Bouffon: Τριήμερο θεατρικό εργαστήρι με τον Mick Barnfather

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 11.4.2019

Μια σπάνια ευκαιρία για ηθοποιούς, περφόρμερ, χορευτές και σκηνοθέτες αποτελεί το εργαστήρι που θα παραδώσει ο καθηγητής Mick Barnfather στη Λευκωσία στο τέλος Απριλίου, καθώς θα μπορούν να εξασκήσουν το Bouffon όπως διδάχτηκε από τον Ζακ Λεκόκ και τους ακόλουθούς του.


Το τριήμερο εργαστήρι ξεκινά στις 30 Απριλίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 2 Μαΐου. Θα λάβει χώρα στη Στέγη Χορού Λευκωσίας και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκφράσουν ενδιαφέρον συμμετοχής μέχρι τις 20 Απριλίου.

«Πάντοτε υπήρχαν οι περιθωριοποιημένοι και κάποτε έστελναν τους Bouffon μακριά, να
ζουν στους βάλτους. Αυτές οι κοινότητες νάνων, καμπούρηδων, αιρετικών μοναχών και
άλλων είναι τα καταραμένα παιδιά του διαβόλου. Η εκδίκησή τους είναι το γκροτέσκο, η
παρωδία, η βλασφημία, και η καυστικότητα με την οποία κοροιδεύουν αυτούς που τους
περιθωριοποιούν. Φοράνε κουδούνια για να προαναγγείλουν τον ερχομό τους… και τη
φρικτή αλήθεια που θα ξεστομίσουν.»

Σηματοδοτώντας την αρχή του πολιτικού θεάτρου και της παρωδίας, μέσα από παιχνίδι, ασκήσεις και αυτοσχεδιασμούς, το εργαστήρι έχει σκοπό την εύρεση της ομορφιάς μέσα στην αισχρότητα, της ελευθερίας του πολιτικού λόγου, και των εναλλακτικών τρόπων επικοινωνίας με το κοινό.

Ο Mick Barnfather εργάζεται στο θέατρο ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και δάσκαλος για
περισσότερο από 35 χρόνια. Είναι μέλος της ομάδας Complicite από το 1986, μετρώντας
επιπλέον σημαντικές συνεργασίες στο θέατρο, στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο.

Δίδαξε μελόδραμα και μάσκα στο Commedia School της Κοπεγχάγης, κλόουν στο Central
School of Speech and Drama, θέατρο της επινόησης και αυτοσχεδιασμό στο Rose Bruford
Drama School και στο Manchester Metropolitan University. Επίσης δίδαξε Bouffon, κλόουν
και μάσκα στη σχολή του Philippe Gaulier, στο National Centre for Circus Arts, στο London
School of Musical Theatre, σωματικό θέατρο στη RADA και στο British American Drama
Academy μεταξύ άλλων.

+ Το εργαστήρι θα πραγματοποιηθεί στις 30 Απριλίου, 1 & 2 Μαΐου 2019 (Τρίτη - Πέμπτη), 10:00 - 16:00, στη Στέγη Χορού Λευκωσίας [Παρθενώνος 25, Άγιος Ανδρέας 1105, Λευκωσία]. 

Προσφέρεται σε 10-20 ηθοποιούς και το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 80 ευρώ. Πληροφορίες: 99 319120 ή nsatheatrecy@gmail.com

Το εργαστήρι θα παραδοθεί στα αγγλικά με διαθέσιμο μεταφραστή. Ενθαρρύνεται η
ποικιλία σε εθνικότητες, γλώσσες και ιστορικό.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως στείλουν μια σύντομη παράγραφο αναφέροντας
σχετική εμπειρία ή/και τους λόγους ενδιαφέροντος μέχρι τις 20 Απριλίου 2019 στο
nsatheatrecy@gmail.com. Ακολούθως οι συμμετέχοντες θα καλούνται να καταβάλουν
συνολικό κόστος για την επιβεβαίωση της συμμετοχής τους. Λόγω περιορισμένων θέσεων
θα δοθεί σειρά προτεραιότητας, με βάση τη σχετική εμπειρία. Το εργαστήρι διοργανώνεται με τη στήριξη των Πολιτιστικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στις 2 και 3 Νοεμβρίου το 17ο Διεθνές Συμπόσιο Αρχαίου Ελληνικού Δράματος

Στις 2 και 3 Νοεμβρίου το 17ο Διεθνές Συμπόσιο Αρχαίου Ελληνικού Δράματος

Στις 2 και 3 Νοεμβρίου το 17ο Διεθνές Συμπόσιο Αρχαίου Ελληνικού Δράματος

"Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα " του Ματέι Βιζνιέκ

"Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα " του Ματέι Βιζνιέκ

"Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα " του Ματέι Βιζνιέκ