Display 6 | συνεχίζονται οι παρουσιάσεις στο Point

Μερόπη Μωυσέως Δημοσιεύθηκε 18.6.2013

«Το βιβλίο ως εικαστική μορφή» παρουσιάζει σήμερα η Μαρίνα Γεραλή στο πλαίσιο του ερευνητικού και εκθεσιακού προγράμματος «Displays» στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Point, στη Λευκωσία.


Η παρουσίαση της Μαρίνας Γεραλή επικεντρώνεται στο φάσμα των τεχνών του βιβλίου, στα book arts ή bookworks ή στα book objects. Τα σύγχρονα artists’ books παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον εξαιτίας των ποικίλων μορφών τους, του παρελθόντος τους και του εύρους των επιρροών τους.


Η παρουσίαση θα γίνει στις 19:00 και θα ακολουθήσει μια περφόρμανς από τη Νάταλι Χέλερ. Πρόκειται για μια χορογραφική ανταπόκριση στο «Σχέδιο» του Άντρου Καζαμία. Η συγκεκριμένη δουλειά δεν αποσκοπεί στην αναπαράσταση της κίνησης της φιγούρας που σχεδίασε ο Καζαμίας αλλά στην απόδοση της πρόθεσης του καλλιτέχνη, θέτοντας το ερώτημα: θα μπορούσε ένα έργο σύγχρονου χορού να θεωρηθεί ως ένα ζωντανά εκτελεσμένο εικαστικό έργο;


Το πρόγραμμα Displays συνεχίζεται την Παρασκευή 21 Ιουνίου με την έκθεση πέντε έργων από την Κρατική Συλλογή Έργων Σύγχρονης Τέχνης, τα οποία επέλεξαν (και γράφουν για αυτά) ο Γιώργος Παπαγεωργίου, διευθυντής του ΘΟΚ, η συντηρήτρια Ελένη Λοϊζίδου, η γκαλερίστα Γκλόρια Κασσιανίδου, η σχεδιάστρια Ιωάννα Λουκά και η συλλέκτρια - ιστορικός τέχνης Ρίτα Σεβέρη. Η ίδια θα παρουσιάσει (στην αγγλική γλώσσα) το έργο του Emin Cizenel με τίτλο «Jasmin-sketch from Last Moment».



Tο πρόγραμμα


Τετάρτη 19.6.2013


19:00 | Παρουσίαση

Μαρίνα Γεραλή: “Το βιβλίο ως εικαστική μορφή”
Η παρουσίασή επικεντρώνεται στο φάσμα των τεχνών του βιβλίου: σε βιβλία που έχουν φτιαχτεί ή συλληφθεί ως έργα τέχνης. Αυτά είναι γνωστά ως book art ή bookworks, ενώ έργα που αναφέρονται στο σχήμα του βιβλίου είναι γνωστά ως book objects. Τα σύγχρονα artists' books παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον εξαιτίας των ποικίλων μορφών τους, του παρελθόντος τους και του εύρους των επιρροών τους.


20:15 | Live performance

Natalie Heller: Χορογραφική ανταπόκριση στο «Σχέδιο» του Άντρου Καζαμία
Αφετηρία: Ποια μπορεί να είναι η δημιουργική ανταπόκριση ενός  χορευτή - καλλιτέχνη σε ένα εικαστικό έργο τέχνης; Η συγκεκριμένη χορογραφική ανταπόκριση δεν αποσκοπεί να αναπαραστήσει την κίνηση της φιγούρας που σεχεδίασε ο Καζαμίας αλλά να αποδόσει την πρόθεση του καλλιτέχνη. Πρόσκληση στο θεατή: Θα μπορούσε ένα έργο σύγχρονου χορού να θεωρηθεί ως ένα ζωντανά εκτελεσμένο εικαστικό έργο ;


Παρασκευή 21.6.2013

19:00 | Έκθεση

"Βαλίτσες" (χχ) του Ιωάννη Αντωνίου,
επιλογή και κείμενο Γιώργος Παπαγεωργίου, Διευθυντής του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου (ΘΟΚ).

"Κυπριακός Γάμος" (1974) του Δημητράκη Γεροκώστα,
επιλογή και κείμενο Ελένη Λοϊζίδου, Συντηρήτρια.

"Στ' αγκάθια της Τυλληρίας" (1978) του Τηλέμαχου Κάνθου,
επιλογή και κείμενο Γκλόρια Κασσιανίδου, Γκαλερίστα.

"Η Καρπασιτού" (1929) του Ιωάννη Κισσονέργη,
επιλογή και κείμενο Ιωάννα Λουκά, Σχεδιάστρια.

"Jasmin-sketch from Last Moment" (2007) του Emin Çizenel,
επιλογή και κείμενο Ρίτα Σεβέρη, Συλλέκτρια - Ιστορικός Τέχνης.

Κείμενο από τον Ανδρέα Βραχίμη,
Ακαδημαϊκός - Συγγραφέας του "Encounters between Continental and Analytic Philosophy" (2013).


19:00 | Παρουσίαση

Η Ρίτα Σεβέρη μιλά για το έργο του Emin Çizenel.
[H παρουσίαση θα είναι στα Αγγλικά].


+ Πληροφορίες τηλ. 22662053 καιwww.pointcentre.org.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Ο Κάνθος και το Βαρώσι – Αμμόχωστος»

«Ο Κάνθος και το Βαρώσι – Αμμόχωστος»

«Ο Κάνθος και το Βαρώσι – Αμμόχωστος»

Το «TIFL» βυθίζεται στην τρικυμία της προσφυγικής κρίσης

Το «TIFL» βυθίζεται στην τρικυμία της προσφυγικής κρίσης

Το «TIFL» βυθίζεται στην τρικυμία της προσφυγικής κρίσης

Δέσποινα Ηρακλέους: «Τα βιβλία λειτουργούν ως φαρμακείο»

Δέσποινα Ηρακλέους: «Τα βιβλία λειτουργούν ως φαρμακείο»

Δέσποινα Ηρακλέους: «Τα βιβλία λειτουργούν ως φαρμακείο»

Πετρίδειο Ίδρυμα | Προκήρυξε τον 10ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για το 2024

Πετρίδειο Ίδρυμα | Προκήρυξε τον 10ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για το 2024

Πετρίδειο Ίδρυμα | Προκήρυξε τον 10ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για το 2024