«Σημειώσεις ζωγραφικής» στην Art Seen

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 24.4.2018

H Art Seen παρουσιάζει την ομαδική έκθεση με τίτλο Painting Notes (Σημειώσεις Ζωγραφικής), σε επιμέλεια της Μαρίας Στάθη.


Η έκθεση εγκαινιάζεται στις 4 Μαΐου στις 18:30 και σε αυτή συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Βαγγέλης Γκόκας, Gary Colclough, Παναγιώτης Δουκανάρης, Jost Münster, Ραϋμόντη Περώ, Αντρέας Σάββα και Ελένη Φύλα.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η έκθεση στοχεύει στη μελέτη διαφορετικών προσεγγίσεων, αντιλήψεων και απαντήσεων στο ερώτημα τι είναι η ζωγραφική σήμερα. Εξετάζει τις διαδικασίες και το θέμα της σύγχρονης ζωγραφικής υπό την έννοια του μίνιμαλ της πρωτοποριακής πρακτικής στις παραδοσιακές τεχνικές ζωγραφικής με ποικίλες αναφορές και υλικά, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης κλωστής από καμβά, λωρίδων από καμβά, ζωγραφικής σε ξύλο ή σε καμβά σε διάλογο με αντικείμενα που βρέθηκαν και εγκαταστάσεις. Πρόκειται για μια προσπάθεια να δείξει τη χρήση της ζωγραφικής στην πρακτική του κάθε καλλιτέχνη και τη διακριτική του προσέγγιση στο πώς αντιμετωπίζει σύγχρονα ζητήματα.»

Πρόθεση της έκθεσης, όπως αναφέρεται, είναι να αποκαλύψει τις διαφορετικές πτυχές του τρόπου με τον οποίο μπορεί να κατασκευαστεί ή να αποδομηθεί η ζωγραφική για να δημιουργηθούν κριτικές συζητήσεις.

Οι συμμετέχοντες

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΚΑΣ

VAGGELIS_GOGAS, the breaths inside my mind detailweb


Βαγγέλης Γκόκας, The breathes inside my mind, 2016-17, mixed media, το καθένα 5 x 4 εκ. / Ευγενική παραχώρηση της Elika Gallery, Αθήνα

«Πολυάριθμα μικρά πορτρέτα, σε μέγεθος σπιρτόκουτου, επιζητούν μια εκ του πλησίον θέαση, ανόμοια με εκείνη που ένας σημερινός θεατής έχει συνηθίσει. Πρόκειται για εικόνες ανθρώπων που ζουν ή έζησαν, άσημους και διάσημους, με τους οποίους ο Bαγγέλης Γκόκας είχε ή έχει μία ουσιαστική ή περιστασιακή σχέση, που κράτησαν το βλέμμα του ή τη σκέψη του για λίγο ή πολύ, που τον επηρέασαν ή επηρεάστηκαν από αυτόν, ηθελημένα ή αθέλητα. Αναγνωρίζουμε λογοτέχνες, εικαστικούς, πολιτικούς, ηθοποιούς, αλλά συναντάμε και άλλα άγνωστα σε εμάς ή φανταστικά πρόσωπα. Ενδιάμεσα αφηρημένες φόρμες ή εικόνες αντικειμένων, λειτουργούν σαν συνδετικές παρενθέσεις.

Το μικρό μέγεθος και η όμοια με παιδικό παιχνίδι φόρμα αίρουν την υπερβολική σοβαρότητα του πορτρέτου, τις αναγωγές στην ιστορία της τέχνης, τις προσωπολατρικές ή ναρκισσιστικές προεκτάσεις του θέματος. Είναι μικρές ανάσες ανάμνησης στο μυαλό ενός υποκειμένου, που μπορούν να συνδυαστούν λογικά ή συνειρμικά να πλάσουν αφηγήσεις. Τα μικρά τουβλάκια μπορούν να αναδιαταχθούν κατά βούληση, όπως οι σκέψεις στην πορεία μιας μέρας.

O Βαγγέλης Γκόκας γεννήθηκε το 1969 στην Κόρινθο.

Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Θεσσαλονίκης (1988-1994), στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βαρκελώνης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (2007). Απέσπασε υποτροφία της Ισπανικής κυβέρνησης για διδακτορικές σπουδές και την υποτροφία του Ι.Κ.Υ για μεταπτυχιακές σπουδές. Έχει κάνει μέχρι σήμερα εννιά ατομικές εκθέσεις (Elika Gallery, γκαλερί Tint, Batagianni Gallery, Stigma). Επίσης έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις Εθνικό Μουσείο της Κίνας (2017); Πινακοθήκη Κοσόβου (2012); Μπιενάλε της Αθήνας (2011); Μουσείο Van AbbeMuseum, ΕΜΣΤ, Μουσείο Μπενάκη, κ.α. Από το 2011 διατελεί αναπληρωτής καθηγητής στη Σχολή Πλαστικών Τεχνών Ιωαννίνων. Έργα του βρίσκονται σε σημαντικές δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές.

GARY COLCLOUGH

gary_colclough, down down down 2017web


Gary Colclough, Down, Down, Down, 2017, λάδι, φύλλο κόντρα πλακέ, ξύλο, τικ, 94.5 x 66 x 1.8 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

«Προτού δημιουργήσω τα έργα μου, η διεργασία ξεκινά με την αναζήτηση απο υπάρχουσες φωτογραφίες του φυσικού κόσμου. Εικόνες τοπίων ή δασών που δεν έχω περπατήσει ποτέ και δέντρα που δεν έχω δει ή άγγιξει. Ψάχνω για μια συνηθισμένη εικόνα κι ένα κενό σημείο στον οποίο μπορώ να προβάλω μια νέα ερμηνεία. Εσκεμμένα παρερμηνεύω αυτές τις εικόνες, φαντάζομαι αυτήν την ηρεμία γεμάτη δυνατότητες επικείμενης ανακάλυψης ή καταστροφής.»

Ο Gary Colclough γεννήθηκε το 1977 στο Exeter, του Ηνωμένου Βασιλείου, ζεί και εργάζεται στο Λονδινο. Ο Colclough σπούδασε στο The Chelsea College of Art & Design 1996-1999 και στο Central Saint Martins 2008-2009 όπου μέχρι σήμερα διδάσκει.

Οι πιο πρόσφατες ατομικές εκθέσεις περιλαμβάνουν: Choreography of Fragments, La Galerie Particuliére, Παρίσι (2017); Material Symmetry, William Benington Gallery, Λονδίνο (2015); Other Worldly, Dalla Rosa Gallery, Λονδίνο, (2014). Επίσης συμμετείχε σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως: The London Open, Whitechapel Gallery, Λονδίνο (2018); Greystone Industries, Suffolk (2016); Contemporary Drawing from Britain, Xi'an Academy of Fine Arts, Xi'an, Κίνα (2016); Griffin Gallery, Λονδίνο (2015); Art Seen, Λευκωσία (2015); Identity Gallery, Hong Kong, (2013); P.P.O.W. Νέα Υόρκη, (2012); Jeanine Hofland Contemporary Art, Amsterdam (2012); Collection No 1.Interior and the Collectors, Λυών (2011); A.P.T. Gallery, Λονδίνο (2011); The Power Plant, Toronto (2008); Nettie Horn, Λονδίνο (2007). Το 2013, Ήταν υποψήφιος για το βραβείο Jerwood Drawing Prize όπου παράλληλα παρουσιάστηκε η έκθεση με έργα των υποψήφιων στο The Jerwood Space του Λονδίνο. Έργα του βρίσκονται σε σημαντικές ιδιωτικές συλλογές στο Λονδίνο, το Βερολίνο, το Παρίσι, τη Λευκωσία, τη Νέα Υόρκη, και το Χονγκ Κονγκ.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΟΥΚΑΝΑΡΗΣ

panayiotis_doukanaris, untitled, 2016-18web


Παναγιώτης Δουκανάρης, Άτιτλο, 2016 - 2018, λάδι σε νήμα καμβά, 50 x 50 x 40 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

«Τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση αποτελούν αποτέλεσμα μιας συνεχής αναζήτησης των δυνατοτήτων του υλικού της ζωγραφικής.  Ο καμβάς σαν ο κατά συνθήκη φορέας της εικόνας στην δουλειά μου προσεγγίζεται σαν το κύριο μέσο έκφρασης με έμφαση στις υλικές του δυνατότητες.  Μεταπλάθεται, ξηλώνεται και ξαναπλέκεται, αποδημείτε και αλλοιώνεται ανατρέποντας την συνήθη σχέση υποστηρίγματος – εικόνας και προσδίδοντας της μια άλλη διάσταση.  Το υποστήριγμα χάνει το ‘υπό’ του, και η εικόνα τη υπεροχή της.  Ως εκ τούτου τα αυστηρά όρια μεταξύ του τι είναι ζωγραφική, γλυπτική και εγκατάσταση συγχέονται και διευρύνεται το πεδίο.»

O Παναγιώτης Δουκανάρης γεννήθηκε στη Λευκωσία το 1991. Ζεί και εργάζεται στη Θεσσαλονική, Ελλάδα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ (2015). Συνέχισε τις σπουδές του με υποτροφία στο Birmingham City University στο School of Arts στην Αγγλία από όπου και έλαβε πτυχίο Μάστερ στις Καλες Τέχνες (2016). Το 2016-17 δούλεψε σαν Βοηθός Καθηγητής στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις όπως: Εγώ όπως Εμείς, Γαλλικό Ινστιτoύτο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα; Έκθεση Απόφοιτων 2014-2017, Μακεδονικό Μουσείο Σύχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα; Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα (2017). 7η Μπιενάλε Σχολών Καλών Τεχνών, Ίδρυμα Θεοχαράκης, Αθήνα, Ελλάδα (2014).

JOST MÜNSTER

jost_munster, gateway 2017web


Jost Münster, Gateway, 2018, ακρυλικό σε καμβά, 165 x 117 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

Ο Jost Münster χρησιμοποιεί τη μέθοδο του κολάζ εισάγοντας και συναρμολογόντας επαναλαμβανόμενα στοιχεία που γίνονται μέρος ενός ζωγραφικού χώρου. Τα έργα συχνά επιλύονται ως ανεξάρτητα γλυπτά ή κρέμασμένες κατασκευές που πλαισιώνουν το χώρο καθώς και καταγράφουν μικρά περιστατικά που προκείπτουν. Ο Münster χρησιμοποιεί σχήματα από θραύσματα προσόψεων, σιλουέτες και μεμονωμένα γεωμετρικά στοιχεία από το αστικό περιβάλλον. Οι ζωγραφικοί πίνακές και οι εγκαταστάσεις απο ξύλο, χρώμα, καμβά και χαρτί πειραματίζονται με τα χρώματα και την βαμμένη επιφάνεια για να δημιουργήσουν μια σειρά έργων που εξερευνούν το πεδίο αναπαράστασης. Το έργο του εκτείνεται και συνδέει τη ζωγραφική με τη γλυπτική; ωθόντας και δοκιμάζοντας τα όρια του τι μπορεί να είναι ζωγραφική.

Ο Jost Münster γεννήθηκε το 1968 στην Ulm της Γερμανίας. Ζει και εργάζεται στο Λονδίνο.

Ο Münster σπούδασε Καλές Τέχνες και Διαμεσολαβητών στο The Fine Art Academy Στουτγάρδη στη Στουτγάρδη της Γερμανίας και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Σχολή Καλών Τεχνών του Goldsmiths College of Art του Λονδίνου.

Οι πιο πρόσφατες ατομικές εκθέσεις περιλαμβάνουν: Flirt Tricks, 1961 projects, Σιγκαπούρη (2018); Casual Encounter, Stadtgalerie, Saarbrucken, Γερμανία (2017); New Neighbours, Tintype, Λονδίνο (2016); Dopellegänger, Victory Gallery, Πόρτλαντ, Αμερική (2012); MARGINI - Arte Contemporanea, Μάσσα, Ιταλία (2011).

Επίσης συμμετείχε σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως: Whitstable Biennale {} Interval, The Waiting room, Whitstable Railway Station, Whitstable (2016); Unpainting \ / resurfacing, University of Hertfordshire Galleries, Art & Design Gallery, Hatfield (2015); Limber – spatial painting practices, Herbert Read Gallery, Λονδίνο (2013); Canterbury & Grandes Galleries de L’ESADHaR, Ρουέν, Γαλλία, (2013); Tintype, Λονδίνο, (2012); Summer Exhibition, Royal Academy, Λονδίνο (2012); Artary Gallery, Στουτγάρδη, Γερμανία (2011);  Oriel Mostyn Gallery, Llandudno, Ουαλία (2011); Charlie Smith Gallery, Λονδίνο, (2011); The Torrance Art Museum, Λος Άντζελες (2011); Garboushian Gallery, Λος Άντζελες (2011);  401contemporary/ London projects, Λονδίνο (2010); John Moores 26, Liverpool Biennial, Walker Art Gallery, Λίβερπουλ (2010); Das vertraute Unvertraute, Wuerttembergischer Kunstverein Stuttgart, Στουτγάρδη (2010). Έργα του βρίσκονται σε σημαντικές δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στο εξωτερικό.

RAYMONDE PERAU

raymonde_beraud, on a clear day 2017web


Ραϋμόντη Περώ, On a Clear Day, 2017, λάδι σε καμβά, 183 x 117 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

«Οι πίνακες μου δημιουργούνται μέσα από μια χρονοβόρα διαδικασία μέσω προσθετικών και αφαιρετικών μεθόδων πάνω σε καμβά με λαδομπογιά. Στοιχεία σύνθεσης συνυπάρχουν με ‘unconventional’ αντισυμβατικές τεχνοτροπίες και χειρονομίες, διατηρώντας έτσι την αίσθηση της αμεσότητας και του ατυχήματος ‘αccident συνυπάρχουν με τα δομημένα ζωγραφικά θέματα. Οι πίνακες παρουσιάζουν μια διαδρομή, ένα ταξίδι που δεν ορίζεται από κάποιο σημείο αρχής ή τέλους – δημιουργώντας μια συνέπεια, μια οργανική καταγραφή και τέλος το αποτέλεσμα της αυτοεκτέλεσής τους.»

H Ραϋμόντη Περώ γεννήθηκε το 1989 στη Λεμεσό, Κύπρο. Ζεί και εργάζεται στο Λονδινο.

Η Περώ έλαβε πτυχίο Μάστερ στη Ζωγραφική απο το Royal College of Art του Λονδίνου (2013) και πρίν σπούδασε στο The Slade School of Fine Art του Λονδίνου (2011).

Aτομικές εκθέσεις περιλαμβάνουν Nicodim Gallery, Λος Άντζελες, Αμερική (2013); και James Fuentes, Νέα Υόρκη, Αμερική (2014). Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις όπως: Camel Βlues at Kinman Gallery, Λονδίνο (2015); Apparatus 22 “Buy me a mystery” & Nicodim Collection, Βουκουρέστι, Ρουμανία (2014); Pattern Recognition, Ana Cristea Gallery, Νέα Υόρκη, Αμερική (2013); Asylum for the mentally chill at Kinman Gallery, Νέα Υόρκη, Αμερική (2015); Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης της Σαντορίνης, Σαντορίνη, Ελλάδα (2012). Καθώς έχει παρουσιαστεί η δουλεία της στο Ντουμπάι, το Λονδίνο και το Μαϊάμι. Έργα της βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στο εξωτερικό.

ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΑΒΒΑ

andreas_savva, ts1, 2015


Ανδρέας Σάββα, TΣ1, 2015, μικτή τεχνική σε ξύλο, 27 x 20 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

«Τα 'Κλειστά Μοτίβα' του Σάββα αφορούν στην πρόθεση του να βάλει στην ζωγραφική επιφάνεια ανάλογα διατετεγμένα μοτίβα όπως κάνει και στις μεγάλες εγκαταστάσεις. Χτίζεται ένας χώρος, ανεξάρτητα από το υλικό που χρησιμοποιεί κάθε φορά, αρχιτεκτονικά ισορροπημένος και πάντοτε πολλαπλασιάσιμος μέχρι να μην υπάρχει τέλος. Το αξίωμα επανέρχεται: η συνεχής επέκταση του χώρου που αναπτύσσεται ο ανθρώπινος πολιτισμός. Στην ενότητα αυτή σημαντικό ρόλο παίζει η ζωγραφική επιφάνεια που με μια ιδιαίτερη τεχνική, δίνει ένα λείο βελούδινο χώρο για να αναπτυχθούν τα μοτίβα. Η διαδικασία αυτή είναι η απόλυτη αντιστοιχία στον τρόπο που ο καλλιτέχνης κατασκευάζει τα έργα του.»

Ο Ανδρέας Σάββα γεννήθηκε στη Κερύνεια, Κύπρος. Ζεί και εργάζεται στη Κύπρο και το εξωτερικό. Ο Σαββα διαχειρίζεται μέσα από το εικαστικό του λεξιλόγιο θέματα κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής υφής. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή καλών Τεχνών της Αθήνας (1991-1996) και παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ψηφιακές Μορφές Τέχνης στην ίδια σχολή (2002-2004).

Έχει παρουσιάσει πάνω από δέκα ατομικές εκθέσεις ενώ η δουλειά του έχει συμπεριληφθεί σε πολλές ομαδικές εκθέσεις μερικές εκ των οποίων είναι οι: So Close Yet So Far Away: Contemporary artists from Cyprus, Petah Tikva Museum of Art, Ισραήλ (2017); Mona Hatoum Art Workshop, Villa Iris, Fundación Marcelino Botín, Santander, Ισπανία (2010); Open 12 International Exhibition of Sculptures and Installations, Βενετία Lido, Ιταλία (2009); Instant Europe, Villa Manin, Centre for Contemporary Art, Passariano, Ιταλία (2004); the BIACS 1st International Biennale of Contemporary Art of Seville, The joy of my dreams, Ισπανία (2004); EUROPE EXIST, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, (2003). Εγκαταστάσεις του παρουσιάζονται στο Fields Sculpture Park, OMI International Art Center, Ghent, Νέα Υόρκη, 2016- και στο 7th edition of CONTEXTS International Festival of Ephemeral Art, Sokolovsko, Πολωνία, 2017- . Ο Σάββα παρουσιάζει τις ιδέες και θέσεις του καθώς και τον σκεπτικισμό του μέσα από διάφορα υλικά και in situ εγκαταστάσεις μεγάλων διαστάσεων. Η δουλειά του γίνεται αντιληπτή από το θεατή δίχως αυτή να τον χειραγωγεί.

ΕΛΕΝΗ ΦΥΛΑ

eleni_phyla, metaxochori 2018web


Ελένη Φύλα, Μεταξοχώρι, 2018, ακρυλικό σε καμβά, found object, 50 x 40 x 32.5 εκ., Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της Art Seen, Λευκωσία

«Τα χρώματα κι οι σχέσεις τους, η ποπ κουλτούρα και τα παράδοξα της

Υπάρχουν κάποια αντικείμενα, καταστάσεις, χρώματα, άνθρωποι που με μαγνητίζουν. Ίσως γιατί έχουν κάποια σχέση με παλιά μου ρούχα, χρόνια, στυλ, ενδιαφέροντα.

Είναι πολύπλοκο να κατανοήσω τι είναι αυτή η έλξη.

Ένα είδος έξαψης. Θέλησα επιτακτικά αυτά τα αντικείμενα.

Με μαγνήτιζε και η ιστορία που κουβαλούσαν. Γιατί οι ιδιοκτήτες τους τα είχαν κρατήσει αν και σπασμένα;»

Η Ελένη Φύλα γεννήθηκε το 1988 στη Λευκωσία, Κύπρο οπου ζεί και εργάζεται.

Η Φύλα αποφοίτησε από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (2015) φοίτησε στη Σχολή Εφαρμοσμένων και Καλών Τεχνών της Θεσσαλονίκης (2007-9) και στην École National Supèrieure des Beaux Arts στο Παρίσι (2011-12). Πρόσφατα, παρουσίασε δύο ατομικές εκθέσεις στην Αθήνα, TρOPICAL στο Circuits and Currents (2016) και Πωλείται Αέρας: Εντός/Εκτός στη Στοά της οδού Πανεπιστημίου 44 (2015). Έργα της έχουν παρουσιαστεί σε διάφορους χώρους, μεταξύ των οποίων: Η Παρουσία της Απουσίας ή η Θεωρία της Καταστροφής, NIMAC, Λευκωσία, Κύπρος (2018); Koraï, Λευκωσία (2017), 3 137, Αθήνα (2015); Λαογραφικό Μουσείο Αίγινας (2014); Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου (2017); Φεστιβάλ Θηβών (2016); Galerie Gauche et Droite Ensba, Παρίσι (2012); Centre d’Art Contemporain de St-Restitut, Drôme Provençale, Γαλλία(2016); μόνιμα στο Ολυμπιακό Χωριό, Ίνσμπρουκ, Αυστρία (2012).

+ Painting Notes, εγκαίνια την Παρασκευή 4 Μαΐου στις 18:30 στην Art Seen [Αρχ. Μακαρίου 66Β, Cronos Court, 1077 Λευκωσία, Κύπρος]. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 22 Ιουνίου 2018. Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή 15:30 – 19:00 ή με ραντεβού. Πληροφορίες τηλ. 22006624.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ProtoType 2 Art & Design Conference

ProtoType 2 Art & Design Conference

ProtoType 2 Art & Design Conference

Insistent Geographies | Το Koraï παρουσιάζει έργα των φιλοξενούμενων καλλιτεχνών του

Insistent Geographies | Το Koraï παρουσιάζει έργα των φιλοξενούμενων καλλιτεχνών του

Insistent Geographies | Το Koraï παρουσιάζει έργα των φιλοξενούμενων καλλιτεχνών του

«Raw Materials» | Ατομική έκθεση του Νίκου Μόσχου στην Stand in Line

«Raw Materials» | Ατομική έκθεση του Νίκου Μόσχου στην Stand in Line

«Raw Materials» | Ατομική έκθεση του Νίκου Μόσχου στην Stand in Line

Κάνθος – Στο Μεταίχμιο της Ιστορίας

Κάνθος – Στο Μεταίχμιο της Ιστορίας

Κάνθος – Στο Μεταίχμιο της Ιστορίας