Παράθυρο logo
"Meet Nicosia, meet Culture"
Δημοσιεύθηκε 27.02.2018 14:06
"Meet Nicosia, meet Culture"

Τη νέα καμπάνια προώθησης πολιτιστικών χώρων παρουσίασε σήμερα η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής(ΕΤΑΠ) Λευκωσίας, με τίτλο "Meet Nicosia, meet Culture", παρουσία εκπροσώπων του Υπουργείου Παιδείας, του Δήμου Λευκωσίας, αλλά και των ΜΜΕ.

Στο χαιρετισμό της η Δημοτική σύμβουλος Λευκωσίας, και Πρόεδρος της Πολιτιστικής επιτροπής κα Λεώνη Ορφανίδου, αναφέρθηκε στη σημασία της καμπάνιας για το δρόμο προς την ενδυνάμωση της ταυτότητας της πρωτεύουσας ως πολιτιστικού και τουριστικού οδηγού. Η Λευκωσία ως τουριστικός προορισμός μπορεί να διαφοροποιείται των υπόλοιπων πόλεων-καθώς δεν έιναι παραθαλάσσια πόλη-, ωστόσο το γεγονός αυτό δεν την καθιστά σε καμία περίπτωση λιγότερο ελκυστική, όπως επισήμανε.

"Για αυτό και ο απώτερος σκοπός της καμπάνιας δεν θα πρέπει να είναι να ανταγωνιστούμε τις άλλες πόλεις που λόγω της θάλασσας προσελκύουν την πλειονότητα των τουριστών, αλλά να κερδίσουμε το ενδιαφέρον των πολιτών κι επισκεπτών, να τους ενθαρρύνουμε να επισκεφθούν τα μουσεία της πόλης μας, και να γνωρίσουν την πλούσια ιστορία και την παράδοσή της."



Στην ιδιαιτερότητα της πόλης αναφέρθηκε με τη σειρά της και η Πρόεδρος της Εταιρίας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής(ΕΤΑΠ) Λευκωσίας, κα Έλενα Τάνου, υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα γνωρίζοντας ακριβώς τις ιδιομορφίες και τα προτερήματα της Λευκωσίας, θα επικεντρωθεί σε ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό της πόλης, στον πλούσιο πολιτισμό της.

Η καμπάνια στοχεύει στην προώθηση:

  • μουσείων

  • πινακοθήκων

  • μνημείων


Πώς; 

Οδηγός τσέπης: σε ένα εύχρηστο οδηγό, συμπεριλαμβάνονται οι σημαντικότεροι 51 χώροι, με σύντομη περιγραφή, στοιχεία επικοινωνίας, κόστος, χάρτη. Ο οδηγός αυτός θα τοποθετηθεί σε όλα τα μουσεία και πολιτιστικούς χώρους της Λευκωσίας, σε κεντρικά σημεία της πόλης, και στο μέλλον προβλέπεται η τοποθέτησή τους στα αεροδρόμια.

Digital Marketing: προώθηση εκδηλώσεων, και πολιτιστικών χώρων μέσω της σελίδας Visit Nicosia στο Facebook, και Instagram

Βελτίωση σήμανσης μουσείων

Καθαριότητα και φωτισμός χώρων

Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα που στοχεύουν στην προώθηση του πολιτισμού της πόλης

Διοργανωση ειδικών εκδηλώσεων

Υπαίθρια διαφήμιση σε σταθμους λεωφορείων και άλλους χώρους

Διαδικτυακή διαφημιση

Φιλοξενία δημοσιογράφων και bloggers από το εξωτερικό



Με τους παραπάνω τρόπους, το "Meet Nicosia, Meet Culture", στοχεύει στην προβολή της Λευκωσίας ως τουριστικού προορισμού, μέσω της προβολής των μουσείων, των αρχαιολογικών χώρων και των πινακοθήκων της πόλης. Ωστόσο, το μεγάλο στοίχημα της καμπάνιας είναι η αλλαγή της κουλτούρας του ντόπιου πληθυσμού. Το "Meet Nicosia, Meet Culture", επιδιώκει να φέρει τους Κύπριους πολίτες ένα βήμα πιο κοντά στον πολιτισμό της πρωτεύουσας, με τη δυνατότητα να γίνουν στο τέλος της ημέρας οι ίδιοι πρεσβευτές της πόλης τους.