Προκηρύχθηκε τον Φεβρουάριο και έκλεισε ήδη την 1η Μαρτίου η προθεσμία για τη θέση καλλιτεχνικού/ής διευθυντή/ντριας των Αποθηκών Παπαδάκη που θα λειτουργεί ως Δημοτικό Κέντρο Τεχνών στην πόλη της Λεμεσού.
Αυτήν την περίοδο αξιολογούνται οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί, ωστόσο οι ιθύνοντες τηρούν σιγή ιχθύος ως προς το χρονικό πλαίσιο κατά το οποίο θα ανακοινωθεί ο ή η πρώτος/η καλλιτεχνικός/ή διευθυντής/ντρια του Δημοτικού Κέντρου Τεχνών Λεμεσού - Αποθήκες Παπαδάκη.
Σύμφωνα, πάντως, με τη λειτουργό προσφορών του Δήμου Λεμεσού Μαρίνα Περικλέους υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη θέση, χωρίς να είναι η ίδια σε θέση να αναφέρει τον αριθμό των αιτήσεων που υποβλήθηκαν.
Το Κέντρο Τεχνών Λεμεσού τελεί υπό τη διαχείριση τριμερούς επιτροπής αποτελούμενης από εκπροσώπους του Δήμου Λεμεσού, του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και της οικογένειας Παπαδάκη, μεγάλου δωρητή των Αποθηκών. Όπως ανέφερε στο «Π» η προϊσταμένη του Τμήματος Πολιτισμού του Δήμου Λεμεσού, Νάτια Αναξαγόρου, στο Κέντρο θα πραγματοποιούνται εικαστικές εκθέσεις και παραστάσεις των παραστατικών τεχνών.
Η θέση καλλιτεχνικού/ής διευθυντή/ντριας για το Κέντρο Τεχνών της Λεμεσού προκηρύχθηκε με τη μέθοδο της προσφοράς για παροχή υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τους όρους εργοδότησης, η θέση απαιτεί 35 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, ενώ τα έξοδα πιθανών ταξιδιών θα καλύπτονται από την υπηρεσία σύμφωνα με τους κανονισμούς που ακολουθεί ο Δήμος Λεμεσού.
Ο προϋπολογισμός του δήμου για το κέντρο ανέρχεται στο ποσό των 50 χιλιάδων ευρώ και βάσει αυτού θα σχεδιαστούν οι διάφορες δράσεις και δραστηριότητες του Κέντρου Τεχνών για το 2019.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην προκήρυξη της προσφοράς αναφέρεται ως εκτιμώμενη αξία (τουτέστιν μέγιστο ύψος μισθού ετησίως) για τη θέση ποσό ύψους 40 χιλιάδων ευρώ.
Το Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λεμεσού - Αποθήκες Παπαδάκη εγκαινιάστηκε τον Δεκέμβριο 2017 με την έκθεση The Future of Colour του Πόλυ Πεσλίκα, που εκπροσώπησε την Κύπρο στην 57η Μπιενάλε Τέχνης της Βενετίας. Έκτοτε παρουσιάστηκαν εκεί μόλις δύο χορευτικές περφόρμανς, με το Κέντρο να παραμένει επί της ουσίας ανενεργό.
