Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου εγκαινιάζεται η έκθεση ψηφιδωτού του Λαζαρή Αργυρού και της παρέας του στο Δημοτικό Πολιτιστικό Κέντρο «Πάνος Σολομωνίδης», στη Λεμεσό.
Φιλική συμμετοχή με έργα από τους:
Κωνσταντίνο Χρίστου
Μαρία Χαϊλή Γεωργίου
Μηνά Μηνά
Γιώργο Κεπόλα
Τα εγκαίνια της έκθεσης θα τελέσει ο Κον Γενεθλής Γενεθλίου, Επιθεωρητής Τέχνης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.
+ Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016 στο Δημοτικό Πολιτιστικό Κέντρο «Πάνος Σολομωνίδης» (Οδός Πάνου Σολομωνίδη 2-8 πρώην οδός Ανδρούτσου, πάροδος Γλάδστωνος, Λεμεσός), στις 18:00. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 19 Νοεμβρίου 2016.