Το κορίτσι με την πέτρα έρχεται στο NiMAC

Η Natascha Sadr Haghighian φτάνει στην Κύπρο αυτή τη βδομάδα για μια διάλεξη στην αγγλική γλώσσα με θέμα Haptic’ surfaces: pedagogy and entanglement. Η Natascha Sadr Haghighian -στη φωτογραφία αριστερά, με την πέτρα στο κεφάλι- είναι Ιρανή καλλιτέχνιδα που ζει στο Βερολίνο και εκπροσώπησε τη Γερμανία στην Μπιενάλε Βενετίας 2019 που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο [με αυτή την πέτρα στο κεφάλι, και με το όνομα Natascha Suder Happelmann εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου της Μπιενάλε]. Είναι γνωστή για τις πολλαπλές ταυτότητές της, με τα δελτία Τύπου που εκδίδει για εκάστη δουλειά της να διαφέρουν ως προς την καταγωγή της, την ημερομηνία γέννησής της και τη χώρα διαμονής της.

 

Το έργο της θεωρείται άκρως πολιτικό, ωστόσο συνήθως δεν αναφέρεται ευθέως στα πολιτικά ζητήματα. Αντ’ αυτού επιλέγει να ασχοληθεί με κοινά μυστικά και ταμπού της σύγχρονης κοινωνίας. Για παράδειγμα, για την documenta 14, εντάχθηκε στην κολεκτίβα καλλιτεχνών Society of Friends of Halit για να διερευνήσει τη δολοφονία του 21χρονου Halit Yozgut, γιου Τούρκων μεταναστών ο οποίος δολοφονήθηκε το 2006 από μια ομάδα νεοναζί. Για την έκθεση, η καλλιτέχνιδα παρουσίασε τα αποτελέσματα της συνεργασίας της με ειδικούς εγκληματολόγους, τα οποία παράχθηκαν με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και αποκαλύπτουν νέα στοιχεία σχετικά με την υπόθεσή του Halit Yozgut.

+ Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020, 19:00 – 21:00 στο Θέατρο Πόλης ΟΠΑΠ [έναντι της Παλιάς Ηλεκτρικής], στο πλαίσιο της έκθεσης Hypersurfacing του Δημοτικού Κέντρου Τεχνών Λευκωσίας [NiMAC]. Τη διάλεξη θα συντονίζει ο Ryan Inouye. Μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει το ηχητικό σετ Death in everyday life… is this the Bardo? από τον Άγιο Λοΐζο [20′] και η περφόρμανς How to: Happy Acid του Παναγιώτη Μηνά [20′].

You May Also Like

“Σιδεροκόφτης”

11.9.2011 Τη Στέλα Φυρογένη τη γνωρίζουμε καλά ως ηθοποιό, η οποία όμως διαθέτει και ...

Μαρίας Χασάπη: Ανοδική πτώση

Οι σκάλες ως μεταβατικός χώρος γίνονται τόπος παύσης για την περφόρμανς Plastic της Κύπριας ...

Delivering Views | καρτ ποστάλ

“Η ξένη ματιά πάνω μας. Αδυνατεί να εισχωρήσει στο βάθος, να διαβάσει και να ...

“Ανοιχτοί Χώροι”

Συνεχίζεται στο σπίτι της Φωτοδού μέχρι και τις 22 Μαρτίου η ομαδική φωτογραφική έκθεση ...

Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Mέχρι πολύ αργά το βράδυ, το κοινό περιεργαζόταν τις προθήκες στο Κυπριακό Μουσείο, ανταποκρινόμενο ...

X