Ο Ιππόλυτος στη Σαλαμίνα

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 21.9.2015

Είχα διαβάσει αρνητικές κριτικές για τον "Ιππόλυτο" του ΘΟΚ, πολύ πριν αποφασιστεί η παράσταση στο αρχαίο θέατρο της Σαλαμίνας. Είχα ακούσει όμως και [λιγότερες] καλές κουβέντες. Δεν ξέρω αν οι κριτικοί είχαν άδικο. Δεν ξέρω αν μεσολάβησε η εμπειρία της ομάδας από τις προηγούμενες παραστάσεις ή αν επηρεάστηκαν από την ατμόσφαιρα του χώρου [όπως κι εγώ ως θεατής]. Όμως και αντικειμενικά η σκηνοθεσία του Νεοκλή Νεοκλέους κρατούσε αμείωτο το ενδιαφέρον, ο Ανδρέας Παπαμιχαλόπουλος (Ιππόλυτος) και η Νιόβη Χαραλάμπους (Φαίδρα), παρά τα καθιερωμένα "ωιμέ", κράτησαν το έργο στις στιγμές που κλήθηκαν να το υποστηρίξουν, η Άννα Γιαγκιώζη ήταν εξαιρετική ως Τροφός και ο Γιώργος Κυριάκου έκπληξη ως Θησέας. Η μουσική ανέβαζε την παράσταση σε νέα επίπεδα και ο χορός των ανδρών και των γυναικών στις καλύτερες στιγμές του [γιατί υπήρχαν και αμήχανες, ίσως λόγω αλλαγών στη διανομή] την απογείωσε. Μετά τις τ/κ παραστάσεις που ήρθαν στις ελεύθερες περιοχές, επιτέλους ανεβάσαμε μια ολοκληρωμένη πρόταση και στα κατεχόμενα.


Γιώργος Κακούρης



Ο Ιππόλυτος. Γιος του Θησέα και της αμαζόνας Ιππολύτης. Ο Ιππόλυτος του Ευριπίδη. 1.466 στίχοι. 428 π.Χ. Ο Ιππόλυτος στη Σαλαμίνα. 3.500 θεατές. 2015 μ.Χ. Δεν θα σταθώ στον Ιππόλυτο ως παράσταση. Διότι θα μπορούσε να ήταν η Ηλέκτρα, η Μήδεια, η μεταβλητή X. Μάλλον το διαισθανόμουν εξ αρχής: ο διάχυτος συμβολισμός του γενικότερου εγχειρήματος θα επισκίαζε την παράσταση και κάθε ενδεχομένως άξια λόγου ερμηνεία.
Στο αρχαίο θέατρο της Σαλαμίνας δεν πήγα για να δω μία ακόμη τραγωδία. Η καταλυτική, εξάλλου, τραγωδία συντελέστηκε πριν χρόνια. Σαράντα ένα κατ' ακρίβεια. Η παράσταση υπήρξε η αφορμή. Η αφορμή για να συντελεστεί μια κάποια -έστω σύντομη χρονικά- επανένωση: η Deniz, η Μαρία, ο Mehmet, ο Αντρέας. Η παράσταση ήταν μονάχα η αφορμή.


απτ

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αλέξανδρος Χρονίδης

Αλέξανδρος Χρονίδης

Αλέξανδρος Χρονίδης

Τα social πέθαναν. Ζήτω το TikTok

Τα social πέθαναν. Ζήτω το TikTok

Τα social πέθαναν. Ζήτω το TikTok

Περί σεξουαλικής αγωγής

Περί σεξουαλικής αγωγής

Περί σεξουαλικής αγωγής