Οι νέοι της 20ης Πλατφόρμας Χορού: Ήβη Χατζηβασιλείου

Τρεις ερωτήσεις στους νέους χορογράφους που συμμετέχουν φέτος στην 20η Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου, που πραγματοποιείται στις 6, 7 και 8 Νοεμβρίου, στο Θέατρο Ριάλτο στην Λεμεσό.

Ήβη Χατζηβασιλείου, Šílený Posun, 15’ / Σάββατο, 07-11, 20:00

1. Τι θέλεις να επικοινωνήσεις με τη χορογραφία σου;

Ο αρχικός σχεδιασμός της παράστασης γεννήθηκε μέσα από τα εμπόδια της απαιτούμενης συνύπαρξης, λόγω του αναγκαστικου εγκλωβισμού, με το σώμα και το νου σε πλήρη μετατόπιση από τη συνήθεια λόγω της πανδημίας. H σχέση με τη φύση μας οδήγησε στη βασική ιδέα της παράστασης.

Υπάρχει η ανάγκη της επικοινωνίας. Πώς επικοινωνούμε όμως μεταξύ μας υπο αυτές τις περιστάσεις και επιπρόσθετα, πώς δυο τέχνες μπορούν να επικοινωνήσουν? Επικοινωνώ ή τουλάχιστον προσπαθώ να επικοινωνήσω μέσα από μια δική μου γλώσσα κίνησης και ο Δημήτρης Σπύρου μέσα από μια δική του γλώσσα ήχου.

2. Πώς νιώθεις που συμμετέχεις (ως δημιουργός) στην Πλατφόρμα για πρώτη φορά;

Όντως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στην Πλατφόρμα ως συντελεστής ενός έργου, όμως το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω ως δημιουργός – κατ’ ακρίβεια ως συν-δημιουργός αφού το έργο ανεβαίνει από κοινού με τον Δημήτρη Σπύρου – αυτό καθιστά το όλο εγχείρημα πιο προκλητικό και απαιτητικό. Σίγουρα κάθε φορά που ένας καλλιτέχνης συμμετέχει σε ένα έργο ή μια παράσταση με οποιονδήποτε ρόλο επωμίζεται συνολικά ολόκληρη την παράσταση, ωστόσο αισθάνομαι ότι αυτή την φορά το βάρος της ευθύνης είναι μεγαλύτερο.

3. Πώς η πανδημία σε επηρέασε ως δημιουργό;

Η πανδημία με επηρέασε και θετικά και αρνητικά. Πολλών από εμάς ακυρώθηκαν δουλειές και δεν είναι υπερβολή να αναφέρουμε ότι αρκετοί συνάδελφοι βρέθηκαν από την μια μέρα στην άλλη στο κενό. Όμως ο χρόνος με τον εαυτό μου με γείωσε και με προβλημάτισε, με έκανε πιο συνειδητή και αποφασιστική με τις επιλογές μου. Άλλωστε το γεγονός ότι το κομμάτι βασίστηκε πάνω στην εμπειρία του εγκλεισμού δηλοί ότι τέθηκαν σε ενέργεια κάποιες πολύ γόνιμες προσλαμβάνουσες. Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη δουλειά χαρακτηρίζεται από υψηλότερο βαθμό ωριμότητας και καθαρότερου προσανατολισμού σε σχέση με τις προηγούμενες μου.

You May Also Like

O μονόλογος «Σεβάς Χανούμ» για τέσσερις παραστάσεις στον ΘΟΚ

Λίγο πριν την πρεμιέρα της πρώτης του σκηνοθετικής δουλειάς στην Κύπρο, ο Κωνσταντίνος Ρήγος ...

Ρεσιτάλ πιάνου Παναγιώτη Γώγου

Έχοντας επευφημηθεί ως ένας εκπληκτικός μουσικός και ένας καλλιτέχνης που συνδυάζει ευαισθησία, φλογερό πνεύμα ...

«Μόνα… Τραγούδια μιας ζωής» με τη Μάρα Κωνσταντίνου

Μια ξεχωριστή μουσικοθεατρική παράσταση παρουσιάζει η ηθοποιός Μάρα Κωνσταντίνου από τις 12 Οκτωβρίου στο ...

«Επάγγελμα Πόρνη» από το Θέατρο ΑντίΛογος

«Επάγγελμα Πόρνη» «Η Ελλάδα εκδίδεται, συνειδητά και ασύνειδα. Ούτε ένας αθώος. Ανεύθυνος κανένας». «ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ...

«Στη χώρα π’αναγιώθηκα» από το Πρόγραμμα Πολιτιστικής Αποκέντρωσης

Το Πρόγραμμα Πολιτιστικής Αποκέντρωσης παρουσιάζει σειρά συναυλιών με τίτλο “Στη χώρα π’αναγιώθηκα”, η οποία ...

«Ανοιχτές πρόβες – Βάκχες» από τη θεατρική ομάδα ΜΙΤΟΣ στο Παλιό Ξυδάδικο

Η θεατρική ομάδα ΜΙΤΟΣ έχει ξεκινήσει ένα νέο κύκλο εργασίας πάνω στην τραγωδία Βάκχες ...

X