Διαρκής μετακίνηση/μετάγγιση στην ιστορία της Κύπρου

“Βασικό στοιχείο σε όλη τη διαδρομή της δουλειάς μου είναι η διακίνηση, η μετάγγιση αν θέλετε, των βιωμάτων από το ένα έργο στο άλλο και η τελική μεταστοιχείωσή του, ανεξάρτητα από την αφετηρία γέννησής του”, σημειώνει για το εικαστικό της έργο η Δέσπω Φρειδερίκου, η οποία παρουσιάζει τη νέα της δουλειά από την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου στην γκαλερί Γκλόρια, στη Λευκωσία. “Οι ιδέες, τα ερεθίσματα που προκαλούν τη δημιουργία κάθε νέας μου δουλειάς, είτε αυτή είναι εικαστική είτε είναι γραπτός λόγος γυροφέρνουν στην ιστορία της Κύπρου. Ο αναλλοίωτος αταβισμός, που όλοι οι Κύπριοι έχουμε μέσα μας, βρίσκει τρόπους έκφρασης”.

Στη νέα έκθεσή της με τίτλο “Φόρμες – Γραμμές – Χρώματα – Γλυπτά – Ειδώλια”, η Δέσπω Φρειδερίκου παρουσιάζει τέσσερις ενότητες έργων: Αμμώδεις Μάργες, Κυπριακή Κρίση (απ’ όπου το έργο της εικόνας), Φόρμες – Γραμμές – Χρώματα, Γλυπτά – Ειδώλια.

+ Την έκθεση θα εγκαινιάσει στις 9 Δεκεμβρίου, ώρα 19:30 στην γκαλερί Γκλόρια (οδός Ζήνωνος Σώζου 3, Λευκωσία) ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Frederick καθ. Γιώργος Δημοσθένους. Η έκθεση θα παραμείνει στην γκαλερί Γκλόρια μέχρι τις 5 Ιανουαρίου 2017. Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 10:30-12:45, 17:30-20:00 & Σάββατο 10:30-12:45.

Πληροφορίες τηλ. 22762605.

You May Also Like

Είναι η πολιτική οικονομία, ηλίθιε

Ο Ντρεντ Σκοτ καίει λεφτά στη γειτονιά του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης κι ας ...

“Πιδκιαύλια και στίχοι”

Ο Χαράλαμπος Δημοσθένους ήταν ποιητής από την Κοντέα, φίλος και ομοϊδεάτης ενός άλλου ποιητή, ...

9ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Λεμεσού

Ο Νικ Κέιβ στο τιμόνι και η Κάιλι Μινόγκ στο πίσω κάθισμα. Μετά το ...

Κάτω τα χέρια από τη Cinecitta

Τα πρώτα κινηματογραφικά στούντιο της Ευρώπης, η περίφημη Cinecitta, όπου γυρίστηκαν ταινίες από το ...

Πικάσο στο Κυπριακό Μουσείο

Μικρό αλλά αντιπροσωπευτικό αριθμό έργων του Πάμπλο Πικάσο σε πηλό θα παρουσιάσει το Τμήμα ...

Ο Γελωτοποιός και ο Κλέφτης

Με σαφή αναφορά στους στίχους του τραγουδιού του Μπομπ Ντίλαν All Along the Watchtower, ...

X