Μαρίας Χασάπη: Ανοδική πτώση

Οι σκάλες ως μεταβατικός χώρος γίνονται τόπος παύσης για την περφόρμανς Plastic της Κύπριας χορεύτριας Μαρίας Χασάπη, η οποία επεμβαίνει στον ρυθμό και την ταχύτητα ενός μεγάλου μουσείου, όπως είναι το ΜοΜΑ στη Νέα Υόρκη. Η “ζωντανή εγκατάσταση”, όπως την αποκαλεί η ίδια η Χασάπη, φέρνει δέκα επτά χορευτές να κατεβαίνουν με εξαιρετικά αργό ρυθμό τις σκάλες του μουσείου και εξελίσσει ιδέες που η καλλιτέχνις διατύπωσε σε προηγούμενα έργα της, όπως το Intermission για το Περίπτερο της Κύπρου / Λιθουανίας στην Μπιενάλε Βενετίας το 2013. Η περφόρμανς Plastic ξεχώρισε μέσα από ένα αρκετά δραστήριο πρόγραμμα χορού στο μουσείο ΜοΜΑ και έχει συναρπάσει τον διεθνή Tύπο.

Περφόρμερ: Hristoula Harakas, Maria Hassabi, Molly Lieber, Paige Martin, OisinMonaghan, Michael Helland, Niall Jones, Tara Lorenzen, Mickey Mahar, Simon Courchel, Jessie Gold, Neil Greenberg, Elizabeth Hart, Kennis Hawkins, Niall Jones, Shelley Senter, RoseAnneSpradlin, David Thomson.

Σχεδιασμός ήχου: Morten Norbye Halvorsen

+ Το έργο Plasticπαρουσιάζεται στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης μέχρι και τις 20 Μαρτίου 2016.
ΛΕΖΑΝΤΑ: Από τις πρόβες για την περφόρμανς Plastic της Μαρίας Χασάπη [2015] στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης ΜοΜΑ | (c) 2015 The Museum of Modern Art, New York. Julieta Cervantes

You May Also Like

Drawing Room

Μαρία ΠερεντούWild Beauty 4 [2011]μαύρο και κόκκινο πενάκι, χρωματιστά μολύβια, ακρυλικό Στο σύγχρονο σχέδιο ...

Αυτό είναι ένα έργο τέχνης

Ανήκει στη Μαριέτα Λιανού και περιλαμβάνεται στην έκθεση “Πλούσια τέχνη σε φτωχούς καιρούς”, που ...

Πανίκος και Έλλη Παιονίδη: μια ζωή στις τέχνες και τα γράμματα

Τέσσερις χιλιάδες βιβλία, δύο χιλιάδες επιστολές, 1.500 φωτογραφίες από τις οποίες οι 1.200 με ...

True West

Μας αρέσουν πολύ οι δουλειές της Αθηνάς Κάσιου. Το νέο έργο που ανεβάζει αρχές ...

Demis Roussos est mort

Έζησε έντονα και έφυγε νωρίς ο Ντέμης Ρούσσος, μια θρυλική μορφή της διεθνούς μουσικής ...

«Ιησούς ο Ναζωραίος»

  Ένας ιερέας διαβάζει το πρόσφατο βιβλίο του Πάπα Βενέδικτου XVI με τίτλο «Ιησούς ...

X