Μικρά, καθημερινά

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 16.3.2015

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως

* Έναν αγιασμό να τον κάνει ο ΘΟΚ. Και το λέει η άθεη. Δηλαδή, επιβάλλεται.


* Διότι ο τραυματισμός συντελεστή μία μέρα πριν την πρεμιέρα της νέας, πολυαναμενόμενης παραγωγής "Αύγουστος", με αποτέλεσμα την αναβολή της παράστασης [πρεμιέρα στις 18 Απριλίου, κλείστε θέση], οφείλει πια να προβληματίσει τον οργανισμό σε μεγάλο βαθμό.


* Στην αρχή έπεφταν τζάμια, μετά μετρήσαμε τον εξώστη και ήταν χαμηλότερος, ύστερα αρρώστησε ο Α και μετά ο Β ηθοποιός, τραυματίστηκε άλλος, ξαναρρώστησε τέταρτος, πήρε αναρρωτική πέμπτος, πέσανε σίδερα από την οροφή...


* Αναπαμό δεν πήρε ο οργανισμός στο νέο του κτήριο. Ούτε ο Μητσοτάκης να το εγκαινίαζε.


* Σε κάθε περίπτωση, έναν αγιασμό, έναν εξορκισμό, κάτι, το χρειάζεται.


* Κατά τ' άλλα, προχωρούν οι προετοιμασίες για την τελετή της απονομής των φετινών Βραβείων Θεάτρου, που θα μεταδίδεται και από τη... δημόσια ραδιοτηλεόραση, για να μην ξεχνιόμαστε.


* Μιλώντας για την κρατική τηλεόραση, το ΡΙΚ [που θέλουμε] τιμά τα 115 χρόνια από τη γέννηση του Γιώργου Σεφέρη προβάλλοντας δύο ντοκιμαντέρ, το ένα σε πρώτη μετάδοση. * Πρόκειται για το ντοκιμαντέρ "Εδώ Δίπλα", ένα "ντοκιμαντέρ δρόμου στην υπό κατοχή από τα τουρκικά στρατεύματα Κύπρο. Αφορμή τα ταξίδια του ποιητή Γιώργου Σεφέρη και οι φωτογραφίες που ίδιος τράβηξε κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του στο νησί".


* Στο ντοκιμαντέρ του, ο σκηνοθέτης Νείλος Ιακώβου ακολουθεί το κινηματογραφικό συνεργείο της -πάλαι ποτέ- ΕΡΤ και τον σκηνοθέτη Ανδρέα Πάντζη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του δικού του ντοκιμαντέρ με τίτλο "Ο Σεφέρης στη χώρα της έκλειψης".


* Το ντοκιμαντέρ του Ανδρέα Πάντζη θα προβληθεί στις 17 Μαρτίου στις 21:00 και είναι ένα οδοιπορικό στην κατεχόμενη Κύπρο, στις πηγές έμπνευσης του μεγάλου Νομπελίστα ποιητή. Πρόκειται για το δεύτερο μέρος μιας διλογίας για τις 288 φωτογραφίες που τράβηξε ο Γιώργος Σεφέρης κατά τη διάρκεια των τριών ταξιδιών του στην Κύπρο το 1953, το 1954 και το 1955.


* Θα ακολουθήσει το ίδιο βράδυ στις 22:30 το ντοκιμαντέρ "Εδώ Δίπλα".


* Η στήλη σήμερα περιλαμβάνει και μία φωτογραφία: είναι από το ταξίδι του Προέδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη στο Μπαχρέιν και στο Εθνικό Μουσείο της χώρας.


* Ο ΠτΔ επισκέφτηκε το μουσείο στις 9 Μαρτίου, ούτε ένα δεκαπενθήμερο μετά την επίσκεψή του στο Μουσείο Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης.


* Κοιτάζοντας, λοιπόν, τις φωτογραφίες του από τα δύο μεγαλεπίβολα μουσεία, θα ήλπιζα μέσα στα πολλά οι ξεναγοί του να του αναφέρουν και τον προϋπολογισμό αυτών των μουσείων - του Μπαχρέιν, για παράδειγμα, στοίχισε 30 εκατομμύρια δολάρια και είναι του 1988.


* Αναρωτήθηκα, δε, πότε ήταν η τελευταία φορά που μπήκε στο Κυπριακό Μουσείο ο Πρόεδρος και, δη, πόσα ευρώ ξόδεψε γι' αυτό. * Αλλά αυτή είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση. Ας συνεχίσουμε να κοιτάζουμε τους σκελετούς.




Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ