Οπτική επικοινωνία και κρατικοί φορείς
Δημοσιεύθηκε 17.11.2014 15:40

H αλλαγή αυτή επηρέασε τη μουσική, τη ζωγραφική και τις άλλες καλές τέχνες, αλλά παράλληλα δημιούργησε ισχυρές και γόνιμες συνεργασίες και με τους κλάδους των εφαρμοσμένων τεχνών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η επικοινωνιακή πολιτική που έχουν εφαρμόσει το Mέγαρο Mουσικής Αθηνών και η Kρατική Oρχήστρα Θεσσαλονίκης σε σχέση και το έντυπο διαφημιστικό και πληροφοριακό τους υλικό. Αμφότεροι οι σημαίνοντες αυτοί οργανισμοί στην Ελλάδα εμπιστεύτηκαν την οπτική τους επικοινωνία σε νέους αλλά πολλά υποσχόμενους σχεδιαστές, επιλέγοντας να επενδύσουν στο σύγχρονο και δυναμικό design. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η επένδυση αυτή απέδωσε καρπούς. Οι σχεδιαστικές ομάδες των polka dot design και dolphins communication design, στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και παρέδωσαν στα μάτια του μουσικόφιλου κοινού, και όχι μόνο, δημιουργίες υψηλής ποιότητας που δεν αρκούνται μόνο στον επικοινωνιακό και διαφημιστικό τους ρόλο, αλλά παράλληλα αναβαθμίζουν και την αισθητική του αστικού τοπίου που τις φιλοξενεί. Άξια μνείας βέβαια και η ευελιξία που έδειξαν οι δυο κρατικοί φορείς στην επιλογή και ανάθεση του έργου, γεγονός σπάνιο για οργανισμούς αυτού του είδους.
Τελευταία νέα
Προβολή της βραβευμένης ταινίας Στο Γραφείο Καθηγητών στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Εβδομάδες Γερμανικής Γλώσσας»
21.11.2025 12:30
Το Διεθνές Φεστιβάλ Λευκωσίας παρουσιάζει ένα ταξίδι στον χρόνο με τον Δημήτρη Μεσημέρη
21.11.2025 11:25