Κωνσταντίνος Γένης

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 26.9.2011

25.9.2011

Ο Κωνσταντίνος Γένης "διέπραξε" ένα φεστιβάλ για το οποίο δεν μετανιώνει με τίποτα


Τι έκανες;

Τίποτα δεν έκανα, είμαι αθώος! Ήταν μια συνηθισμένη αυγουστιάτικη Δευτέρα στο μπαράκι όπου εμφανιζόμασταν με την μπάντα το καλοκαίρι. Στο τέλος της βραδιάς, και μετά από 2-3 ποτά, με έναν φίλο από τα παλιά είπαμε να διοργανώσουμε μια συναυλία με διάφορα συγκροτήματα. Το ένα έφερε το άλλο, και μέχρι το πρωί στα σχέδια μπήκαν χορευτές, ζωγράφοι, γλύπτες, "καρατίστες", θεατρολόγοι και ό,τι άλλο μπορούσε να φέρει το ποτό. Έτσι, την επόμενη κιόλας μέρα άρχισε η οργάνωση του "εγκλήματος": τηλέφωνα, επισκέψεις, τρεχάματα, κι έτσι, μετά από δυο περίπου βδομάδες, ήμασταν έτοιμοι. Οι "συνεργοί" [συμμετέχοντες] έφτασαν περίπου τους 200, με προσθήκες ακόμα και την τελευταία ώρα. Το 1ο Φεστιβάλ Καλών Τεχνών στην Πάφο ήταν γεγονός! Να τι κάναμε: καταφέραμε να φέρουμε μαζί ένα σωρό άτομα απ' όλες τις τέχνες και μαζί να ταρακουνήσουμε το ενδιαφέρον -ή έστω την περιέργεια- περαστικών και επισκεπτών.

Γιατί το έκανες;

Οι προθέσεις μου ήταν από την αρχή "κακόβουλες"! Ήθελα να "απαγάγω" τον κόσμο από τον καναπέ, την καφετέρια, το club, για μία μέρα, και να δει κάτι αλλιώτικο, κάτι που μέχρι τότε αγνοούσε ώστε -ίσως- να αλλάξει στάση, να παρασυρθεί, αλλά και για να δώσω την ευκαιρία / κίνητρο σε όσους ασχολούνται με μια οποιανδήποτε τέχνη που αγαπούν και τους εκφράζει, να τη φέρουν προς τα έξω. Ομολογώ, στα σχέδιά μου ήταν και η "φίμωση" των μαρτύρων! Αυτών που χρόνια μαρτυράνε για τις χαμένες, άχαρες, αναίσθητες γενιές που έρχονται. Στην "εκτέλεση" των σχεδίων μου βρήκα υποστηρικτές, στους οποίους και είμαι ευγνώμων!


Τι σκέφτεσαι;

Δεν νιώθω ενοχές και ούτε μετανιώνω για την πράξη μου. Ήδη στα πλάνα μου είναι η καθιέρωση του "εγκλήματος" με ακόμα περισσότερους "συνεργούς" και σε πολλαπλές τοποθεσίες. Η πολύωρη κατάθεση, που έγινε στις 21 Αυγούστου από τόσα άτομα, ευελπιστώ πως θα "παρασύρει" κι άλλους. Το αναφέρω ως "κατάθεση", γιατί η τέχνη οποιασδήποτε μορφής είτε αυτή βγαίνει μελωδικά, είτε απλώς με κίνηση, αποτελεί κατάθεση ψυχής, αισθημάτων, απόψεων! Τον "κενό" κόσμο που βάλθηκαν να βαφτίσουν, αυτόν που μας κληρονόμησαν, μπορούμε να γεμίσουμε με "πράγματα" πέραν των πραγμάτων!

+ Ο Κωνσταντίνος Γένης, αν και φοιτητής Πολιτικής Μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, αγαπά να ασχολείται με τις τέχνες. Παίζει κιθάρα, πιάνο, βιολί, τραγουδά, συνθέτει, ασχολείται με τη φωτογραφία, το χορό, τις πολεμικές τέχνες, την αρχιτεκτονική, και περιορίζεται στην παρακολούθηση ζωγραφικής [λόγω έλλειψης ταλέντου]. Από αυτήν την αγάπη ορμώμενος, διοργάνωσε στις 21 Αυγούστου το 1ο Φεστιβάλ Καλών Τεχνών στους δρόμους της Πάφου αφιλοκερδώς, με αρκετά προσωπικά έξοδα και κόπο.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ