Πεντέμισι ώρες «ξενάγησης» στο Μουσείο Ερμιτάζ

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 24.3.2020

Μια ματιά σε 45 αίθουσες, 588 έργα τέχνης -έργα Ρέμπραντ, Ρούμπενς και Καραβάτζο, ανάμεσα σε πολλά σπουδαία-, ζωντανές περφόρμανς από τον Ρώσο μουσικοσυνθέτη Kirill Richter και από χορευτές του Hermitage Theater, και σκηνοθετημένες επισκέψεις φιλότεχνων στο δημοφιλές μουσείο της Αγίας Πετρούπολης προσφέρεται διαδικτυακά με τη μορφή οπτικοακουστικού υλικού.


Πρόκειται συγκεκριμένα για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια και πιο ενδελεχή περιήγηση -στον εικονικό κόσμο- που προσφέρεται σήμερα σε όσους ακολουθούν με σεβασμό και προσήλωση την προτροπή «Μένουμε σπίτι», η οποία διαρκεί συνολικά 5 ώρες, 19 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα. Το γύρισμα είναι μονοπλάνο και φέρνει στον νου τη βραβευμένη ταινία «Ρωσική Κιβωτός» του Αλεξάντρ Σοκούροφ (και εδώ μονοπλάνο, χωρίς μοντάζ δηλαδή, αν και η διάρκεια της εκδοχής που προβλήθηκε στις κινηματογραφικές αίθουσες ήταν κατά πολύ μικρότερη, μόλις μία ώρα και σαράντα λεπτά).

Δείτε το σχετικό βίντεο:



Όπως αναφέρει η 29χρονη σκηνοθέτιδα του βίντεο, Αξίνια Γκογκ, «Αυτό το βίντεο, για εμένα, έχει να κάνει με τη σύνδεση μέσα στον χρόνο. Τέχνη, η οποία είναι διαχρονική, συναντά τη σύγχρονη ζωή και την τεχνολογία αιχμής».

Αξίζει ωστόσο να αναφερθεί ότι το βίντεο δεν αποτελεί αποτέλεσμα πρωτοβουλίας του μουσείου, αλλά προέκυψε από μία διαφήμιση για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας γνωστής εταιρίας «έξυπνων» κινητών. Το βίντεο γυρίστηκε με αυτό το μοντέλο και με χρήση ενός πολύπλοκου συστήματος σταθεροποιητών κάμερας και γερανών που σάρωναν μεγάλους χώρους. Δημιούργησαν, επιπλέον, και μία εφαρμογή για να ελέγχουν μακρόθεν τις λειτουργίες video του κινητού. Εκμεταλλεύθηκαν την άδεια έξι ωρών που έδωσε το μουσείο ένα πρωινό Δευτέρας για να γυριστεί το βίντεο – κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν υπήρχε περιθώριο για λάθος – και όταν ολοκλήρωσαν το γύρισμα διαπίστωσαν ότι η μπαταρία είχε εξαντληθεί μόνον κατά 81%.

Πηγή: Popaganda.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Στο στόχαστρο των συνδέσμων αγωνιστών ΕΟΚΑ η κυπριακή συμμετοχή στη Μπιενάλε - Ενόχλησε η μετάφραση των κειμένων

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

Needle & Thread Talks | Ανοιχτή συζήτηση την Πέμπτη για ευκαιρίες περιοδείας και εξαγωγής της τέχνης

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου

«Origins» | Αιμίλιος Κουτσοφτίδης, Στας και Μαργαρίτα Παράσχου