Σε ηλικία 71 ετών απεβίωσε η σεναριογράφος Νόρα Έφρον, η οποία με την πένα της έδωσε ταινίες όπως οι «Άγρυπνοι στο Σιάτλ», «Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας», «Όταν ο Χάρι γνώρισε τη Σάλι» και άλλες.
Η Νόρα Έφρον έπασχε από λευχαιμία.
Στην δεκαετία του 1990, το όνομα της σκηνοθέτιδας και σεναριογράφου Νόρα Εφρον, ο θάνατος της οποίας επήλθε την Τρίτη 26 Ιουνίου, συνδέθηκε με αισθηματικές ταινίες που έγραψε και σκηνοθέτησε προκαλώντας τρομερή απήχηση παγκοσμίως.
Ωστόσο, οι δραστηριότητές της Εφρον ξεκινούν από το 1983 με την «Εξαφάνιση της Κάρεν Σίλκγουντ» του Μάικ Νίκολς, μια δραματική ταινία στην οποία πρωταγωνίστρια ήταν η στενή φίλη της, η Μέριλ Στριπ. Η ταινία της χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ σεναρίου.
Το 1988, η Εφρον κέρδισε την υποψηφιότητα για το ίδιο βραβείο έχοντας γράψει το σενάριο της μεγαλύτερης ίσως επιτυχίας στην καριέρα της, το «Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι», με τους Μεγκ Ράιαν και Μπίλι Κρίσταλ, σε σκηνοθεσία Ρομπ Ράινερ. Η τρίτη υποψηφιότητά της για Όσκαρ σεναρίου ήταν για το «Αγρυπνοι στο Σιάτλ».
Απόφοιτη του Πανεπιστημίου Γουέλσλεϊ της Μασαχουσέτης, η νεοϋρκέζα Εφρον υπήρξε επίσης διακεκριμένη συγγραφέας. Το μυθιστόρημά της «Heartburn» γυρίστηκε στον κινηματογράφο από τον Νίκολς σε δικό της σενάριο και με πρωταγωνιστές την Στριπ και τον Τζακ Νίκολσον. Τα προβλήματα υγείας της, την είχαν αναγκάσει να σταματήσει τις κινηματογραφικές δραστηριότητες το 2009.
Τελευταία ταινία που γύρισε για τον κινηματογράφο είναι το «Τζούλι και Τζούλια», με πρωταγωνίστρια -όπως και στην πρώτη της ταινία- τη Μέριλ Στριπ.
Η Εφρον παντρεύτηκε τρεις φορές. Ο δεύτερος σύζυγός της ήταν ο δημοσιογράφος Καρλ Μπέρνσταϊν, ο οποίος μαζί με τον Μπομπ Γούντγουορντ είχαν ξεσκεπάσει το σκάνδαλο Γουότεργκειτ για λογαριασμό της Washington Post. Τελευταίος σύζυγος της Εφρον ήταν ο συγγραφέας Νίκολας Πιλέτζι, του οποίου τα μυθιστορήματα «Τα καλά παιδιά» και «Καζίνο» έγιναν ταινίες από τον Μάρτιν Σκορσέζε.
«Κάποια στιγμή η τύχη σου φτάνει στο τέλος. Γι' αυτό θα πρέπει να τρως νόστιμα πράγματα όσο μπορείς να τα τρως, να πηγαίνεις σε όμορφα μέρη όσο μπορείς και να μην έχεις νύχτες όπου ακούς τον εαυτό σου να λέει 'τι κάνω εδώ; γιατί είμαι εδώ; βαριέμαι αφόρητα!», είχε πει στο Reuters.
Και όταν ρωτήθηκε από την Guardian πώς θα ήθελε να την θυμούνται, απάντησε: «Ως την καλύτερη τραγουδίστρια νυχτερινού κέντρου ever!»