθένας τις αποσκευές του, τις προσωπικές του μνήμες, εμπειρίες κι αναφορές, συναντιούνται και με αφετηρία το σημείο του «κενού» μοιράζονται  τις πληγές και τις χαρές τους, τη φωνή και τη σιωπή τους.

(22, 23 & 24/7 Πίσω από Σωματείο Καρπασίας, Δημοτικό Πάρκιγκ Λήδρα Πάλλας)

Pointoghosts, Ομάδα Φορ

Mια ιστορία που μοιάζει να έχει παγιδευτεί στο παρελθόν. Η προσπάθεια των performers να προσδιορίσουν τη συνεχώς μεταβαλλόμενη ταυτότητα του χώρου που περιμένει να ζωντανέψει. Ότι συμβαίνει διαδραστικά μεταξύ των προσώπων είναι ένας αντικατοπτρισμός των παρελθοντικών καταστάσεων που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο τόπο. Μετά από τις επανειλημμένες απόπειρές τους να εισακουστεί η ιστορία τους, συνειδητοποιούν ότι δεν θα καταφέρουν να την ολοκληρώσουν ποτέ.

(23, 24, 25/7 Οδός Ιούς, Στοά Ταρσή Τέρμα Οδού Λήδρας)

Σαν ένα αμιγές site specific Φεστιβάλ, οι παραστάσεις που το πλαισιώνουν έχουν πάντα σαν αφετηρία τον ίδιο τον χώρο σε δημιουργική συνάρτηση με τις ιδιαίτερες εννοιολογικές και χωροταξικές ιδιαιτερότητές του. Οι χορογράφοι εμπνέονται από έναν χώρο και δημιουργούν έργα συγκεκριμένα για αυτόν τον χώρο και μόνο, έτσι ο θεατής να έχει την ευκαιρία να απολαύσει τις παραστάσεις αυτές πέρα από τις συμβατικές ενός κανονικού θεάτρου.

+Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 99 517 910 και στο email nea_kinisi@yahoo.com

You May Also Like

Στις 455 χιλιάδες ευρώ πωλήθηκε το πιάνο της «Καζαμπλάνκα»

Έναντι 600.000 δολαρίων [455 χιλιάδες ευρώ] πωλήθηκε το πιάνο της ταινίας «Καζαμπλάνκα», στο πλαίσιο ...

Ισραηλινοί σκηνοθέτες υπέρ των Παλαιστινίων

Ισραηλινοί σκηνοθέτες έδωσαν μια μη προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της ...

Η κρίση μεγαλώνει τα προβλήματα [και] στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους

Σημαντικό πλήγμα δέχεται εξαιτίας της οικονομικής κρίσης το τμήμα Αρχαιοτήτων, με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, ...

Διαδικτυακή περιήγηση στο σπίτι της Φρίντα Κάλο

Με ευκαιρία την σημερινή γιορτή της Cinco de Mayo (5η Μαΐου) στο Μεξικό κάνουμε ...

Το ΕΚ ενέκρινε τη μεταρρύθμιση για τα πνευματικά δικαιώματα

Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν στις 26 Μαρτίου 2019 την ευρωπαϊκή μεταρρύθμιση των πνευματικών δικαιωμάτων, ένα ...

Τραγικός θάνατος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λειβαδά

Νεκρός στο διαμέρισμά του στη Γλυφάδα βρέθηκε ο Έλληνας θεατρικός επιχειρηματίας Βαγγέλης Λειβαδάς, έπειτα ...

X