Διάβασα το "Την Κυριακή έχουμε γάμο" του Γιάννη Ξανθούλη. Στο πρώτο μου ανάγνωσμα από Ξανθούλη, το βρήκα στην αρχή πλαδαρό και το άφησα. Όμως μόλις το ξανάπιασα, ο συγγραφέας κάνει μια σουρεάλ βουτιά στο παρελθόν και η ιστορία παίρνει φωτιά. Η Ελλάδα του μεταπολέμου σε όλη της την παθογένεια [μετεμφυλιακός διχασμός, νωπές πληγές της μικρασιατικής προσφυγιάς, φτώχεια, μετανάστευση] και μια αφήγηση ανατρεπτική και αφοπλιστική. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!