Tune Ιn: χορός ή χορογραφία;

Eleni Papadopoulou Δημοσιεύθηκε 16.7.2012

Γράφει η Μερόπη Μωυσέως

Πέντε μήνες μετά την παρακολούθηση της παράστασης της Λίας Χαράκη με τίτλο "Tune In" στη φετινή πλατφόρμα χορού και μία μέρα πριν από την παρουσίαση του έργου στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας. Τι προτείνει με τη φετινή της δουλειά η Λία Χαράκη; Σύμφωνα με την ίδια, "το Tune In έχει ως βάση την ιδέα του διαλογισμού, που δεν είναι άλλη από το να είναι κανείς στο τώρα", όπως είπε στο "Π". Αυτό που υπάρχει τώρα, εδώ. Ο χορός. Εδώ και πολλά χρόνια τα ινστιτούτα χορού, ομάδες και χορογράφοι βρίσκουν βήματα προσεκτικά μελετημένα και παρουσιάζουν έργα που μας εντυπωσιάζουν με την τεχνική τους. Και αφού μας έπεισαν πως υπάρχει ένα είδος χορού που δύσκολα μπορούν να φτάσουν οι ερασιτέχνες και το οποίο δεν μπορεί παρά να ανεβαίνει σε κατάλληλα δάπεδα σκηνής, με τον σωστό φωτισμό και τα ιδανικά κουστούμια, η Λία Χαράκη επιστρέφει εκεί απ' όπου όλα ξεκινούν. Από τους 15άρηδες που -με ναρκωτικά ή χωρίς- στροβιλίζονται στην πίστα του hi tech κλαμπ ή της... Amandas' και φτάνουν στο δικό τους "εδώ και τώρα". "Χόρεψε όταν θα έχεις ξεσπάσει και ανοιχτείς. Χόρεψε αν έχεις ξεφορτωθεί τους επιδέσμους. Χόρεψε στη μέση της μάχης. Χόρεψε στο αίμα σου. Χόρεψε όταν είσαι απόλυτα ελεύθερος". Αποδίδεται στον Πέρση ποιητή Τζελαλεντίν Ρουμί. Εφαρμόζεται από τους έφηβους χωρίς αναστολές και από τη Λία Χαράκη, που συντονίζεται απόλυτα με τη μουσική που σχεδίασε ειδικά για την παράσταση ο Παντελής Διαμαντίδης και αφήνει σε αμηχανία τους θεατές που θέλουν να ανέβουν κι αυτοί στη σκηνή αλλά αρκούνται στο ρυθμικό χτύπημα του ενός ποδιού, καρφωμένοι στις καρέκλες τους. + Ο Παντελής Διαμαντίδης και η Λία Χαράκη θα δώσουν μια παράσταση αύριο στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ