Το τριπλό τεστ της διύλισης στο NiMAC

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 16.10.2019

Στο πλαίσιο της αναδρομικής θεώρησης του έργου της που παρουσιάζεται στον Πολυχώρο «Γκαράζ» μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου, η εικαστικός Μαρία Λοϊζίδου χαρτογραφεί με μια νοερή γραμμή τους χώρους όπου έδρασε και παρουσίασε τη δουλειά της στην εικαστική της πορεία.


Ένας από αυτούς τους χώρους υπήρξε το NiMAC (Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας: Συνεργασία Ίδρυμα Πιερίδη), στο οποίο παρουσίασε τη μεγάλη έκθεση Trauma, σε επιμέλεια της Μαρίας Μαραγκού, το 2000.

Στη φωτογραφία απεικονίζεται μέρος της έκθεσης της Λοϊζίδου στον χώρο του NiMAC, όπου στις 16 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η συζήτηση με θέμα «Το τριπλό τεστ της διύλισης».

Ο τίτλος είναι παρμένος από το γνωστό πείραμα του Σωκράτη, όταν χρειάστηκε να ακούσει μια πληροφορία που θα του μετέφερε ένας γνωστός του, για έναν μαθητή του. Ο Σωκράτης είπε στον γνωστό του, προτού του μεταφέρει την πληροφορία, να την φιλτράρει μέσα από τρία κριτήρια: της αλήθειας (κατά πόσο ο ίδιος είδε με τα μάτια του αυτό που θα του μεταφέρει ή αν απλά το άκουσε), της καλοσύνης (κατά πόσο αυτό που θα του πει είναι καλό ή κακό) και της χρησιμότητας (κατά πόσο θα φανεί χρήσιμο σε κάτι).

Η συζήτηση πραγματοποιείται μεταξύ του Γιάννη Τουμαζή επιμελητή, της Μαρίας Λοϊζίδου, εικαστικού, της Λίας Χαράκη χορογράφου-περφόρμερ, και του κοινού, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που συνυπάρχουν αυτόν τον καιρό στην πόλη της Λευκωσίας και που συνδέονται ιστορικά με το NiMAC: πρόκειται για την έκθεση Look under the hood που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λευτέρη Οικονόμου και τη δημιουργική φιλοξενία της Λίας Χαράκη στο Θέατρο Πόλης ΟΠΑΠ από το NiMAC.

+ Το τριπλό τεστ της διύλισης, την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου στις 19:00 στο Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας: Συνεργασία Ίδρυμα Πιερίδη (NiMAC). Είσοδος ελεύθερη. 

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου