Ανατροπές και μυστήριο σε ένα έργο...«Παγίδα»

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΟΥ Δημοσιεύθηκε 7.12.2019

«Ένα ψυχολογικό θρίλερ με χιουμοριστικά στοιχεία που κρατάει τον θεατή από το πρώτο λεπτό μέχρι και το τέλος», χαρακτήρισε το έργο «Η Παγίδα» ο σκηνοθέτης Χρήστος Γιάγκου, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Πολίτης 107,6» και στο πολιτιστικό ένθετο «Τι παίζει», παρέα με την ηθοποιό Ευφροσύνη Κουτσουβέρη, για τη νέα παραγωγή του Θεάτρου Διόνυσος.


i pagida3


Η ιστορία αρχίζει όταν ένας νεαρός δηλώνει στην αστυνομία την εξαφάνιση της συζύγου του και αναθέτει σε ένα επιθεωρητή της αστυνομίας να ανακαλύψει τι τελικά συμβαίνει με τη γυναίκα του. Μέχρι που εμφανίζεται μία γυναίκα, την οποία υποδύεται η ηθοποιός Ευφροσύνη Κουτσουβέρη, που ισχυρίζεται με πάσα σιγουριά ότι είναι η σύζυγος που εξαφανίστηκε. Όπως αναφέρει η ηθοποιός «Όλα μοιάζουν πολύ φυσιολογικά για εκείνη. Μπαίνει με τρομερή αυτοπεποίθηση και άνεση μέσα στο σπίτι της, φιλάει τον άντρα της, λέει πόσο της έλειψε και πόσο χαίρεται που τη δέχτηκε πίσω.  Εκείνος ωστόσο αντιδρά σαν να μην είναι η γυναίκα του. Εκεί είναι που αρχίζουν να δημιουργούνται ερωτηματικά στον θεατή, το ένα μετά το άλλο, καθώς δεν μπορεί να αναγνωρίσει από την αρχή ποιος από τους δύο λέει την αλήθεια».

h pagida2


«Θρίλερ κωμωδίας»

«Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ανήκει στην κατηγορία του θρίλερ κωμωδίας αυτό το έργο καθώς ο συγγραφέας συνδυάζει με πολύ έξυπνο τρόπο τον μηχανισμό του χιούμορ με όλες τις ανατρεπτικές καταστάσεις που βιώνουν οι χαρακτήρες» αναφέρει ο σκηνοθέτης. «Ο Τομά γοητεύεται από αυτό το είδος και φτιάχνει ιστορίες που προκαλούν το ενδιαφέρον του θεατή,  γεμάτο ανατροπές, μυστήριο και αγωνία».

Για να «αποτυπωθεί» υποκριτικά εντούτοις αυτή η αγωνία χρειάζεται «Ετοιμότητα, αντανακλαστικά και γρήγοροι ρυθμοί» όπως αναφέρει με τη σειρά της η Ευφροσύνη Κουτσουβέρη. «Το στοίχημα για εμάς ήταν να επιτευχθεί ένας καταιγιστικός ρυθμός ώστε να δοθεί ακριβώς αυτή η αγωνία και να κρέμονται στην ουσία όλοι από τα χείλη όλων για το τι θα γίνει».

Συντελεστές:
Κείμενο: Ρομπέρ Τομά
Μετάφραση: Αντώνης Δωριάδης
Σκηνοθεσία: Χρήστος Γιάγκου
Σκηνικά/Κοστούμια: Λάκης Γενεθλής
Φωτισμοί : Καρολίνα Σπύρου
Μουσική: Αντώνης Αντωνίου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αριάνα Πασπαλίδη
Ηθοποιοί (με σειρά εμφάνισης): Αντώνης Κλεάνθους, Λουκάς Ζήκος, Άθως Αντωνίου, Ευφροσύνη Κουτσουβέρη, Χρήστος Γιάγκου, Χριστόδουλος Μαρτάς, Γιόλα Κλείτου.

Τακτικές παραστάσεις στη Λευκωσία κάθε Παρασκευή & Σάββατο στις 20:30 και Κυριακή στις 18:30 μέχρι τις 5 Ιανουαρίου 2020. | Μία παράσταση θα δοθεί στο Θέατρο Ριάλτο Λεμεσού στις 7 Ιανουαρίου 2020 στις 20:30. Εισιτήρια προς 15 ευρώ/κανονικό, 12 ευρώ/μειωμένο. Πληροφορίες και κρατήσεις: 22818999 & 99621845

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ