Θα σε δω στο πλοίο

ΚΑΤΑΪΔΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δημοσιεύθηκε 21.7.2022
Αν πάρει ο επιβάτης αρκετό νερό μαζί του, τότε μπορεί να μειώσει το ποσό στα 15 ευρώ. Το ταξίδι των 33 ωρών δεν θα σας ζαλίσει, αφού το πλοίο δεν κουνά σχεδόν καθόλου

Την ακτοπλοϊκή σύνδεση Λεμεσού-Πειραιά αξίζει να τη δοκιμάσει κανείς. Ειδικά τώρα που πέρασε ήδη ένας μήνας από την έναρξή της, μπορούμε να δούμε και κάποια άλλα της σημεία.

Το -επιχορηγημένο- πλοίο μας έρχεται από την Αίγυπτο. Γι' αυτό, πολλές επεξηγηματικές πινακίδες είναι γραμμένες στα Αραβικά. Το ίδιο το πλήρωμα στην πλειοψηφία του είναι Αιγύπτιοι, το ίδιο και ο χαμογελαστός καπετάνιος.

Στην καντίνα (το λένε εστίαση), προσλήφθησαν και κάποιοι νεαροί Κύπριοι που προσπαθούν να κάνουν ό,τι μπορούν, αφού για άγνωστο λόγο η γραμμή δεν προσφέρει τα φαγητά που εξήγγειλε εξαρχής. Οι περισσότεροι επιβάτες, τις 33 συνολικά ώρες που διαρκεί το ταξίδι, τις βγάζουν με σάντουιτς. Από τις λίγες επιλογές σάντουιτς που υπάρχουν, το λούντζα-χαλλούμι είναι το πιο ωραίο. Τα παιδιά στην καντίνα μπορούν και να σ' το ζεστάνουν, χωρίς καμία επιβάρυνση.Το κόστος της περιορισμένης αυτής σίτισης είναι κάτι που ο μελλοντικός επιβάτης πρέπει να υπολογίσει σοβαρά. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, ανέρχεται γύρω στα 25 ευρώ ημερησίως κατ' άτομο, συμπεριλαμβανομένου και του νερού. Αν πάρει ο επιβάτης αρκετό νερό μαζί του, τότε μπορεί να μειώσει το ποσό στα 15 ευρώ. Το ταξίδι των 33 ωρών δεν θα σας ζαλίσει, αφού το πλοίο δεν κουνά σχεδόν καθόλου. Σε αυτό συμβάλλει και το μεγάλο του μέγεθος. Οι εσωτερικές πόρτες ολόκληρου του πλοίου είναι όλες πάντα ανοικτές, κάτι που επιτρέπει στον επιβάτη να κάνει μεγάλες βόλτες. Σε κανένα σημείο των 33 εν πλω ωρών, δεν θα νιώσει κανείς περιορισμένος να τρυπώσει οπουδήποτε, ακόμα και εκεί που σύμφωνα με τις επιγραφές απαγορεύεται.

4276463514637493 294527348 642696616697090 5995574689418864151 n

Ένα από τα μεγάλα ατού αυτής της σύνδεσης είναι και το ότι μπορούν πλέον οι κάτοικοι του νησιού να μεταφέρουν το αυτοκίνητό τους στον Πειραιά και από κει, αν θέλουν, σε ολόκληρη την Ευρώπη. Όμως, τα αυτοκίνητα στο αμπάρι δεν είναι τόσα όσα θα ανέμενε κάνεις. Γύρω στα 40 μετρήθηκαν κατά μέσο όρο μέχρι στιγμής για κάθε διαδρομή. Στους επιβάτες που μεταφέρουν το αυτοκίνητό τους, θα συναντήσεις ανθρώπους από τη Βουλγαρία που επιστρέφουν μόνιμα στη χώρα τους, Άγγλους των Βάσεων που πάνε σε κάποιο μέρος της Ευρώπης διακοπές και κάποιους Κυπρίους εξοικειωμένους με το αντίθετο οδήγημα, που αφού υπολόγισαν το υψηλό κόστος ενοικίασης σε Ελλάδα και Ευρώπη, αποφάσισαν να πάρουν το δικό τους αυτοκίνητο.

Το πλοίο φαίνεται να ανανεώθηκε σε πολλά σημεία του πριν την έναρξη των διαδρομών και αυτό το καταλαβαίνει κανείς από διάφορα, ειδικά από τα κρεβάτια των καμπίνων τα οποία κρίνονται ως εξαιρετικά άνετα. Ωστόσο, άνθρωποι πάνω από 1,85 ύψος θα αναγκαστούν να κοιμηθούν με μαζεμένα τα πόδια.

4276463692221285 291960025 494473962483587 418567875667338704 n

Οι καμπίνες αλλά και ολόκληρο το εσωτερικό του πλοίου διαθέτουν πολύ ισχυρό κλιματισμό, σε σημείο που πολλοί μπορεί να διαμαρτυρηθούν πως κρυώνουν. Το βράδυ, ο κλιματισμός μειώνεται αυτόματα, μα πάλι θα χρειαστείς την αιγυπτιακή καφέ κουβέρτα που προσφέρεται στους επιβάτες των καμπίνων. Η κουβέρτα αυτή είναι εξαιρετικά αποτελεσματική.

Η καθαριότητα του πλοίου είναι επίσης σε υψηλά επίπεδα. Δεν θα δεις σκόνη ή σκουπίδια σε κανένα του σημείο. Οι ναύτες το πλένουν εξωτερικά το πρωί με λάστιχα υψηλής πίεσης και σκουπίζουν τα αποτσίγαρα των επιβατών.

4276463885287282 294324860 587690582930241 6021189743760351822 n

Στο πλοίο, υπάρχει και μικρός χώρος καζίνο. Τον χρησιμοποιούν πολύ ελάχιστοι επιβάτες. Στο μίνι αυτό καζίνο, το κάπνισμα επιτρέπεται ελεύθερα.

Στη διαδρομή, ο επιβάτης αναπνέει ελάχιστο πετρέλαιο από τα φουγάρα, ακόμα και αν αποφασίσει να βρίσκεται πίσω τους. Σε αυτό παίζει ρόλο και το ύψος τους αλλά και η χαμηλή του ταχύτητα.

Καθ' όλο το ταξίδι, οι επιβάτες πατούν σε καλές και μαλακές μοκέτες που μάλλον επίσης ανανεώθηκαν. Σε γενικές, λοιπόν, γραμμές, η νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού αξίζει την εμπειρία και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον, αν και εφόσον υπάρξει μέλλον. Σου δημιουργεί την αίσθηση της μεταφοράς στο παρελθόν, όπως μια βόλτα στο λούνα παρκ τίβολι. Ξαναζείς τα 80s σε ένα θαλασσινό ταξίδι του σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης: Το «μ» και τι συμβολίζει

Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης: Το «μ» και τι συμβολίζει

Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης: Το «μ» και τι συμβολίζει

Στέγαστρα από... «κεντήματα» στον Δήμο Αθηένου!

Στέγαστρα από... «κεντήματα» στον Δήμο Αθηένου!

Στέγαστρα από... «κεντήματα» στον Δήμο Αθηένου!

Τhe Monstera Project Vol 3 στο Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ

Τhe Monstera Project Vol 3 στο Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ

Τhe Monstera Project Vol 3 στο Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ