
Χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου λογότυπου
Δημοσιεύθηκε 13.01.2015 16:37

Ένας σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας, αρκετά συχνά στην καριέρα του καλείται να δημιουργήσει ένα λογότυπο για λογαριασμό κάποιου πελάτη. Ένα λογότυπο είναι ένα γραφικό σήμα, έμβλημα ή σύμβολο που χρησιμοποιείται συνήθως από εμπορικές επιχειρήσεις, οργανισμούς και ιδιώτες για την ενίσχυση και την προώθηση της άμεσης δημόσιας αναγνώρισής τους. Τα λογότυπα συνήθως αποτελούνται από το όνομα του οργανισμού ή της εταιρείας είτε είναι απλά γραφικά σύμβολα και εικόνες και άλλοτε πάλι αποτελούν συνδυασμό των παραπάνω.
2. Αναγνωρισιμότητα Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο θα πρέπει να δεσμεύεται από τη μνήμη του θεατή με μια ματιά, και να είναι εύκολο να ανακληθεί από αυτόν. Η ιδιότητα αυτή σχετίζεται και εξαρτάται άμεσα και από την απλότητα. Η αναγνωρισιμότητα δημιουργεί το αίσθημα της οικειότητας, η οποία με τη σειρά της βοηθά στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και της πίστης σε μια μάρκα. Ένα λογότυπο που είναι πολύπλοκο ή υπερβολικά στυλιζαρισμένο είναι δύσκολο για τον θεατή να το αποδεχτεί και να το καταγράψει στη μνήμη του.
Τελευταία νέα
Μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου η υποβολή υποψηφιοτήτων για το βραβείο Αρχαιολογικής Κληρονομιάς
09.09.2025 15:20

Επιστρέφει το MITSIKOURI: 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραστατικών Τεχνών για Παιδιά και Νεαρά άτομα
09.09.2025 12:35
