![Ψαλιδιασμένοι στίχοι, σενάρια και μπομπίνες: Ντοκουμέντα από τη χουντική λογοκρισία στις τέχνες](https://parathyro.politis.com.cy/temp/images/300x195/cache_300x195_Crop_medium_816731_2212153_24_07_25_075320.png)
![Παράθυρο logo](images/logo/parathiro-aspro-logo.png)
Η έκθεση «Georgia O'Keeffe, Photographer» στο Μουσείο Τέχνης του Ντένβερ, στις ΗΠΑ εξετάζει μια νέα πτυχή του έργου της ζωγράφου και ρίχνει φως στην προσωπικότητά της.
Η Λίζα Βολπ, επιμελήτρια φωτογραφίας στο Μουσείο πέρασε τρία χρόνια ερευνώντας και αναλύοντας φωτογραφίες που βρίσκονται σε πολλές συλλογές με έργα της Ο’ Κιφ, διάβασε τα ημερολόγιά της και δημιούργησε χρονοδιαγράμματα για να συνδυάσει τις φωτογραφίες με τα ταξίδια της ζωγράφου.
Οι συνολικά 100 φωτογραφίες παρουσιάζονται σε τρεις ενότητες: Επαναπροσδιορισμός, Φως και Εποχές. Σε κάθε ενότητα, επιλεγμένοι πίνακες της Ο’ Κιφ συνοδεύουν τις φωτογραφίες για να απεικονίσουν το θέμα.
Μετά τον θάνατο του συζύγου της, φωτογράφου Άλφρεντ Στίγκλιτζ, το 1946, η φωτογραφία έγινε σημαντικό μέρος της καλλιτεχνικής παραγωγής της Ο’ Κιφ. Εκπαιδεύτηκε στο πλευρό του φωτογράφου Τοντ Γουέμπ, εξετάζοντας θέματα που είχε ζωγραφίσει πριν από χρόνια, ομορφιές των νοτιοδυτικών περιοχών των ΗΠΑ, τη μαύρη πόρτα στην αυλή της, τον δρόμο έξω από το παράθυρό της και λουλούδια.
Η έκθεση «Georgia O'Keeffe, Photographer» στο Ντένβερ θα διαρκέσει έως τις 6 Νοεμβρίου.
ΠΗΓΗ: (ΚΥΠΕ-ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΚΧΡ/ΜΚ)