Ε ναι, μας κόφτει

Γιώργος Κακούρης Δημοσιεύθηκε 5.3.2018

Την Τετάρτη έξω από τη Βουλή των Αντιπροσώπων, την ώρα που ο Πρόεδρος Αναστασιάδης δεσμευόταν να αναπτύξει τον Ακάμα και τις περιοχές Natura (φανταζόμαστε με το σωστό περιεχόμενο), έξω από τη Βουλή βρισκόταν σε εξέλιξη η απάντηση σε ένα αγαπημένο μοιρολατρικό ερώτημα των Κυπρίων.


Το σπονδυλωτό ερώτημα είναι: Γιατί δεν διαδηλώνουν οι Κυπραίοι; - Προς τι η απάθεια για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα και στον κόσμο; - Δεν τους ενδιαφέρει η πολιτική; - Είναι αποχαυνωμένοι από τα video games, τα smartphones και την πιο πρόσφατη απειλή στα ήθη των νέων μας (ροκ, ναρκωτικά, facebook);

Η απάντηση ξεκινά από τη συνειδητοποίηση ότι, ναι μίζερε, οι Κυπραίοι έχουν λόγους να διαμαρτυρηθούν και το κάνουν εκεί που υπάρχει νόημα, ανακαλύπτοντας και νέους τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή, πέρα από τα προς-κάδο-ανακύκλωσης ψηφίσματα στις πρεσβείες και τις πικετοφορίες.

Η διαμαρτυρία είχε ως αφορμή τα χτίσματα που στήθηκαν πάνω από τις Θαλασσινές Σπηλιές στην Πέγεια και ως αντικείμενο τη γενικότερη αηδιαστική στάση του κράτους απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος. Πανό με έξυπνα συνθήματα, ντέφια, μάσκες, χαμόγελο και αιρετική διάθεση, όχι σταυροφορία υπέρ ιδεολογίας (κομουνιστικής, εθνικής, επαναπροσεγγιστικής, διχοτομικής).

Ιδιαίτερα το ζήτημα του περιβάλλοντος και της επιμονής του κράτους να μην περνά στον 21ο αιώνα σε τόσα και τόσα θέματα είναι το πεδίο δόξης λαμπρόν της νέας αμφισβήτησης και της αλλαγής. Κάπου εκεί, στην αμφισβήτηση του τρόπου με τον οποίο μεταχειριζόμαστε το περιβάλλον, βρίσκεται ο σπόρος του προοδευτικού κινήματος της νέας εποχής, ασχέτως αν στη χώρα μας οι Οικολόγοι έχουν βάλει τον σπόρο στην κατάψυξη της light εθνικιστικής πολιτικής ορθότητας.

Η αποχή δεν οφείλεται μόνο στο ότι "οι νέοι είναι αδιάφοροι". Οι εναλλακτικές προσεγγίσεις απουσιάζουν από την πολιτική όχι γιατί δεν πουλάνε. Ίσως τόσος κόσμος δεν ψηφίζει επειδή κανείς δεν του προσφέρει την εναλλακτική προσέγγιση. Κι επειδή αυτό τα κόμματα σύντομα θα το καταλάβουν και θα αρχίσουν την προπώληση φυκιών για μεταξωτές κορδέλες, ας είμαστε έτοιμοι να τους δείξουμε πως η κατσίκα δεν μασάει ταραμά.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Παύλος Βρυωνίδης

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα ξένα ονόματα και πώς γράφονται στην Ελληνική

Τα ξένα ονόματα και πώς γράφονται στην Ελληνική

Τα ξένα ονόματα και πώς γράφονται στην Ελληνική

«Ένα πανεπιστήμιο υπάρχει, το βιβλίο»!

«Ένα πανεπιστήμιο υπάρχει, το βιβλίο»!

«Ένα πανεπιστήμιο υπάρχει, το βιβλίο»!

Έριδες γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Έριδες γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Έριδες γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η ελληνική διάλεκτος της Καππαδοκίας Μικράς Ασίας

Η ελληνική διάλεκτος της Καππαδοκίας Μικράς Ασίας

Η ελληνική διάλεκτος της Καππαδοκίας Μικράς Ασίας