Ένας πίνακας του Ντέιβιντ Χόκνεϊ σε δημοπρασία για την επιβίωση της Βασιλικής Όπερας του Λονδίνου

Περισσότερα από 18 εκατομμύρια στερλίνες θα μπουν στα ταμεία της Royal Opera House που αποφάσισε προκειμένου να μείνει ανοιχτή και να περιορίσει τις ζημίες της από την πανδημία του κορονοϊού να πουλήσει έναν πίνακα του Ντέιβιντ Χόκνεϊ που κατέχει

Περισσότερα από 18 εκατομμύρια στερλίνες θα μπουν στα ταμεία της Royal Opera House που αποφάσισε προκειμένου να μείνει ανοιχτή και να περιορίσει τις ζημίες της από την πανδημία του κορονοϊού να πουλήσει έναν πίνακα του Ντέιβιντ Χόκνεϊ που κατέχει και απεικονίζει τον Sir David Webster, διευθύνοντα σύμβουλο της βασιλικής Όπερας από το 1945 έως το 1970, του οποίου η προσωπικότητα και η παρουσία του διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο τόσο στην εξέλιξη της Όπερας και του Βασιλικού Μπαλέτου.

Ο David Webster συνταξιοδοτήθηκε το 1970 και πέθανε ένα χρόνο αργότερα, σε ηλικία 67 ετών, το 1971. Το πορτρέτο που φιλοτέχνησε ο Χόκνεϊ θα δημοπρατηθεί από τον Οίκο Κρίστις και αυτή ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση που θα βοηθήσει στη βιωσιμότητα της όπερας και θα προστατεύσει την εργασία χιλιάδων ανθρώπων. Παρόλο που δεν του αρέσει καθόλου να δημοπρατούνται τα έργα του ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ δε φαίνεται να διαφωνεί να φύγει από τη θέση του ο πίνακας. Ο γεννημένος το 1937, Χόκνεϊ έχει συνεργαστεί με τη Βασιλική Όπερα κάνοντας τα σκηνικά και τα κοστούμια για το έργο του Richard Strauss «Γυναίκα χωρίς σκιά».

Ο πίνακας με τον Sir David Webster θυμίζει έναν ακόμα πίνακα του Χόκνεϊ που εκτέθηκε πρόσφατα και στον οποίο απεικονίζονται οι γονείς του, ένα έργο του 1977, αλλά και τον πίνακα «Ο κ. και η κ. Clark και ο Percy» που απεικονίζει τον σχεδιαστή μόδας Ossie Clark και τη σχεδιάστρια υφασμάτων Celia Birtwell στο διαμέρισμά τους, λίγο μετά τον γάμο τους, με μία από τις γάτες του ζευγαριού, τον Percy. Πολλοί θεωρούν πως αυτή είναι η δεκαετία κατά την οποία ο Χόκνεϊ άλλαξε την τεχνική του και έφτασε στο αποκορύφωμα της πρακτικής του.

Η Βασιλική Όπερα δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη που θα αποχωριστεί τον πίνακα του ανθρώπου που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή της και το μέγεθος που έχει παγκοσμίως, σήμερα, βάζοντας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο τα θεμέλια του μπαλέτου και της όπερας, η οποία αντιμετωπίζει σήμερα τη μεγαλύτερη κρίση και πρόκληση από τον τελευταίο πόλεμο, στη μακρά ιστορία της ως κορυφαίος ευρωπαϊκός πολιτικός χώρος.

ΠΗΓΗ: elculture.gr

 

You May Also Like

Δυο μαρμάρινες γυναικείες κεφαλές στο φως, στον Κεραμεικό

Δύο μαρμάρινες γυναικείες κεφαλές, που χρονολογούνται στον 3ο μ.Χ. αιώνα, έφεραν στο φως οι ...

Έκθεση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού

Επιλεγμένα ευρήματα τα οποία φυλάσσονται στις αποθήκες του Αρχαιολογικού Μουσείου Λεμεσού βγαίνουν στο φως ...

Σατιρικό και Τ/κ Δημοτικό Θέατρο «παραβιάζουν τα σύνορα»

Την υπόσχεση να συνεχίσουν να παραβιάζουν τα σύνορα μέσα από συνεργασίες στο θέατρο έδωσαν ...

Haig Yazdjian / Γιώτης Κιουρτσόγλου / Βαγγέλης Καρίπης σε Λεμεσό και Λευκωσία

Τρεις πολύ σημαντικοί δεξιοτέχνες μουσικοί ο Haig Yazdjian (ακουστικό/ ηλεκτρικό ούτι, τραγούδι), ο Γιώτης ...

Ο Βιμ Βέντερς εξηγεί πώς τα κινητά τηλέφωνα σκότωσαν τη φωτογραφία

Το BBC News συνάντησε τον Βιμ Βέντερς σε μία από τις εκθέσεις των Polaroid ...

Smuggling Hendrix | Κυπριακή ταινία στο Tribeca Film Festival

Στο φεστιβάλ κινηματογράφου της Tribeca στις ΗΠΑ θα έχει την επίσημη πρεμιέρα της η ...

X