Αυγή Ριρή

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 31.7.2013

Η Αυγή Ριρή επενδύει στη Λευκωσία τη φαντασία που της έδωσε η Φλωρεντία



Τι κάνεις;


Μόλις τελείωσα τη σχολή Καλών Τεχνών Φλωρεντίας και επιστρέφοντας στην Κύπρο κάνω λίγο από όλα. Ζωγραφίζω, διακοσμώ, χειροτεχνώ. Φιλοτεχνώ τους πίνακές μου πάνω σε ξύλινες επιφάνειες με ακρυλικό και μολύβι. Αυτή τη στιγμή δουλεύω πάνω σε μια έκθεση που σκοπεύω να κάνω.


Πού είσαι;


Στον δικό μου κόσμο, ταξιδεύοντας πού και πού στη Φλωρεντία, την πόλη που με έχει σπουδάσει και μου έδωσε τεράστια ερεθίσματα. Είμαι παράλληλα στην παλιά Λευκωσία στο Art Pop Shop στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου.


Τι προτιμάς;


Την αφηρημένη-μοντέρνα τέχνη, γιατί με αυτή μπορώ να φτάσω στα άκρα. Από μια φόρμα και μόνο, μπορώ να έχω αρχή-μέση-τέλος, να φτάσω και να ξεπεράσω τα όριά μου. Να δημιουργήσω από έναν διακοσμητικό πίνακα μέχρι έναν πίνακα ζωγραφικής και από ένα διακοσμητικό αντικείμενο να φτάσω στην πλήρη διακόσμηση ενός διακοσμητικού χώρου.


Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Κλοντ, ο Πολ και ο Φρανκ

Ο Κλοντ, ο Πολ και ο Φρανκ

Ο Κλοντ, ο Πολ και ο Φρανκ

Μήπως ζητάμε πολλά από τους/τις εκπαιδευτικούς του γλωσσικού μαθήματος;

Μήπως ζητάμε πολλά από τους/τις εκπαιδευτικούς του γλωσσικού μαθήματος;

Μήπως ζητάμε πολλά από τους/τις εκπαιδευτικούς του γλωσσικού μαθήματος;