«
Σύμφωνα με την UNESCO, από την εισβολή περίπου 53 ιστορικές τοποθεσίες έχουν υποστεί κάποιου είδους ζημιές, συμπεριλαμβανομένων μουσείων, μοναστηριών, μνημείων και ιστορικών κέντρων», αναφέρει η Sonya Bekkerman, Διευθύντρια Ανάπτυξης του Οίκου Christies.
«
Πιστεύουμε στη δύναμη της τέχνης στην κοινωνία και στην ευθύνη μας να ενεργούμε ως διαχειριστές του πολιτισμού. Ο οίκος Christie’s, καθώς και οι συνεργάτες μας, ιδιώτες συλλέκτες και μέλη του εμπορίου, ενώνονται σε μια κοινή αποστολή που είναι κοντά στην καρδιά όλων μας: να υποστηρίξουμε τη διατήρηση του πολιτισμού για τις επόμενες γενιές, για το μεγαλύτερο καλό της ανθρωπότητας. Σε καιρούς μεγάλων δυσκολιών, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να θριαμβεύσει η τέχνη και να διασωθεί για τις επόμενες γενιές», συνέχισε η Sonya Bekkerman.
DAVID BURLIUK (SEMYROTIVKA, 1882 – SOUTHAMPTON, NY, 1967) The Workers later signed and dated ‘Burliuk.1922.’ (lower left) oil on canvas
THEOPHIL FRAERMAN (1883, BERDYCHIV – 1957, ODESA) Daphnis and Chloe , circa 1918 signed ‘Th. Fraerman’ (lower left) o il on canvas
AMSHEI NURENBERG (1887, ELISAVETGRAD – 1979, MOSCOW) White Sails , 1916 signed and dated ‘1916/A. Nurenberg’ (lower right) oil on canvas
Η οργάνωση
Γιατροί Χωρίς Σύνορα θα υποστηριχθεί με τη δημοπρασία έργων τέχνης τον Μάιο και θα περιλαμβάνει μια συλλογή έργων, δωρεές από Ουκρανούς και διεθνείς καλλιτέχνες, όπως τα πορτρέτα με καρικατούρες κοριτσιών του
Yoshimoto Nara (με εκτιμήσεις $ 100.000 – 150.000 $ και 80.000 $ – 120.000 $), τη σειρά Σοβιετικής ζωής του 1970
Yesterday’s Sandwich του
Boris Mikhailov (εκτίμηση 3.000 $ – 5.000 $) και έργα των
Ilya και
Emilia Kabakov,
Cyprien Gaillard, and
Olafur Eliasson.
BORIS MIKHAILOV (b. 1938, KHARKIV) Untitled, from Salt Lake, 1986 sepia toned chromogenic print 21¼ x 32¼ in. (54 x 82 cm.) This work is from an edition of seven
IRA LUPU ( B . 1990, ODESA) Marina at Home , from On Dreams and Screens , 2019 – 2020 inkjet print on Baryta paper sheet: 16 ¼ x 20 ¾ in. (41.3 x 52.7 cm.) This work is number one from an edition of three plus one artist’s proof
«
Με τον τρέχοντα πόλεμο και τις φρικαλεότητες που συμβαίνουν στην Ουκρανία, ήταν σημαντικό να απευθυνθούμε στους καλλιτέχνες για να συγκεντρώσουν χρήματα και να συνειδητοποιήσουν τις τρέχουσες παγκόσμιες προσπάθειες των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Το τιτάνιο έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα είναι μακροχρόνιο στην Ουκρανία. Χαίρομαι που ο οίκος Christie’s μπόρεσε να ενορχηστρώσει αυτό το σημαντικό γεγονός σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, δείχνοντας τη δέσμευσή του σε σημαντικές φιλανθρωπικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο», ανέφερε σε δήλωσή του ο Peter Doroshenko καλλιτεχνικός διευθυντής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης στο Dallas και επιμελητής του project αυτού με τον Οίκο Christies.
Στη δημοπρασία του Οίκου στη Νέα Υόρκη στις 13 Μαΐου, έργα των
Kenny Scharf και
Gina Beavers θα προσφερθούν για τη συγκέντρωση κεφαλαίων για τον CORE, τον μη κερδοσκοπικό παγκόσμιο οργανισμό αντιμετώπισης κρίσεων που ιδρύθηκε από τους Sean Penn και Ann Lee, οι οποίοι και προσέφεραν μεγάλη ανακούφιση στην ανθρωπιστική κρίση στην Ουκρανία, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης προσφύγων στην Πολωνία και τη Ρουμανία, της διανομής βασικών πόρων, της παροχής βοήθειας σε μετρητά και της υποστήριξης πρόχειρων καταφυγίων. Το
Frackattack του Kenny Scharf από το 2017, εκτιμάται στα 100.000-150.000 δολάρια και το
Invisible Lip της Gina Beavers, που δόθηκε προσωπικά από τον καλλιτέχνη, εκτιμάται στα 40.000-60.000 δολάρια.
YOSHITOMO NARA (B. 1959) Lone Star signed in Japanese, titled and dated ‘2013 Lone Star’ (on the reverse) colored pencil on paper 15 x 10½ in. (38.1 x 26.7 cm.) Executed in 2013
BORIS MIKHAILOV (B. 1938) Untitled (from the “Yesterday’s Sandwich” series) chromogenic print from diafilm 11¾ x 15¾ in. (30 x 40 cm.) Executed in 1971; printed circa 1990
«
Η ανθρωπιστική κρίση στην Ουκρανία είναι μία από τις πιο σπαρακτικές στιγμές στη ζωή μας και μια έκτακτη ανάγκη για τον κόσμο γενικότερα. Είναι μια κρίσιμη στιγμή για εμάς όχι μόνο να υποστηρίξουμε τον ανθεκτικό λαό της Ουκρανίας αλλά και για την ίδια την ανθρωπότητα», δήλωσε ο Sean Penn.
GINA BEAVERS (B. 1974) Invisible Lip signed and dated ‘Gina Beavers 2022’ (on the reverse) acrylic and foam on linen on panel 72 x 72 x 12 in. (182.9 x 182.9 x 30.5 cm.) Executed in 2022
KENNY SCHARF (B. 1958) FRACKATTACK oil, acrylic, ink and synthetic polymer on canvas, in powder coated aluminum artist’s frame 90 x 70 in. (228.6 x 177.8 cm.) Executed in 2017
Πηγή: elculture.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.