Εγκαίνια της έκθεσης του Σέργη Χατζηαδάμου στο Σπίτι της Κύπρου

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 14.9.2022
Πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα, στο Σπίτι της Κύπρου, στην Αθήνα, τα εγκαίνια της έκθεσης του Σέργη Χατζηαδάμου, με τίτλο «Μεταμόρφωσης, 2: Μεικτή Ψηφιακή Ζωγραφική», σε επιμέλεια του Maurice Kahn.

Πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα, στο Σπίτι της Κύπρου, στην Αθήνα, τα εγκαίνια της έκθεσης του Σέργη Χατζηαδάμου, με τίτλο «Μεταμόρφωσης, 2: Μεικτή Ψηφιακή Ζωγραφική», σε επιμέλεια του Maurice Kahn.

Η έκθεση παρουσιάζει τη δεύτερη φάση της εικαστικής σειράς «Μεταμόρφωσις» του Κύπριου καλλιτέχνη Σέργη Χατζηαδάμου, ο οποίος γεννήθηκε στη Νότια Αφρική και ζει πλέον στην Πάφο και τη Λευκωσία. Η πρώτη έκθεση της εικαστικής σειράς «Μεταμόρφωσις» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το 2019.

Εισαγωγή στην έκθεση αποτελούν ένα τρίπτυχο έργο με τίτλο «Παφίων Ψυχές», που βραβεύτηκε στη Μπιενάλε της Λάρνακας το 2018, καθώς και δύο άλλα έργα που τεκμηριώνουν το εικαστικό αρχείο και εξηγούν τη χρήση του αρχικού υλικού από τον καλλιτέχνη.

«Το αρχικό αυτό υλικό προέρχεται από παλιές και ιστορικής σημασίας, αλλά φθαρμένες και κατεστραμμένες από την υγρασία και την πολυκαιρία, γυάλινες αρνητικές φωτογραφικές πλάκες που χρησιμοποιούσε ο γνωστός Κύπριος φωτογράφος Σπύρος Χαρίτου», αναφέρει ο επιμελητής της έκθεσης Maurice Kahn, Καθηγητής Bezalel Academy of Arts and Design στην Ιερουσαλήμ.

Προσθέτει ότι «αυτά τα φωτογραφικά αρνητικά, που τα χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης ως πρώτη ύλη, προσφέρουν και μία προοπτική για ορισμένες μελλοντικές καλλιτεχνικές κατευθύνσεις του Σέργη Χατζηαδάμου, που διαφαίνονται ήδη εδώ».

«Ειδικότερα, η ικανότητα του Σέργη Χατζηαδάμου να εισάγει αυτό που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως “νεοχρωμοφωτισμός” και “νέος πουαντιλισμός”, θυμίζει τον Seurat, ενώ στον φωτισμό αισθάνεται κανείς και την παρουσία του Vermeer», σημειώνει ο επιμελητής.

Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 7 Οκτωβρίου 2022.

(ΚΥΠΕ/ΑΖΑ/ΗΦ)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ψαλιδιασμένοι στίχοι, σενάρια και μπομπίνες: Ντοκουμέντα από τη χουντική λογοκρισία στις τέχνες

Ψαλιδιασμένοι στίχοι, σενάρια και μπομπίνες: Ντοκουμέντα από τη χουντική λογοκρισία στις τέχνες

Ψαλιδιασμένοι στίχοι, σενάρια και μπομπίνες: Ντοκουμέντα από τη χουντική λογοκρισία στις τέχνες

«ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ. Το παιδί και το βουνό» στην Άλωνα

«ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ. Το παιδί και το βουνό» στην Άλωνα

«ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ. Το παιδί και το βουνό» στην Άλωνα

Bill Viola: Για τη μυστήρια μπλε λάμψη

Bill Viola: Για τη μυστήρια μπλε λάμψη

Bill Viola: Για τη μυστήρια μπλε λάμψη

Οι γάτες μπορούν να επισκέπτονται το Μουσείο της Σαγκάης

Οι γάτες μπορούν να επισκέπτονται το Μουσείο της Σαγκάης

Οι γάτες μπορούν να επισκέπτονται το Μουσείο της Σαγκάης